Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vaak iets tussen de 2 weken tot een maand nadat de eerste naam gedeeld wordt. Vorig jaar deelden ze Stromae op 12 oktober en begon de ticketverkoop 17 dagen later, op 29 oktober.
Hangt dat niet ook wat af van wanneer haar album klaar is? Zou ze volgende zomer al een stadion tour doen als haar album pas begin volgend jaar uitkomt?
Hangt dat niet ook wat af van wanneer haar album klaar is? Zou ze volgende zomer al een stadion tour doen als haar album pas begin volgend jaar uitkomt?
Janelle ging afgelopen jaar naar NSJ komen, maar cancelede. Ik mag hopen dat ze met de nieuwe plaat onder de arm gewoon weer terug komt naar RW na die splijtende show in 2019!
Janelle ging afgelopen jaar naar NSJ komen, maar cancelede. Ik mag hopen dat ze met de nieuwe plaat onder de arm gewoon weer terug komt naar RW na die splijtende show in 2019!
Verbaasd me echt helemaal niks. Die breekt al 2 jaar (en ook vóór corona) de festivals af. Die heeft echt wel een reputatie opgebouwd. Daarbij was het iets van drie tientjes voor een kaartje wat de drempel erg laag maakt om te gaan.