Rock Werchter 2024

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Misschien wordt hij met een kortere slot gemotiveerd om zijn nummers ook wat korter te houden
Nee hoor. Dan is het gewoon:

- American woman
- Are you gonna go my way

-dan een emo kwartiertje met I’ll be waiting, liggend op zijn piano.

Daarna shirt uit en de dames even laten glijden.

En dan dus nog een half uurtje samenzang bij let love rule.

Maar goed. Zoals je misschien wel leest ben ik niet persé fan.
 
Laatst bewerkt:

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Een paar pagina's terug gelezen waar wensenlijstjes of hoe je de opsomming voor headliners ook maar wilt noemen.. Mij lijkt Lenny Kravitz leuk om mee te maken, voor sommigen een terugkerende artiest en voor sommigen de eerste keer
Elke keer als ik Lenny Kravitz hoor moet ik denken aan die GIF van z'n broek die scheurt
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Coldplay trouwens net tour data voor volgend jaar aangekondigd, België weer overgeslagen. Zouden ze ook wat festivals spelen volgende zomer?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.458
1.604
Coldplay trouwens net tour data voor volgend jaar aangekondigd, België weer overgeslagen. Zouden ze ook wat festivals spelen volgende zomer?
Te groot, en losse festivalshows passen natuurlijk niet bij het idee van zo milieuvriendelijk touren.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Dat het buiten het terrein was, bleek net handig om wat drank, deodorant en zonnespray te kunnen bewaren. Dingen die je no way binnen zou krijgen als die lockers op het terrein staan. Het is ook letterlijk een meter of dertig van het terrein verwijderd, van die paar extra stappen en even in en uitscannen gaat niemand afzien lijkt me.
Waarom zou je drank ik je kluisje willen leggen?

Wij hebben altijd een kluisje voor jassen/truien, zonnebrand en wat eten (bananen/chips). Dit mag gewoon allemaal mee het terrein op.
Wij lagen op Camping Klokkenberg. Je moest dus vanuit de uitgang eerst met de stroming mee naar links om vervolgens weer tegen de stroming in om naar de camping te gaan. Zwaar irritant en naar mijn idee ook zwaar onnodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
Denk dat niemand daar wat op tegen heeft, zal ook al wel bijna 10 jaar geleden zijn zeker?
Denk/hoop wel dat RW hem dan als sub/co kan fixen. Want vorige keer was hij dé headliner die dag zeker, en dat zou wel wat matig zijn.
8jaar geleden was hij er, maar sub voor The Prodigy
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
Kravitz was toen headliner, Prodigy fungeerde als dance-afsluiter.
Zo had ik het niet bekeken, volgens mij waren de Chemical Brothers dat jaar ook afsluiter. Wat dat betreft wel opvallend dat er 2 dance afsluiters zijn. Hoewel dance niet helemaal de lading van The Prodigy dekt 🫣
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Ze werken de ganse tour al in blokken, na enkele locaties enkele weken rust. Ik zie die geen festivals meer doen
 

vanNelle_Monae

Campingartiest
1 jun 2023
55
33
Leuk om verschillende meningen/ervaringen te zien. Als Barn-afsluiter zoals ouwe knakker Iggy Pop is dan ook nog wel een mooie optie
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Ik heb nog wel een lijstje met 'helden van vroeger' die nog steeds on the road zijn. Zou leuk zijn als ik er een paar op RW 2024 zou kunnen zien:
Nick Cave, Pixies, Morrissey, Belle and Sebastian, Natalie Merchant, the Chills, the Feelies, Buffalo Tom, Sarah McLachlan. En Tindersticks als ze weer oud werk gaan spelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken