Rock Werchter 2024

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.826
2.462
Ik ben zelf ook wel een voetbalminded persoon. En heb de wedstrijden tegen Argentinie, Wales en Brazilie ook op de wei gezien.
Maar volgens mij gaat het niet zo een vaart lopen nu. De hype rond de Rode Duivels is wat gaan liggen. Of het moet inderdaad tegen Nederland zijn met al onze Nederlandse vrienden op het festival. Maar ik ga in ieder geval naar de optredens nu... (behalve als Maneskin zou spelen dan :D )
(Dronken) Voetbalsupporters die op die dag beide 2 verschillende ploegen aanmoedigen, dat moet je helemaal niet willen op je festival.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
782
651
Was echt een droevig zicht toen, op het terrein ja. En dat voor een voetbalmatch.
Ik ben totaal geen voetballiefhebber, verre ban zelfs, maar het was een match tegen voetbalgrootmacht Brazilië in de kwartfinales. Dat was gewoon een magisch moment om daar met z'n allen te staan en gezien de massale belangstelling zal het ook komende zomer weer zo zijn dat die match uitgezonden wordt. Alles andere zou mij ten zeerste verbazen.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
143
115
Ging natuurlijk telkens wel om een alles-of-niets-match met een ploeg die een enorme hype was, tegen mythische tegenstanders zoals Argentinië en Brazilië. Tijdens zo'n EK of WK ontstaat er een soort van groepsgevoel waarbij iedereen plots supporter wordt. Mensen die zich er nooit om bekommeren, lopen plots met een rood shirtje rond op het festival. Als organisatie manage je best de situatie en kijk je hoe er best/veilig mee om te gaan. Stel dat die kwartfinale er komt, dan zal er opnieuw heel veel volk dat moment willen meemaken (tegen Brazilië ging het om tienduizenden mensen). Met een groot scherm kan je die mensen tegemoet komen, zonder dat ze de muziek storen. Muziekliefhebbers kunnen dan ten volle van de groepen genieten.
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
167
128
Ik ben het volledig met je eens. Wat mij betreft hoort het daar echt niet thuis. Treurig voor de bands die dan staan op te treden.
Probleem was dat Live nation het verbiedt dat de campings/parkings van de lokale verenigingen voetbal uitzend. ze moesten zo eens een paar euro mislopen omdat de festivalgangers op een ander een pintje drinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck en Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.808
4.935
Ik zou sws die match tegen Brazilië zijn gaan zien, dit jaar hangt het ervan af wat er tegenover staat, mss vanachter op de wei met gsm
Ik ben dan ook fan van de Belgen, maar eerst zover geraken
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
502
445
Vrijdag

Måneskin, Avril Lavigne, Royal Blood, Acda en de Munnik, Cian Ducrot, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, Polyphia, Tinlicker, Jiri11

Zaterdag

Calvin Harris, Nothing But Thieves, Louis Tomlinson, Pendulum (live), Against The Current, Froukje, Lauren Spencer Smith, Gideon Luciana

Zondag

Ed Sheeran, Sam Smith, Hozier, Limp Bizkit, Greta van Fleet, Calum Scott, Davina Michelle, James Arthur, Jane’s Addiction, Loreen

Pinkpop heeft eindelijk namen en er is bijna niemand blij mee😂
 

nemmik

Nieuw lid
4 dec 2023
4
3
Namen op Pinkpop:

MÅNESKIN - CALVIN HARRIS - ED SHEERAN - NOTHING BUT THIEVES – SAM SMITH - AVRIL LAVIGNE – HOZIER LIMP BIZKIT - GRETA VAN FLEET – LOUIS TOMLINSON – ROYAL BLOOD – PENDULUM (LIVE)– ACDA EN DE MUNNIK – AGAINST THE CURRENT – CALUM SCOTT – CIAN DUCROT - DAVINA MICHELLE – FROUKJE – JAMES ARTHUR - JANE’S ADDICTION – LAUREN SPENCER SMITH - LOREEN – NATHANIEL RATELIFF & THE NIGHT SWEATS - POLYPHIA – TINLICKER – GIDEON LUCIANA - JIRI11
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
647
515
Vrijdag

Måneskin, Avril Lavigne, Royal Blood, Acda en de Munnik, Cian Ducrot, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, Polyphia, Tinlicker, Jiri11

Zaterdag

Calvin Harris, Nothing But Thieves, Louis Tomlinson, Pendulum (live), Against The Current, Froukje, Lauren Spencer Smith, Gideon Luciana

Zondag

Ed Sheeran, Sam Smith, Hozier, Limp Bizkit, Greta van Fleet, Calum Scott, Davina Michelle, James Arthur, Jane’s Addiction, Loreen

Pinkpop heeft eindelijk namen en er is bijna niemand blij mee😂
Kunnen we het 'laat maar doorkomen' segment mooi overslaan deze keer
 

EDM

Campingartiest
3 mrt 2015
89
2
Ed Sheeran of Calvin Harris op Boutique dan? Zijn natuurlijk ook kanshebbers voor Pukkelpop
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
782
651
Namen op Pinkpop:

MÅNESKIN - CALVIN HARRIS - ED SHEERAN - NOTHING BUT THIEVES – SAM SMITH - AVRIL LAVIGNE – HOZIER LIMP BIZKIT - GRETA VAN FLEET – LOUIS TOMLINSON – ROYAL BLOOD – PENDULUM (LIVE)– ACDA EN DE MUNNIK – AGAINST THE CURRENT – CALUM SCOTT – CIAN DUCROT - DAVINA MICHELLE – FROUKJE – JAMES ARTHUR - JANE’S ADDICTION – LAUREN SPENCER SMITH - LOREEN – NATHANIEL RATELIFF & THE NIGHT SWEATS - POLYPHIA – TINLICKER – GIDEON LUCIANA - JIRI11

Sam Smit, Greta, Limp Bizkit, James Arthur, Loreen... Lijken mij wel redelijk grote zekerheden nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser

Gebruikers die dit onderwerp bekijken