Rock Werchter 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.667
Fijn om te zien dat The Smashing Pumpkins nog eens de VS uitkomen.
Deze staan ook hoog op mijn verlanglijstje voor Werchter 2024. Al fan van sinds hun hoogdagen in de jaren 90, maar er nog nooit van gekomen om ze live te zien.
In 2019 op Rock am Ring gezien en vond dat een verbazend overtuigende show. Band speelde strak en mooie mix van nieuw en oud werk. Ik hoop voor je dat het gaat lukken komende zomer!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
In 2019 op Rock am Ring gezien en vond dat een verbazend overtuigende show. Band speelde strak en mooie mix van nieuw en oud werk. Ik hoop voor je dat het gaat lukken komende zomer!
Ik vond ze in de AFAS dat jaar ook verrassend goed. Sterke setlist, mooie stage productie en een hoop speelplezier. Mogen voor mij zo doorkomen naar Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
Mijn gok met wat meer info nu, uiteraard en naar goeie gewoonte dromen om dromen kapot te laten gaan de komende weken.

DO: Ed Sheeran
VR: Bruce Springsteen
ZA: Fred Again, - Dua Lipa
ZO: Foo Fighters
Ed op donderdag. Dat gaat niet lukken vrees ik.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Mijn gok met wat meer info nu, uiteraard en naar goeie gewoonte dromen om dromen kapot te laten gaan de komende weken.

DO: Ed Sheeran
VR: Bruce Springsteen
ZA: Fred Again, - Dua Lipa
ZO: Foo Fighters

Ik geloof nooit dat ze Springsteen op Rock Werchter zouden parkeren. Kans lijkt mij veel te groot dat de fans nodeloos combitickets opkopen enkel voor Bruce. Als hij opnieuw naar het festivalpark komt zal het voor een apart event of een Classic zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
194
103
Ik geloof nooit dat ze Springsteen op Rock Werchter zouden parkeren. Kans lijkt mij veel te groot dat de fans nodeloos combitickets opkopen enkel voor Bruce. Als hij opnieuw naar het festivalpark komt zal het voor een apart event of een Classic zijn.
Wat toen op pinkpop gebeurde met de Stones idd…
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
En ook met Bruce op Pinkpop. Maar voor de organisatie is dat op zich toch ook niet erg? Verkocht is verkocht, of dat nou aan een Springsteen is of niet.

Ben het wel eens dat the boss eerder op een los evenement geplaatst zal worden.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.613
2.100
En ook met Bruce op Pinkpop. Maar voor de organisatie is dat op zich toch ook niet erg? Verkocht is verkocht, of dat nou aan een Springsteen is of niet.

Ben het wel eens dat the boss eerder op een los evenement geplaatst zal worden.
Maar wel als mensen maar voor 1 dag langskomen en er dus een hoop minder eten en drinken wordt verkocht.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Nu, de bronnen die Bruce aan een terugkeer naar de Werchterweide koppelen spreken steevast van 29 juni. Dus RW is sowieso geen optie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
En ook met Bruce op Pinkpop. Maar voor de organisatie is dat op zich toch ook niet erg? Verkocht is verkocht, of dat nou aan een Springsteen is of niet.
Dat is wel heel kort door de bocht. Als 3/4 van je combiticket houders voor 1 naam komt, dan is dat toch slecht nieuws voor de sfeer bij de andere headliners/namen?
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

vanNelle_Monae

Campingartiest
1 jun 2023
55
33
Ik heb nu Muse opstaan en zal niet erg vinden ze nog een keer te mogen zien (en dan nu wel Knights of Cydonia). Het wordt dan wel een RHCP'tje dat twee edities achter elkaar staan: zullen dus niet veel mensen om staan te springen :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
154
183
Ik heb trouwens ook nog niks voorbij zien komen over de kaartverkoop, terwijl ik vorig jaar op 28 oktober mijn kaarten al binnen had (en er ook al 4 headliners bekend waren; Muse, Stromae, QOTSA & Arctic Monkeys).

Kan toch niet lang meer duren...

Met alles wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen heb ik qua grotere namen vooral mijn hoop gevestigd op Smashing Pumpkins, Green Day, BMTH, Sum 41, Weezer, Frank Carter, The Kooks, Foo Fighters, The Offspring, The Hives, Fontaines D.C. en verder laat ik me graag verrassen :)
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
261
118
Ik heb trouwens ook nog niks voorbij zien komen over de kaartverkoop, terwijl ik vorig jaar op 28 oktober mijn kaarten al binnen had (en er ook al 4 headliners bekend waren; Muse, Stromae, QOTSA & Arctic Monkeys).

Kan toch niet lang meer duren...

Met alles wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen heb ik qua grotere namen vooral mijn hoop gevestigd op Smashing Pumpkins, Green Day, BMTH, Sum 41, Weezer, Frank Carter, The Kooks, Foo Fighters, The Offspring, The Hives, Fontaines D.C. en verder laat ik me graag verrassen :)
ik vind het ook zo raar, het is zo lang stil terwijl de wishlist al wel even afgelopen is
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
310
243
Dat is wel heel kort door de bocht. Als 3/4 van je combiticket houders voor 1 naam komt, dan is dat toch slecht nieuws voor de sfeer bij de andere headliners/namen?
Dat was op TW Classic helaas niet veel beter dit jaar, met al die KBC-medewerkers die gewoon hun gratis bonnetjes kwamen opzuipen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Dat was op TW Classic helaas niet veel beter dit jaar, met al die KBC-medewerkers die gewoon hun gratis bonnetjes kwamen opzuipen.
Dat was verschrikkelijk ja. Zelden een act zo zien doodbloeden als Jack Johnson op TWC, die nochtans wel zijn best deed en aan het publiek trok… Voor het enthousiaste publiek moet je niet op TWC zijn nee…
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Dat was verschrikkelijk ja. Zelden een act zo zien doodbloeden als Jack Johnson op TWC, die nochtans wel zijn best deed en aan het publiek trok… Voor het enthousiaste publiek moet je niet op TWC zijn nee…

Absolute dieptepunt op dat gebied was Lana Del Rey in 2016. Zo'n ontzettend jammere boeking toen. Springsteen en Metallica-fans zijn op dat gebied absoluut verschrikkelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken