Rock Werchter 2024

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
700
919
Tijdens Editors dan de zaterdag? Want heb de regen volledig gemist, ofwel uit mijn geheugen gebannen 😅
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
933
966
Ik stond er tijdens Oscar. Toen druppelde het. Waren echt enkel lichte regenbuitjes op zaterdag. Prima te doen buiten met een regenjasje aan.

Vorig jaar op donderdag, tijdens Rag'n'Bone man en daarna, dat was een regenbui ! Direct rode kruizen op The Barn en KluB C van de schuilende mensen toen. En op het terrein zag ik mensen die schuilplaatsen begonnen te bouwen van die picknicktafels omdat ze niet wisten waar anders te kruipen...

Ik wil het niet overdramatiseren, maar ik denk dat ik gewoon verwend ben door Best Kept Secret, waar ik al twee hete edities prima heb weten te doorstaan dankzij dat bos. Ik zou niet graag een snikhete Werchter meemaken. Dus ja, wat extra schaduw/schuilplekken op Werchter zou ik zeker geen overbodige luxe vinden.
 

vanNelle_Monae

Campingartiest
1 jun 2023
55
33
Meer wc’s had ik niet erg gevonden, man wat moest ik vaak zeiken. Bij Editors bij de laatste noten snel naar de wc’s gerend en alsnog in een rij met voordringende bitches 🥲
 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
Het programma op Main en Slope wisselt af dus kan er toch geen soundbleed zijn tijdens de concerten?
Het kan ook van Klub C zijn, maar er is in ieder geval een ‘goede’ soundbleed vanuit die hoek. Al jaren trouwens, dus het is niet alleen met betrekking tot the Slope.
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
Nu tijd voor de toelichting ;)
1 punt al benoemd door Thijs.
Er zijn echt wel genoeg wc's, mensen zijn over het algemeen vrij voorspelbaar en/of lui. Elk jaar verbaas ik mij weer om rijen bij de eerste de beste wc- of bar-unit bij binnenkomst, na een optreden etc. Bij een klein stukje lopen ben je bijna altijd zomaar aan de beurt..
Daarnaast ben ik nog nooit zoveel en zovaak bij een overdekte plek geweest. Bij Apero, Klub C/Barn als er nou wel of niet iets speelt, Casa Bacardi, nog wat dingen waarvan ik de naam niet (meer) weet, bij sommige eet- en drinkstandjes zoals bij de Klub/Barn gedeelte etc.
Persoonlijk vind ik je reactie nog steeds niet constructief, meer een beetje ‘ik stond droog, dus het was goed geregeld’ en ‘ik moest niet poepen dit jaar, dus ik heb niet in de rij gestaan, dus er waren genoeg WC’s’.
Ga met de gemiddelde vrouw praten die op Werchter was en je krijgt een ander verhaal.

Voorgaande jaren kon het nog lonen om een paar meter verder te lopen, maar dit jaar was een rij tot op het veld geen uitzondering. Het gaat met name om dixi’s, waarvan er op veel plekken te weinig waren.
-Klub C en zeker de Barn zijn niet direct de plekken om te schuilen, zeker als er iets speelt en ‘fans’ kunnen niet naar binnen. Kijk maar naar Iggy en Stormzy.

Vroeger (de jaren beginnen te tellen) hadden die hoge bomen nog veel nut, maar die moesten helaas weg.
Een aantal schaduwdoeken hangen tussen de nieuwe boompjes zou bijvoorbeeld kunnen werken.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.702
Persoonlijk vind ik je reactie nog steeds niet constructief, meer een beetje ‘ik stond droog, dus het was goed geregeld’ en ‘ik moest niet poepen dit jaar, dus ik heb niet in de rij gestaan, dus er waren genoeg WC’s’.
Ga met de gemiddelde vrouw praten die op Werchter was en je krijgt een ander verhaal.
Ja doei. Ik geef aan welke plekken er allemaal waren en dat ik heh gezien dat er bij heel veel wc's juist korte rijen waren, maar niet net na een act de dichtst bijzijnde.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Verbeterpunt: Kluisjes terug op het festivalterrein aub. Er moet toch wel een plekje te vinden zijn lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.161
1.602
Verbeterpunt: Kluisjes terug op het festivalterrein aub. Er moet toch wel een plekje te vinden zijn lijkt me.

