Rock Werchter 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
the Killers - brrrrrr
Zowel op Werchter 2022 als op Pukkelpop 2023 een plastieken nepshow.

Denk niet dat veel mensen het met mij eens zijn, maar liever Lenny Kravitz als headliner dan the Killers.
The Killers zullen waarschijnlijk meer kaarten verkopen, maar niet aan mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Sjaekie

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Stonden ze 2009 niet ook gewoon 75 minuten geprogrammeerd? Tot vandaag nog steeds mijn favoriete Killers show. (Edit: net gecheckt en ook toen hadden ze 90 minuten die ze idd niet gehaald hebben)
2022 was qua setlist zeker héél goed, maar Flowers was zichtbaar geërgerd dat ze het voorprogramma voor de Peppers moesten spelen. Dat de band er ongeïnteresseerd bij stond kon de wei natuurlijk niet deren als er hit na hit op afgevuurd wordt, maar liet samen met een veel te korte set bij mij persoonlijk een dubbele indruk achter.
Ik vond hem nou net een stuk beter dan de keer daarvoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
the Killers - brrrrrr
Zowel op Werchter 2022 als op Pukkelpop 2023 een plastieken nepshow.

Denk niet dat veel mensen het met mij eens zijn, maar liever Lenny Kravitz als headliner dan the Killers.
The Killers zullen waarschijnlijk meer kaarten verkopen, maar niet aan mij.
2009 blijft de enige keer dat ik The Killers echt een geweldige show zag geven.

Metallica ook toen. Goede editie!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
The Killers in 2022 was de perfecte band op de perfecte plaats. Totaal niets van ergernis gemerkt... Gewoon goeie show zonder te veel tralala. Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen dat zo ervaren had.

2018 was een aanfluiting.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
The Killers in 2022 was de perfecte band op de perfecte plaats. Totaal niets van ergernis gemerkt... Gewoon goeie show zonder te veel tralala. Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen dat zo ervaren had.

2018 was een aanfluiting.
Brandon Flowers zijn botoxgezicht is natuurlijk moeilijk af te lezen soms. Maar goed, zal een verkeerde indruk geweest zijn. Gelukkig hoeven we ons het hoofd niet over te breken voor komende zomer, gezien zij virtueel onmogelijk zijn voor Werchter.
 
  • Haha
Waarderingen: neracroft

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
165
The Killers in 2022 was de perfecte band op de perfecte plaats. Totaal niets van ergernis gemerkt... Gewoon goeie show zonder te veel tralala. Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen dat zo ervaren had.
Mee eens, al baalde ik wel van dat kwartiertje te kort waarin ze bijv. Caution en The Man hadden kunnen spelen, die ik nu wel mistte. Desalniettemin mooie show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
The Killers in 2022 was geweldig.
En dat ze er een kwartier te vroeg mee ophielden betekende dat ik nog op tijd was voor Jehnny Beth op The Slope en zo alsnog het optreden van het weekend kon zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Inderdaad, waren aangekondigd als sub voor McCartney's TW Classic.
Als Werchter echt wilt, kunnen de Killers op zondag 14 juli TW Classic headlinen en dan met een paar andere sterke acts type Editors. In 2018 waren er ook relatief moderne acts op TW Classics als The National, the Editors, Kraftwerk 3d of Richard Ashcroft. Een dagje extra zal wel lukken voor een goede klant van hen (Pukkelpop, RW).Op 14 augustus starten de Killers een serie optredens in Las Vegas, ook een reden dat ze niet op pukkelpop staan.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
2009 blijft de enige keer dat ik The Killers echt een geweldige show zag geven.

Metallica ook toen. Goede editie!
Beste editie ooit voor mij.
Magistraal Coldplay op vrijdag ook na Bloc Party en de Killers
Op donderdag Oasis & op zaterdag ook nog KOL in hun betere dagen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Beste editie ooit voor mij.
Magistraal Coldplay op vrijdag ook na Bloc Party en de Killers
Op donderdag Oasis & op zaterdag ook nog KOL in hun betere dagen.
Nick Cave toen leren kennen. Alleen daarom al een gouden editie.

Maar 2008 was nog een stukje magischer voor mij.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
2019 nog gezien in Zürich, was dik in orde. Klok van een stem, hilarische bindteksten, dus ideaal voor een dik uurtje plezier.
Kan natuurlijk strakker gespeeld en al, maar Beth Ditto die niet oeverloos lult zou ook maar vreemd zijn.
Enige wat ik heb onthouden van haar laatste Werchter concert is het constant hebben over haar broekpak en de cameltoe die ze klaarblijkelijk had.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken