Rock Werchter 2024

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
504
571
Ieder doet het op z'n eigen manier maar dan ga je op dat moment toch even alleen op pad? Zo heb ik in mijn eentje gigantisch genoten van Fredje terwijl de anderen al voor de main stonden, lekker gedanst op Royksopp en de rest was bij Mumford, alleen betoverd door Tamino en Sigur ros terwijl de groep wederom bij de main was
Als ik het hele festival mijn eigen plan zou trekken zou ik mijn groep het halve festival niet zien. We vinden het leuk als we samen gaan om ook samen naar artiesten te kijken. Ik pak zo’n 5 concerten per maand alleen en weet hoe geweldig het kan zijn om alleen uit je plaat te gaan, maar ik weet ook hoe geweldig het is om met je vrienden een live act te bewonderen. Hier wil ik graag een balans in vinden en ja dan laat ik een act als Janelle maar even vallen😁
 

festirock

Support act
1 dec 2015
845
572
Gezien een onvermijdelijk hoger volume niveau buiten de tent vermoed ik ook dat de tent iets anders zal opgesteld staan. Is dit mogelijk, kenners?
Lijkt me sterk dat ze een andere opstelling gaan maken.
Rode kruisen gaan er zoiezo nog zijn denk ik. Goed dat ze iets doen maar ik denk ook wel dat er een stuk barn-sfeer gaat weg zijn binnen.

buiten naar een scherm kijken vind k persoonlijk maar niks. Als het vol is dan liever gewoon naar een andere stage.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
168
De vervelendste clashes zijn (deel van) Neck Deep > Sum 41 > Snow Patrol en Jane's Addiction/Clockworks. Voor de rest wel een prima timetable. 2,5 uur Foo's:love: Alleen de zaterdag heeft echt een draak van een avondprogramma.

Denk dat het voor mij zoiets gaat worden (dik = must see):
DO: Stone - The Gaslight Anthem - The Hives - Johnny Marr - Parkway Drive - Dropkick Murphys - Skindred - Jane's Addiction - Lenny Kravitz
VR: Frank Carter - The Beaches - Simple Plan - Hot Mulligan - Bad Omens - Neck Deep - Sum 41 - Snow Patrol (afhankelijk van The Barn), anders Against The Current
ZA: Equal Idiots - The Last Dinner Party - The Kooks - NTB - Avril Lavigne - Palaye Royale - misschien nog Marc Rebellit bij gebrek aan beter - vroeg naar de feesttent denk ik
ZO: Brutus - The Breeders - IDLES - The Snuts - Royal Blood - Foo Fighters

Als ik dit vergelijk met een Pinkpop waar ik tot ongeveer 5 acts kom die ik zou willen zien hebben we het toch wel weer goed voor elkaar.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.551
4.459
Hoe moet ik dat voor me zien dan? Zijn die rode kruizen niet juist een groot deel van de reden dat ze het concept nu updaten?
Er gaan vooral, denk ik, terug minder snel rode kruizen zijn, omdat de fomo wat minder is. De reden dat die er nu zo snel waren bij Editors enz is, omdat je anders niets van het optreden kon meepikken. Nu zijn er meer mensen die het best oké vinden om van wat verder te kijken zoals bij de main. We gaan het zien, ik vind het positief deze verandering, hopelijk in de praktijk ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
142
127
Lijkt me sterk dat ze een andere opstelling gaan maken.
Rode kruisen gaan er zoiezo nog zijn denk ik. Goed dat ze iets doen maar ik denk ook wel dat er een stuk barn-sfeer gaat weg zijn binnen.

buiten naar een scherm kijken vind k persoonlijk maar niks. Als het vol is dan liever gewoon naar een andere stage.
Ik heb wel héél veel leuke momenten gehad op de planken buiten aan de Marquee...
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
689
476
Hoe moet ik dat voor me zien dan? Zijn die rode kruizen niet juist een groot deel van de reden dat ze het concept nu updaten?
Als de tent vanbinnen vol is zal deze waarschijnlijk nog steeds afgesloten worden. Dat wil zeggen dat je niet meer in een overvolle tent binnen kunt duwen maar doordat het open is, heb je daar ook minder nood aan omdat je rustig ook alles buiten kunt meevolgen. Allé dat hoop ik toch dat dat het plan is.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Lijkt me sterk dat ze een andere opstelling gaan maken.
Rode kruisen gaan er zoiezo nog zijn denk ik. Goed dat ze iets doen maar ik denk ook wel dat er een stuk barn-sfeer gaat weg zijn binnen.

buiten naar een scherm kijken vind k persoonlijk maar niks. Als het vol is dan liever gewoon naar een andere stage.
Volgens een reactie vanuit RW op de socials verdwijnen de rode kruizen, de inkom constructie blijft daarintegen wel bestaan voor de veiligheid. Er komt nu ook een *mobiele drankverkoop in the Barn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
558
418
De vervelendste clashes zijn (deel van) Neck Deep > Sum 41 > Snow Patrol en Jane's Addiction/Clockworks. Voor de rest wel een prima timetable. 2,5 uur Foo's:love: Alleen de zaterdag heeft echt een draak van een avondprogramma.

Denk dat het voor mij zoiets gaat worden (dik = must see):
DO: Stone - The Gaslight Anthem - The Hives - Johnny Marr - Parkway Drive - Dropkick Murphys - Skindred - Jane's Addiction - Lenny Kravitz
VR: Frank Carter - The Beaches - Simple Plan - Hot Mulligan - Bad Omens - Neck Deep - Sum 41 - Snow Patrol (afhankelijk van The Barn), anders Against The Current
ZA: Equal Idiots - The Last Dinner Party - The Kooks - NTB - Avril Lavigne - Palaye Royale - misschien nog Marc Rebellit bij gebrek aan beter - vroeg naar de feesttent denk ik
ZO: Brutus - The Breeders - IDLES - The Snuts - Royal Blood - Foo Fighters

Als ik dit vergelijk met een Pinkpop waar ik tot ongeveer 5 acts kom die ik zou willen zien hebben we het toch wel weer goed voor elkaar.
Bedoel je goede plek bij Sum? Ze overlappen niet namelijk, neck deep en Sum 41.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken