Rock Werchter 2024

Net die laatste van Slowdive gehoord: wat goed toch weer.

Die mogen ze van mijn part opnieuw boeken, deze keer voor in een tent graag.

Net die laatste van Slowdive gehoord: wat goed toch weer.

Die mogen ze van mijn part opnieuw boeken, deze keer voor in een tent graag.
Laat het uit aub. Zo een groep hoort hier gewoon in een zaal te staan. Zeer vreemd dat ze niet in Belgie werden geboekt bij hun opkomende tournee.

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Laat het uit aub. Zo een groep hoort hier gewoon in een zaal te staan. Zeer vreemd dat ze niet in Belgie werden geboekt bij hun opkomende tournee.
Vloek ik in de kerk als ik dit liever in een Barn of Two zie dan een AB of Roma? 😅

Vloek ik in de kerk als ik dit liever in een Barn of Two zie dan een AB of Roma? 😅
Mijn mening bij Slowdive op een festival: een te 'niche' groep waarvan een deel van het publiek geen hol besef heeft wat ze doen. Veel liever een zaal😁

Maar ieder zijn gevoel he!

Zou daar veel volk naar gaan kijken op een festival als Werchter?
Afgaande op de publieke interesse op bv. Crammerock (tent veel te klein) en de enthousiaste reacties op haar guest performance bij Bazart op Pukkelpop, ben ik vrij zeker van wel. Ze is alomtegenwoordig. Maar het zou een gewaagde zet zijn. Boutique is safer, ervan uitgaande dat Dua Lipa headliner is, past perfect op een popdag.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en Nelios
Afgaande op de publieke interesse op bv. Crammerock (tent veel te klein) en de enthousiaste reacties op haar guest performance bij Bazart op Pukkelpop, ben ik vrij zeker van wel. Ze is alomtegenwoordig. Maar het zou een gewaagde zet zijn. Boutique is safer, ervan uitgaande dat Dua Lipa headliner is, past perfect op een popdag.
Mag er wel vanuit gaan dat ook RW minstens 1 popheadliner heeft...

• Leuk
Waarderingen: slyke en swissepfan
Ja, godverdomme. Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken.
Wel interessant om te kijken wie dat zou kunnen worden komende zomer.
Taylor, Harry, Edje en The Weeknd zijn gewoonweg té groot lijkt me. Lizzo hoeven we (hopelijk voor goed) niet meer te verwachten.
Lorde, Dua Lipa, Angèle en Olivia Rodrigo lijken me kanshebbers. Wie nog meer?

• Leuk
Waarderingen: mattman
Taylor, Harry, Edje en The Weeknd zijn gewoonweg té groot lijkt me. Lizzo hoeven we (hopelijk voor goed) niet meer te verwachten.
Ik zet in op Dua Lipa als een van de grote headliners en Olivia Rodrigo op de Sam Fender/Lil Nas X plek. Lorde zou zalig zijn maar geen idee wat haar plannen zijn qua nieuwe muziek. Eens over Lizzo. Die hadden ze trouwens dit jaar wel geboekt als ze die hadden gewild. Kleine slag om de arm over Bruno Mars, maar die zie ik sneller weer een Boutiqueje doen.

Benieuwd wanneer we de eerste namen krijgen. Binnen een dikke maand? Zal afhangen wanneer de eerste headliner (lees: Foo Fighters) wil delen zeker...

Weet niet of Kylie Minogue nog iets gaat doen na de Las Vegas shows? Of is die niet groot genoeg?

Eilish?

Geen idee of ik het echt als Pop zou omschrijven zoals de andere, maar Lana Del Rey? Als die ooit nog eens een uitgebreide Europese tour doet ten minste.

Geen idee of ik het echt als Pop zou omschrijven zoals de andere, maar Lana Del Rey? Als die ooit nog eens een uitgebreide Europese tour doet ten minste.
Ik ben in ieder geval geschrokken van de enorme animo die ervoor was toen er ineens een vervanger voor Stromae gezocht werd. Na de Foos echt de meest aangevraagde naam overal.

Users who are viewing this thread