Rock Werchter 2024

Toch meer even olie uit het schuurtje gehaald om het vuurtje te gooien: GvF mag wat mij betreft terug komen. Misschien hebben ze iets geleerd in die 5jaar tijd, ik geef ze een kans.
Het grootste probleem 5 jaar geleden was te weinig nummers voor zo'n lange set wat trouwens niet de bedoeling was maar door omstandigheden zo geworden. Met 2 extra albums op zak is dat dus helemaal opgelost denk ik dan.

• Leuk
Waarderingen: SvenH23
Aangezien ik volgend jaar op Werchter ben en GVF nog nooit gezien heb, boeken!! Zou ze echt graag eens zien. Kan een goede portie bluesrock erg waarderen en die gasten lijken te weten wat ze doen. En hopelijk spoelen ze voor sommige de nare bijsmaak van het vorige optreden weg. Ze waren toen nog jong en stonden veel te hoog, kan je ze niet op blijven afschrijven.

• Leuk
Waarderingen: xydroh
Door de exclusiviteit zie ik ze ook wel de Barn afsluiten, of toch minstens voorlaatste spelen!

Zullen we in '24 eens zo afsluiten, inclusief professioneel vuurwerk?
Deal.

Wel benieuwd of ze überhaupt met een nieuw album komt voor volgend jaar. Ze is wel een sterk gericht voor 1 van de 3 beruchte Glasto headlineplekken.

Is het nog altijd zo dat er 3 female headliners komen op Glastonbury'24?
Of is dat gerucht inmiddels terug ontkracht?
Emily herhaalde het nog eens tijdens Glastonbury. Maar bij mijn weten ging het altijd over 2 headliners.

Emily herhaalde het nog eens tijdens Glastonbury. Maar bij mijn weten ging het altijd over 2 headliners.
Klopt, sorry, twee inderdaad.
Ik wist dat ik het ergens gepost had:
Glastonbury bevestigt dat ze voor volgend jaar al twee vrouwelijke headliners hebben!

Euh? Misschien krijgen zij wel een Taylor Swift?
Dus Lipa?
Madonna?

Als Dua Lipa een Glastonbury doet, dan hopelijk toch ook Werchter?

Zag in mijn dromen heel wat vrouwelijke headliners eigenlijk (ook voor Werchter).

Zij gaat boutique worden volgens mij. En dat is zowat laatste keer dan vrees ik, daarna stadia.
Omdat ze ook te groot wordt voor meerdaagse festivals?

Dit is wel zo’n naam die me mee overhaalt tot een combi maar ik zou er nooit een dagticket voor een los event voor kopen. Zou ook eens een frisse headliner zijn voor RW.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Zij gaat boutique worden volgens mij. En dat is zowat laatste keer dan vrees ik, daarna stadia.
Hoewel ze Boutique aardig zou kunnen doen vullen, geloof ik ook wel dat ze nog perfect op RW zelf zou kunnen staan. Is een grote naam, maar heeft twee jaar geleden nog maar een grote tour gedaan, dus denk ik dat ze hierdoor minder 'exclusief' is en dus net iets beter past bij RW dan andere popnamen.

Een Imagine Dragons stond in 2022 ook bv nog op RW, terwijl die ook evengoed op Boutique hadden kunnen staan imo.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Die pure pop headliners zetten ze toch liefst weg op boutique. En ik ben daar persoonlijk heel blij mee.

Ja, liever voor de achtste keer The Cure, dan iets dat relatief fris voelt. Ik heb veel liever dat ze nieuwe dingen proberen, dan de conservatieve Werchtergangers paaien en wederom Green Day, Foo Fighters etc boeken.

Een Angéle / Dua Lipa combo zou perfect werken op de zaterdag van de vierdaagse.

• Geweldig
  • Winning
Waarderingen: slyke en mattman

Users who are viewing this thread