Rock Werchter 2024

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.407
3.373
Er... is nog een dag open he? Het grootste slot van het festival, zelfs.
eddie vedder GIF by Pearl Jam
 
  • Geweldig
Waarderingen: Oh Well

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Ik zie dat Blonde Redhead ook op PS staat. Verwachten jullie ze op RW? Ik twijfel een ticket te kopen voor eind november, maar zou het niet doen als ze op RW zouden staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ik snap niet goed waarom Pulp hier zo vaak genoemd wordt. Is ondertussen duidelijk dat ze net als 13 jaar geleden enkel headlinerposities accepteren. Voor RW gaan die geen uitzondering maken, zeker als er met Live Is Live/Lokerse Feesten/Cactus alternatieven zijn waar ze wel kunnen afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.602
Ik snap niet goed waarom Pulp hier zo vaak genoemd wordt. Is ondertussen duidelijk dat ze net als 13 jaar geleden enkel headlinerposities accepteren. Voor RW gaan die geen uitzondering maken, zeker als er met Live Is Live/Lokerse Feesten/Cactus alternatieven zijn waar ze wel kunnen afsluiten.
Omdat Rock Werchter soms kunnen toveren met grote namen die veel eisen.

Maar ook omdat mijn brein zich constant reset wanneer ik die naam op lineups zie. Wil ze gewoon heel graag zien en liever niet op de 3 plekken die jij opnoemt maar op een festival met enthousiast publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Omdat Rock Werchter soms kunnen toveren met grote namen die veel eisen.

Maar ook omdat mijn brein zich constant reset wanneer ik die naam op lineups zie. Wil ze gewoon heel graag zien en liever niet op de 3 plekken die jij opnoemt maar op een festival met enthousiast publiek.
En jij denkt dat mensen enthousiast worden van Pulp? Ik vrees dat die net als TG, TB & TQ maar een halve Barn zouden trekken maar wel net het dubbele zullen kosten.. Zet ze maar op Cactus.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Maar ook omdat mijn brein zich constant reset wanneer ik die naam op lineups zie. Wil ze gewoon heel graag zien en liever niet op de 3 plekken die jij opnoemt maar op een festival met enthousiast publiek.

Ik begrijp je negativiteit rondom Lokerse Feesten eigenlijk niet zo goed. De drie keer dat ik daar geweest ben, vond ik de sfeer telkens goed. Over Live is Live en Cactus kan ik niet oordelen.

Als je enthousiast publiek wil bij Pulp, had je beter naar de UK gegaan. ;) Op het Europese vasteland zie ik dat nergens echt goed werken. BKS lijkt me in onze regionen wel veruit de beste match. Ik zie ze dan ook het liefst daar verschijnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken