Rock Werchter 2024

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
304
233
Ik ga die vrijdag gewoon maar eens overslaan. Fietstochtje door het Hageland kan ook tof zijn. :)

1701185711139.png
 
  • Haha
Waarderingen: TNFke

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Toch altijd grappig dat mensen hier teleurgesteld zijn over de namen die ze bekend maken en in het Pinkpop topic bij sommige het kwijl uit de mond loopt terwijl ze daar nog niet eens een headliner hebben....😂
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Duidelijk een pakketje voor de massa (die daadwerkelijk tickets kopen). Hopen dat er nog iets uit het rijtje Massive Attack, LCD Soundsystem, PJ Harvey, Justice of Pulp komt komende weken.
Verder blij met dEUS, The Last Dinner Party, Michael Kiwanuka en Khruangbin. Verder ook leuk om Snow Patrol, Avril Lavgigne, Sum41 (nog) eens te zien.
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
33
53
Mooie set namen , maar niets om meteen wild van te worden. NBT lijken mij logisch en Deus een goeie Belgische groep die wel op het RW podium hoort.
Verder heb je met Yungblood en Royal Blood wel groepen die ik kan graag hoor , maar trop is trop.
Wat hoop ik nog op groepen met wat pit zoals Turnstile , Deftones ,Frank Carter, Idles , Papa Roach , Dinosaur Pile-Up of de zeemzoete meezingers van Weezer , met een vleugje PJ Harvey en Massive Attack erop....
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Toch altijd grappig dat mensen hier teleurgesteld zijn over de namen die ze bekend maken en in het Pinkpop topic bij sommige het kwijl uit de mond loopt terwijl ze daar nog niet eens een headliner hebben....😂
Hahha precies dit. We maken elkaar gek.
Ik denk dat menig mens deze line-up tot nu toe interessant vind. Er moet bovendien nog een dikke donderdag bij komen.
Deze worp is wel safe, klopt. Maar Avil is toch best bijzonder, Sum-41 op hun afscheidstour, Snow Patrol heeft een schare fans, Kiwanuka was volop bewierrookt, dEUS kan niks fout doen, Last Dinner Party is nieuw en fris.

ja er mag meer verfrissends tussen zitten, maar; vergeet niet dat ook Dua LIpa en Maneskin al bekend zijn. Heel wat frisheid voor Werchter normen als je het mij vraagt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en charl15

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.701
DO; nog helemaal niks 😅
VR; Maneskin, Deus, Snow Patrol, Sum41, Yungblud
ZA: Dua Lipa, avril lavigne, Khruangbin, Last Dinner Party, Nothing But Thieves, Roisin Murphy
ZO; Foo Fighters, Royal Blood, Kiwanuka

streep = zeker niet kijken
gewoon = wie weet, als ik niks anders heb
schuin = wellicht
dik; kijken
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ja laat me erg denken aan eerste pakket namen voor 2008. Was ook totaal niet spannend. Namen die echt teveel in Werchter gestaan hebben. Met toen Ben Harper oa.

Is later wel ruim goed gemaakt en was een zotte line up.

Dit vind ik dus ook een totaal niet spannend lijstje. Maar de klassieke Werchter ganger zal het top vinden. Hopelijk is dit echt wel de laatste keer Royal Blood en Snow Patrol (waarom zelfs).
Ahja en #yungbludmoe. Ook al is die waanzinnig populair. Duidelijk op Pkp. Dus dat is nog verdedigbaar. Maar ik vind hem vermoeiend :).

Hopelijk Roisin hoog in de KluB C.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Toch verwachte namen en lang niet allemaal slecht. Echte werchternamen en mooi in de breedte toch.

Die donderdag headliner ben ik wel heel benieuwd naar.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
dEUS in de Barn
Als je de website op de mobiele versie opent, staat dEUS boven Maneskin op de line-up.
Snow Patrol goed voorspeld, was ook te verwachten. Idd geen enkele verrassing hiertussen, maar wel oerdegelijk. Misschien ook gewoon het idee van de organisatie om de doorwinterde Werchtergangers wat te paaien met wat generieke namen na de opvallende boekingen van Dua Lipa en Maneskin?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken