Rock Werchter 2024

Absoluut. En aub niét De Roma, kutpubliek daar altijd. Doe maar Trix of AB. Blijf het vreemd vinden dat ze ons land overslaan.
Publiek in de Roma is me ook altijd al serieus tegengevallen, met vaak een lopende receptie achterin tijdens (!) de shows. AB kan dat ook weleens hebben, maar Roma is het allerergste.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Wel interessant om te kijken wie dat zou kunnen worden komende zomer.
Taylor, Harry, Edje en The Weeknd zijn gewoonweg té groot lijkt me. Lizzo hoeven we (hopelijk voor goed) niet meer te verwachten.
Lorde, Dua Lipa, Angèle en Olivia Rodrigo lijken me kanshebbers. Wie nog meer?
Olivia lijkt me sowieso klaar om te co-headliner alleszins. Die verkocht in een handomdraai Vorst uit. Al kan RW haar ook nog naar beneden zien pushen om te subben, en dus derde laatste te spelen. Andere grote popnamen zie ik niet meteen touren volgend jaar en kanshebber zijn? Anne-Marie stond er pas in 2022 bv en dit jaar op PKP, zou wat overkill zijn. Angèle met een nieuwe plaat misschien en exclusieve show op RW? En Billie ook natuurlijk kanshebber..

Zo dat hoop ik niet, dat was retesaai op Lowlands en alleen leuk als je echt diehard fan was.

Geen idee of ik het echt als Pop zou omschrijven zoals de andere, maar Lana Del Rey? Als die ooit nog eens een uitgebreide Europese tour doet ten minste.
Dit zou ik samen met Lorde de beste optie vinden persoonlijk, van beiden 5-sterrenshows gezien.

Olivia lijkt me sowieso klaar om te co-headliner alleszins. Die verkocht in een handomdraai Vorst uit. Al kan RW haar ook nog naar beneden zien pushen om te subben, en dus derde laatste te spelen.
Denk hetzelfde als jij, wat mij betreft als co-headliner voor een grotere artiest. Maar zie RW haar in de lijn van afgelopen editie ook wel als 3e (Lil Nas X) zetten of zelfs Barn-afsluiter (Rosalía).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
En we lachen allemaal weleens met Post Malone, maar dat is nu eens een naam uit de pop/hiphop hoek die ik niet op Les Ardentes vind passen, en ook maar hits blijft kakken...

• Leuk
Waarderingen: SvenH23
laat het uit aub ... een echt popdag ...
Hebben we in verkapte/ingekorte versie in 2019 al gehad met P!nk (ik reken Bastille gemakkelijkheidshalve ook even bij de popnamen), maar dat zou nog beter geprogrammeerd kunnen worden. Zie niet in waarom het let iets "alternatievere" popnamen niet zou kunnen op Werchter.

Keane viert trouwens ook hun 20ste verjaardag en hebben alvast een show in het Koninklijk Circus gepland, maar ik zie ze ook nog naar Werchter doorkomen eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
En we lachen allemaal weleens met Post Malone, maar dat is nu eens een naam uit de pop/hiphop hoek die ik niet op Les Ardentes vind passen, en ook maar hits blijft kakken...
Ah just, even vergeten. In 2022 ook PKP geheadlined hè iirc?

Mogen ze graag nog eens over doen, dat was een heerlijke show toen!

Een écht goeie popdag zou fantastisch zijn. Combo Dua Lipa/Lorde zou ook de meeste Werchtergangers kunnen overtuigen denk ik?
Nou ik vond Kylie niet echt bijzonder…
Ik sla over mocht ze komen

Een optimistische voorspelling nu we in september zijn aangekomen
Don: Nothing But Thieves - Olivia Rodrigo - Angèle - Billie Eilish
Vrij: The Smashing Pumpkins - The National - Tame Impala
Zat: Faith No More - Blink-182 - Green Day
Zon: Foals - Ghost - Foo Fighters

Donderdag en vrijdag van de partij dan.

Optimistisch? Het is dat ik Foo Fighters en Green Day nog nooit heb gezien. Zou dit persoonlijk de minste bovenkant die ze hebben gehad vinden.

Ik verwacht Angele ook wel, maar eerder als afsluiter Barn. Ze zullen ook wel met hun drone gezien hebben dat weide Pukkelpop niet zo vol stond. Wat toch verschil was met O&TW in 2022.

Tactisch gezien zullen Foo's wel donderdag of vrijdag spelen.

Ik verwacht Angele ook wel, maar eerder als afsluiter Barn. Ze zullen ook wel met hun drone gezien hebben dat weide Pukkelpop niet zo vol stond. Wat toch verschil was met O&TW in 2022.

Als je de wei van Pukkelpop als graadmeter neemt dan speelt Tame Impala ook in The Barn.

Waarom gaan we trouwens ervan uit dat Angèle nog een derde jaar gaat touren met haar huidige show?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Yannick
Dagje Barn/Slope op donderdag maar voor de rest teken ik graag.

Users who are viewing this thread