Rock Werchter 2024

Afwisseling is goed hoor. Maar doe dan iets spannenders dan dua lipa. Dat is toch te plat en te weinig kwaliteitsvol. Billie eilish is bijvoorbeeld 100 x interessanter. Kendrick mag ook om eens een ander genre te proberen. Iron maiden nog eens naar Werchter, ook top. Er is genoeg mogelijk.

En met de sam fenders, war on drugs etc kunnen we wel weer even verder met gitaarbands hoor!

Afwisseling is goed hoor. Maar doe dan iets spannenders dan dua lipa. Dat is toch te plat en te weinig kwaliteitsvol. Billie eilish is bijvoorbeeld 100 x interessanter. Kendrick mag ook om eens een ander genre te proberen. Iron maiden nog eens naar Werchter, ook top. Er is genoeg mogelijk.

En met de sam fenders, war on drugs etc kunnen we wel weer even verder met gitaarbands hoor!
Wees blij dat je niet in het Pinkpop-topic zit, daar gaat het momenteel over de Spice Girls ! 😂

• Haha
Waarderingen: NoLifeIzze en randyrw
Haha, effe niet gevolgd en de typische discussies. Een act onderschatten en kleiner inschatten, en dan spelen die effectief toch als headliner of dragen ze alleen een boutique, of doen ze een stadiontour.

Vader Dua Lipa is heel slim bezig zijn dochter stapje per stapje groter te maken. Nu weer met die Barbie film. Je hoort haar muziek echt overal constant terugkomen en ook op haar socials klopt precies alles.

Haha, effe niet gevolgd en de typische discussies. Een act onderschatten en kleiner inschatten, en dan spelen die effectief toch als headliner of dragen ze alleen een boutique, of doen ze een stadiontour.

Vader Dua Lipa is heel slim bezig zijn dochter stapje per stapje groter te maken. Nu weer met die Barbie film. Je hoort haar muziek echt overal constant terugkomen en ook op haar socials klopt precies alles.
Ook als je niet naar MNM luistert of niet naar Barbie films kijkt?

Ja, liever voor de achtste keer The Cure, dan iets dat relatief fris voelt. Ik heb veel liever dat ze nieuwe dingen proberen, dan de conservatieve Werchtergangers paaien en wederom Green Day, Foo Fighters etc boeken.

Een Angéle / Dua Lipa combo zou perfect werken op de zaterdag van de vierdaagse.
Hoe vaak hebben de Foo Fighters op Werchter gestaan?

Ik begrijp overigens niet zo goed waarom Blink-182 regelmatig als coheadliner hier neer wordt gezet? Is dat vanwege hun doorschuiving op Coachella?
Een reunie en een snel stijfuitverkocht Sportpaleis. Er worden er hier tot headliner gebombardeerd die het met minder doen. Jammerlijke zaak, dat wel.

• Leuk
Waarderingen: slyke en jimmywe
Ik moet Jimmy hier wel gelijk geven, Dua Lipa duikt echt overal op, ook in het voetbal bijvoorbeeld. Liverpool supporters zitten nog altijd One Kiss te zingen.
Dat ze bij Liverpool One Kiss zingen komt omdat zij dat zong voor de CL finale in 201en de supporters gingen het toen massaal meezingen.. maar zoals Jimmy aangeeft, Dua stond dus in 2018 voor de finale te zingen, ze duikt echt overal op. Dus ook op Werchter straks?

Het begint nog altijd bij goede songschrijvers en het moet gezegd dat ze daarvoor een ijzersterk team rond haar heeft.
Alle songs op Future Nostalgia lijken wel één voor één hits te zijn, al bij de release.
Je kan zoiets bestempelen als 'commercieel' en gemaakt om te verkopen, maar het is gewoon keigoed in elkaar gestoken.

Als ze bovendien in haar live concerten de kaart kan trekken om te blijven performen met live band en backing vocals, dan is ook de meerwaardezoeker gediend en treedt ze in de voetsporen van de groten op aarde.

Laatst bewerkt:
Enkele Barn-namen die ik graag zou zien passeren:

* Janelle Monae
* FKA Twigs
* Damien Rice
* Little Simz
* Phoebe Bridgers

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik begrijp overigens niet zo goed waarom Blink-182 regelmatig als coheadliner hier neer wordt gezet? Is dat vanwege hun doorschuiving op Coachella?
En dat concert was ook gewoon echt goed.
Plezier spatte er opnieuw vanaf & het publiek leek goed los te gaan.
Wat mij betreft mogen ze doorkomen.

Pukkelpop heeft op die manier een groot deel van zijn publiek verloren (Rihanna etc.). Werchter zou er niet goed aan doen om dezelfde fout te maken.
Als het verliezen van oud publiek gelijk staat aan het aanboren van een nieuwe doelgroep is dat natuurlijk geen slechte ontwikkeling. Daarnaast heeft Pukkelpop zoveel meer te bieden.

Users who are viewing this thread