Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
I'm not missing the point, I responded to someone talking about LsL festival initially. I just said that 2020 and 2021 are not apt comparisons because this festival was not happening. 2022 and 2023 they were on the RW bill.
LN zal er wel voor zorgen dat ze op een LN event staan. En als ze toch Live is Live doen is dat perfect in overleg. Gaan geen ego’s een deukje krijgen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Eerste keer was misschien geinig en spontaan (ook al vraag ik me af wat je in godsnaam in zo’n pak doet). Tweede keer was een totaal andere dude zelfs van StuBru dacht ik. Walgelijk uitgemolken dus.
Inderdaad van studio Brussel. Behoorlijk cringe.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Eerste keer was misschien geinig en spontaan (ook al vraag ik me af wat je in godsnaam in zo’n pak doet). Tweede keer was een totaal andere dude zelfs van StuBru dacht ik. Walgelijk uitgemolken dus.
Was inderdaad een hopeloze keuze waarin ze uitblonken in zich belachelijk maken.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Ik was erbij. Mijns inziens heeft QOTSA het niveau van RW23 nog overtroffen in het Sportpaleis vanavond. Dat is wel mede omdat ik op Werchter vanaf "de poes" heb gekeken (en intens genoten) en nu gewoon pal vooraan vol in de pit stond.

Legendarische avond maar ik denk dat het goed zou zijn ze komend jaar op een ander festival te zetten en dan ook als absolute headliner. Rock Werchter mag inderdaad eens met iets anders komen (groepen die er al lang niet hebben gestaan of überhaupt nooit).
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.159
1.600
Eerste snelle impressie na een avondje met de Queens.

Ik heb 5 favoriete nummers van hen, ze hebben er geen enkel van gespeeld en ik vond het alsnog weer weergaloos goed. Strak gespeeld, hard gespeeld, en wat is Troy Van Leeuwen een plezier om aan het werk te zien
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Raoul en wesvs

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Who’s ready to dance the night away?
✨
🪩
Global pop superstar Dua Lipa is coming to Rock Werchter 2024! She will dazzle as the headliner on the Main Stage on Saturday 6 July.
🎫
Previously announce for #RW24: Foo Fighters. Tickets for Rock Werchter 2024 go on sale Friday 1 December at 10 AM. Pre-register now for early access to the ticket sale via www.rockwerchter.be
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken