Rock Werchter 2024

Die passen nog prima op festivals, omdat de meute (naast de diehard fans) dat prima kan hebben. DM heeft betere ervaringen met publiek bij losse shows dan op festivals (Primavera is een uitzondering). Ik weet dat vooral Gahan liever geen festivals meer doet.
Maar net op festivals is het publiek toch vele malen enthousiaster?

Herinner me nog een topshow in het Sportpaleis maar mijn god wat was het publiek daar dood. Allemaal mensen die rechtstreeks van hun werk kwamen en geen zin hadden om ook maar iets van energie te tonen, behalve slap meeklappen op Enjoy The Silence.

Daarom hoop ik ze nu te zien op een festival ipv in dat blok beton.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Waar is de tijd dat we dachten aan Taylor Swift als headliner...

Als je de ticketverkoop nu zo ziet, zo ze op haar alleen de 4 volle dagen uitverkopen...

Als je de ticketverkoop nu zo ziet, zo ze op haar alleen de 4 volle dagen uitverkopen...
Waarbij een grote act als deze dus onmogelijk is geworden.
De combitickets zouden vooral gaan naar diegenen die geen dagticket konden bemachtigen.

Een eigen dagevent moet wel nog mogelijk zijn; misschien niet bij deze tour, maar ooit...

Maar blijft die gekte als ze de komende drie jaar gaat touren en elk jaar in Europa is? Ik hoop dat die waanzin toch minder gaat worden. Mensen die drie dagen achter elkaar naar Harry Styles gaan, dat mag toch geen gewoonte worden?

droom:

Do: SOAD - RATM
Vrij: Billie Eilish
Za: The Strokes - Blur
Zon: Foo Fighters

Al is de echte droom eerder geen foo’s, maar ja dat lijkt een zekerheid.

• Leuk
Waarderingen: mj222
Taylor Swift staat op geen enkel festival volgend jaar dus lijkt mij een bewuste keuze.

Een droom zou zijn dat Daughter volgend jaar toch gaat touren. Ik zou toch is polsen als ik Werchter was.

Users who are viewing this thread