Rock Werchter 2024

Ik hoor er alleen maar slechte dingen over. Maarja sales en reunie-hype gaan boven kwaliteit.

Weinig hoopgevende geruchten tot nu toe precies. Maar goed, het is nog extreem vroeg.

Na Blink-182 vanavond toch redelijk zeker dat Werchter er niet omheen zal kunnen als ze beschikbaar zijn. (Niet dat het zo denderend was maar de euforie van de aanwezigen sprak boekdelen) Co-headliner met Green Day bijvoorbeeld?
Vorige keer speelden ze van 19:25 tot 20:25 uur. Ik zie geen reden waarom tot een volgende keer anders zou zijn.

Samen met green day zou wel erg balen zijn.

Vorige keer speelden ze van 19:25 tot 20:25 uur. Ik zie geen reden waarom tot een volgende keer anders zou zijn.

Ik zie er meerdere. Als ze er staan verwacht ik ze gewoon als voorlaatste op de main stage.

Hoezo is dat een reunie als ze zes jaar geleden ook al op Werchter stonden? Lijkt me gewoon de volgende tour voor een wat oudere band.

En als het 'nog eens langs de kassa passeren zonder zelfs maar een nieuwe plaat te maken' betekent vind ik zo'n 'reunie' al helemaal niks.

In 2012 zelfs nog wat vroeger, voor Elbow, The Cure en Justice op de main.

Laatst bewerkt:
Hoezo is dat een reunie als ze zes jaar geleden ook al op Werchter stonden? Lijkt me gewoon de volgende tour voor een wat oudere band.

En als het 'nog eens langs de kassa passeren zonder zelfs maar een nieuwe plaat te maken' betekent vind ik zo'n 'reunie' al helemaal niks.
Omdat ze zes jaar geleden niet in originele bezetting op Werchter stonden, en nu aan het touren zijn (met originele bezetting).

Omdat ze zes jaar geleden niet in originele bezetting op Werchter stonden, en nu aan het touren zijn (met originele bezetting).
Ja maar toen ik ze in originele bezetting zag in 2012 stonden ze ook gewoon een uurtje in de namiddag.

Laat dit soort namen maar lekker elders staan. De Lokerse Feesten hadden dit jaar moeite om aan hun punkheadliner te geraken…

Heb niets met Blink. Maar verwacht ze wel.

Green Day echter, daar is het echt nog eens tijd voor. Ook een band die meerdere generaties aanspreekt.

• Leuk
Waarderingen: DirkG
Blink zal gewoon op Werchter staan indien ze touren. De show gisteren was geweldig voor een die hard fan is, blijven hangen is in zijn tienerjaren of Travis, Tom en Mark als rolmodellen aanschouwt. Voor de mensen die jaren concerten op de teller staan hebben, was dit pijnlijk….

Maar mss in de barn op een vrijdagavond 😉 Daar hebben nog al bands gestaan die over hun toppunt zijn, maar dan toch weer ineens alle aandacht opeisen 😉 Nene zullen gewoon co-headliner zijn met een Greenday. Punk dag met Sum 41 🤷‍♂️

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en DirkG
Blink zal gewoon op Werchter staan indien ze touren. De show gisteren was geweldig voor een die hard fan is, blijven hangen is in zijn tienerjaren of Travis, Tom en Mark als rolmodellen aanschouwt. Voor de mensen die jaren concerten op de teller staan hebben, was dit pijnlijk….

Maar mss in de barn op een vrijdagavond 😉 Daar hebben nog al bands gestaan die over hun toppunt zijn, maar dan toch weer ineens alle aandacht opeisen 😉 Nene zullen gewoon co-headliner zijn met een Greenday. Punk dag met Sum 41 🤷‍♂️
een punk dagje, das iets waar 90000 Werchter bezoekers op aan’t wachten zijn!

moest het 2001 zijn.

een punk dagje, das iets waar 90000 Werchter bezoekers op aan’t wachten zijn!

moest het 2001 zijn.
De wei en wachtrijen aan de inkom gezien bij Sum 41 op vrijdag 2022? Ideal voor de leeftijdscategorie 35 tot 50 jarige, het doelpubliek voor de jongens van live nation om geld te spenderen aan pinten en dure bickey burgers…😉

Was het maar terug 2001 dan kostte een pint 1,50 euro en een combi 85 euro 😊

Users who are viewing this thread