Dat het buiten het terrein was, bleek net handig om wat drank, deodorant en zonnespray te kunnen bewaren. Dingen die je no way binnen zou krijgen als die lockers op het terrein staan. Het is ook letterlijk een meter of dertig van het terrein verwijderd, van die paar extra stappen en even in en uitscannen gaat niemand afzien lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
933
966
Dat het buiten het terrein was, bleek net handig om wat drank, deodorant en zonnespray te kunnen bewaren. Dingen die je no way binnen zou krijgen als die lockers op het terrein staan. Het is ook letterlijk een meter of dertig van het terrein verwijderd, van die paar extra stappen en even in en uitscannen gaat niemand afzien lijkt me.
Ik vond die lockers buiten het terrein ook heel vervelend. Als je even snel een truitje of zo wilde gaan halen, moest je daarna soms weer een kwartier in de rij gaan staan voor security check.
En ook, die lockers stonden een dertigtal meter in de richting van The Hive en zo. Ik moest op camping C3 zijn (de andere kant uit), dus als ik 's avonds na het laatste optreden iets uit die locker ging halen, dan moest ik die 30 meter terug tegen de stroom in gaan en dat was elke keer een kwelling.
 
  • Leuk
Waarderingen: NiekBBQ

vanNelle_Monae

Campingartiest
1 jun 2023
55
33
Een paar pagina's terug gelezen waar wensenlijstjes of hoe je de opsomming voor headliners ook maar wilt noemen.. Mij lijkt Lenny Kravitz leuk om mee te maken, voor sommigen een terugkerende artiest en voor sommigen de eerste keer
 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
- meer WC’s (ofwel uitbreiding van de huidige punten, of meer WC plekken) en dan vooral Dixi’s.. wat dat betreft was dit geen vrouwvriendelijk festival;
De WC's links vooraan aan de mainstage zijn dit jaar zelfs kleiner geworden doordat het podium enkel meters vooruit is geschoven (om plaats te maken voor de uitgebreide terras en VIP.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Een paar pagina's terug gelezen waar wensenlijstjes of hoe je de opsomming voor headliners ook maar wilt noemen.. Mij lijkt Lenny Kravitz leuk om mee te maken, voor sommigen een terugkerende artiest en voor sommigen de eerste keer
Denk dat niemand daar wat op tegen heeft, zal ook al wel bijna 10 jaar geleden zijn zeker?
Denk/hoop wel dat RW hem dan als sub/co kan fixen. Want vorige keer was hij dé headliner die dag zeker, en dat zou wel wat matig zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
Denk dat niemand daar wat op tegen heeft, zal ook al wel bijna 10 jaar geleden zijn zeker?
Denk/hoop wel dat RW hem dan als sub/co kan fixen. Want vorige keer was hij dé headliner die dag zeker, en dat zou wel wat matig zijn.
Laatste keer op Pinkpop was hij ook sub dacht ik. Zou ik een hele mooie naam vinden als sub voor volgend jaar! 5 kwartier met veel hits, kom maar door.
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Denk dat niemand daar wat op tegen heeft, zal ook al wel bijna 10 jaar geleden zijn zeker?
Denk/hoop wel dat RW hem dan als sub/co kan fixen. Want vorige keer was hij dé headliner die dag zeker, en dat zou wel wat matig zijn.
Zou van mij niet hoeven, een half uur lang uitgemolken “leeeeeet love ruuuuuule”, maar ik snap dat hij graag gezien is ja.
 
  • Haha
Waarderingen: visdave34

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
In 5 kwartier kan de beste man misschien 7 nummers spelen. Eén van de vervelendste headliners die ik in mijn 10 edities RW gezien heb. Mag van mij thuis blijven.
Misschien wordt hij met een kortere slot gemotiveerd om zijn nummers ook wat korter te houden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken