Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bands onderschatten, eeuwige zonde op een forum.
Op basis van hun populariteit/verkoop mogen ze dat gerust eisen. Maar dat management heeft nog nooit hoge eisen gesteld. En de band zelf is erg bescheiden. By far 1 van de populairste marquee acts op Pukkelpop, en ze stonden redelijk laag.
De donderdag op plek 4, dat gaat het worden denk ik. Extra publiekstrekker op de moeilijkste dag.
Bands onderschatten, eeuwige zonde op een forum.
Op basis van hun populariteit/verkoop mogen ze dat gerust eisen. Maar dat management heeft nog nooit hoge eisen gesteld. En de band zelf is erg bescheiden. By far 1 van de populairste marquee acts op Pukkelpop, en ze stonden redelijk laag.
De donderdag op plek 4, dat gaat het worden denk ik. Extra publiekstrekker op de moeilijkste dag.
Ik denk dat daar wel strakke afspraken gemaakt moeten worden ja. Maar zie het wel als Stromae die nog een show te goed heeft als hij daar weer klaar voor is.
Faith No More heeft recent ook gecanceld door interne strubbelingen van Patton, ook hen hoop ik nog eens terug op de lineup te zien.
Die mens kan ook nergens meer gaan eten zonder in de krant te komen. Wat een leven.
Laat ons hopen dat er dan de eerste week van juli een artikel uitkomt met een foto van de Maestro voor een bevers & bevers stand op RW voordat hij een vet concert gaat geven op de main.
Die mens kan ook nergens meer gaan eten zonder in de krant te komen. Wat een leven.
Laat ons hopen dat er dan de eerste week van juli een artikel uitkomt met een foto van de Maestro voor een bevers & bevers stand op RW voordat hij een vet concert gaat geven op de main.
Ik hoorde het van een vriendin die daar werkt. Hij had overigens zelf toestemming gegeven om de foto op Insta te zetten. Uiteraard vervelend dat kranten dat daarna publiceren (met speculerende tekst erbij).
Fingers crossed voor legendarische shows van hem volgend jaar of daarna.
Snow Patrol heeft toch een redelijk goede band met Werchter, ze hebben massa's hits die het gros van de bezoekers kennen dus lijkt mij echt een no brainer om die ergens in de vooravond een uurtje op de Main te zetten.
Snow Patrol heeft toch een redelijk goede band met Werchter, ze hebben massa's hits die het gros van de bezoekers kennen dus lijkt mij echt een no brainer om die ergens in de vooravond een uurtje op de Main te zetten.
Ja kan het zo wel zien gebeuren à la Keane/Kaiser Chiefs, maar ik durf mijn hand er niet voor in het vuur steken zal ik maar zeggen. Maar ben me ook niet bewust van de band RW - Snow Patrol dus misschien daarmee.
Ik hoorde het van een vriendin die daar werkt. Hij had overigens zelf toestemming gegeven om de foto op Insta te zetten. Uiteraard vervelend dat kranten dat daarna publiceren (met speculerende tekst erbij).
Fingers crossed voor legendarische shows van hem volgend jaar of daarna.
Wel ja, precies. Iemand met mentale problemen moet zich niet opsluiten thuis, maar heeft het recht om buiten te komen. Het is een stuk van zijn therapie om terug een normaal leven op te bouwen.
Dus speculeren over concerten omdat hij zich ergens laat zien, is eigenlijk triest van de media.