Rock Werchter 2024

Nielso

Playlistbediener
11 mei 2022
28
24
Ze zijn al geëvolueerd, vroeger kregen er veel een eigen aankondiging om dan wekelijks een vijftal namen te droppen.

Dat laatste was leuker, alleen ambetanter om tijdig tickets te kopen.
Klopt de 10 om te zien om 16u op vrijdag vanaf midden februari. 😊
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Werchter
Maneskin
Imaginaire Dragons
Royal Blood
Twenty One Piots
Sam Smith
Billie Eilisch

Graspop
Sabaton
Avenged Sevenfold
Parkway Drive
Bring Me The Horizon

Denk dat er een nieuwe generatie headliners klaar staat. Dat de jaren 2010 definitief achter ons liggen populaire acts van toen ed sheeran, Coldplay, dua Lippa staan enkel nog in stadions. Das de evolutie zeker.

Dan heb je nog de yunbluds en oscar & the wolfs die staan te dringen om ook bovenaan de affiche te geraken.

Wel leuk om af en toe nog was classics te kunnen meepikken
Metallica
Peppers
Pearl Jam
Foo fighters
Pixies
Qotsa
Iron maiden
Arctic monkeys
Muse
Kings of Leon
Killers.

Zullen altijd wel een festival blijven dragen maar de keuze naar nieuwe heads ter afwisseling is in mijn ogen ingezet

veel van de namen in je eerste twee lijstjes zijn al langer bezig dan sommige van de 'classics' die je daaronder noemt.

Overdrijven is ook een kunst ;)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.180
3.000
Overdrijven is ook een kunst ;)
Sure, wellicht wat overdreven. Maar heel dat Graspop lijstje is in dezelfde periode ontstaan als Arctic Monkeys, KOL en The Killers. Ik vond het enigszins grappig dat die eerste dan zogezegd de nieuwe generatie is, maar die laatste zijn 'classics'.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.629
884
Is Aerosmith nog een optie voor Werchter?
Als we toch allemaal verlangen naar namen die er nog maar weinig of nooit gestaan hebben...

En man, wat gaan we weer allemaal teleurgesteld zijn als ze in de eerste aankondigingen terug hetzelfde riedeltje namen opvoeren...😔
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Is Aerosmith nog een optie voor Werchter?
Als we toch allemaal verlangen naar namen die er nog maar weinig of nooit gestaan hebben...

En man, wat gaan we weer allemaal teleurgesteld zijn als ze in de eerste aankondigingen terug hetzelfde riedeltje namen opvoeren...😔
Laat die aub op de dinsdag van Graspop staan, zeker met de 75-jarige stem van Tyler.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nielso

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Sure, wellicht wat overdreven. Maar heel dat Graspop lijstje is in dezelfde periode ontstaan als Arctic Monkeys, KOL en The Killers. Ik vond het enigszins grappig dat die eerste dan zogezegd de nieuwe generatie is, maar die laatste zijn 'classics'.
Ja maar 10 jaar terug stonden kol, am... Al bovenaan de werchteraffiche. Sabaton en avenged sevenfold pas sinds dit decennium...
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Terwijl de nieuwste van The Chemical Brothers hier door de speakers knalt, mogen die ook echt nog eens een keertje naar Werchter terugkeren.

Is een tijdje een running joke geweest dat ze er elk jaar stonden, maar is ondertussen ook alweer van 2011 geleden...
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Terwijl de nieuwste van The Chemical Brothers hier door de speakers knalt, mogen die ook echt nog eens een keertje naar Werchter terugkeren.

Is een tijdje een running joke geweest dat ze er elk jaar stonden, maar is ondertussen ook alweer van 2011 geleden...
Ik deeeeenk dat ze 2013-2014 of 2015 og eens zijn geweest. Na de headliner zoals het toen nog wel eens ging.

Kon me toen niet zo bekoren. Maar sta zeker open voor een 2e poging!
 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
313
239
Ik deeeeenk dat ze 2013-2014 of 2015 og eens zijn geweest. Na de headliner zoals het toen nog wel eens ging.

Kon me toen niet zo bekoren. Maar sta zeker open voor een 2e poging!
2015, vrij leeg veld als ik het me goed herinner.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.438
Laat die aub op de dinsdag van Graspop staan, zeker met de 75-jarige stem van Tyler.
is graspop tegenwoordig 6 dagen lang ipv 4 dagen?
en dacht dat Tyler juist bekend stond als één van de weinige bejaarden die nog wel een goede stem had
los daarvan gaan ze waarschijnlijk niet touren, en is het natuurlijk helemaal geen Werchter materiaal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken