Rock Werchter 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Eerst zit iedereen hier moord en brand the schreeuwen dat het niet kan dat je niet meer de Barn in kan, dat die overgebooked was, dat het een schande is dat je 300 euro betaald en dan een act niet kan zien...

... om vervolgens 2 dagen later doodleuk lijstjes samen te stellen met acts als Kings Of Leon, Lana Del Rey, Lorde, Anderson Paak, The XX, Massive Attack,...

Je moet wel een beetje weten wat je wil hé :ROFLMAO:
Lana, Lorde, Paak en Massive Attack lijken me allemaal main stage acts?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
Mee eens! Persoonlijk denk ik ook dat veel stormzy fans in de Barn zaten vanwege de regen en niet voor Iggy Pop. Fred en Charlotte later plannen, oftewel meer overlap met de afsluiter had misschien ook verschil gemaakt. En de Editors is gewoon foute planning geweest, Noël (of Liam) komt bijna elk jaar.
Daarnaast vond ik buiten minder ruimte om te schuilen door het veranderen van de Slope.
hmmm
Noel 2012, 2015, 2018
Liam: 2023
Beady Eye 2011
Oasis 2009
Editors: 2006, 2008, 2010, 2012, 2013, 2016, 2023
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: zero, Nielso en Joris

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
109
87
Wet leg kunnen we ook wel met potlood opschrijven. Vampire weekend is al 10 jaar geleden! ik weet niet of ze bezig zijn met een nieuw album. met het vorige album stonden ze volgens mij nog op dtrh
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
hmmm
Noel 2012, 2015, 2018
Liam: 2023
Beady Eye 2011
Oasis 2009
Editors: 2006, 2008, 2010, 2012, 2013, 2016, 2023
Oké, elk jaar is overdreven. Maar laat ik het dan zo zeggen: Editors had ik naar mijn gevoel hoger ingeschat en op de main gezet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Is er een realistische kans op Lana Del Rey of is dat gewoon wishful thinking? Momenteel zouden dit m'n 5 namen zijn voor de Werchter wishlist:

Ghost
Lana Del Rey
System of a Down
Smashing Pumpkins
Chvrches

Overigens zie ik ook dat 7 juli nog vrij is in Taylor haar agenda 👀. Hoeveel van die Werchter spaarpot zou nodig zijn om haar een exclusieve festivalshow te laten doen?
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Is er een realistische kans op Lana Del Rey of is dat gewoon wishful thinking? Momenteel zouden dit m'n 5 namen zijn voor de Werchter wishlist:

Ghost
Lana Del Rey
System of a Down
Smashing Pumpkins
Chvrches

Overigens zie ik ook dat 7 juli nog vrij is in Taylor haar agenda 👀. Hoeveel van die Werchter spaarpot zou nodig zijn om haar een exclusieve festivalshow te laten doen?
Lana doet wat ze wilt. Ik zie haar geen hele grote tours geven. Dus zou kunnen, maar zou er geen geld op zetten.
 

daejim

Playlistbediener
15 nov 2018
39
9
Mijn nieuwe top 5 wishlist (Rekening gehouden met mogelijkheden)
Foo Fighters zet ik er niet bij want das eigenlijk toch al zeker te noemen? :)

1) Depeche Mode
2) Billy Eilish
3) Weezer
4) Kraftwerk
5) SOAD
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Is er een realistische kans op Lana Del Rey of is dat gewoon wishful thinking? Momenteel zouden dit m'n 5 namen zijn voor de Werchter wishlist:

Ghost
Lana Del Rey
System of a Down
Smashing Pumpkins
Chvrches

Overigens zie ik ook dat 7 juli nog vrij is in Taylor haar agenda 👀. Hoeveel van die Werchter spaarpot zou nodig zijn om haar een exclusieve festivalshow te laten doen?
Laat maar zo die Taylor. Een compleet ontwrichte festivaldag voor een headliner waar ik niets mee heb.
Niet dat het gaat gebeuren natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Nelios

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Laat maar zo die Taylor. Een compleet ontwrichte festivaldag voor een headliner waar ik niets mee heb.
Niet dat het gaat gebeuren natuurlijk.
En we maken er een plusconcert van: enkel de 20.000 fans die een extra bandje kopen ter waarde van 200 EUR extra, komen The Barn in.

En ik zeg het nu wat sarcastisch, maar ik begin oprecht schrik te krijgen dat we ooit naar zo'n business model gaan evolueren, naar analogie met plus-concerten op North Sea Jazz.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
853
578
Is er een realistische kans op Lana Del Rey of is dat gewoon wishful thinking? Momenteel zouden dit m'n 5 namen zijn voor de Werchter wishlist:

Ghost
Lana Del Rey
System of a Down
Smashing Pumpkins
Chvrches

Overigens zie ik ook dat 7 juli nog vrij is in Taylor haar agenda 👀. Hoeveel van die Werchter spaarpot zou nodig zijn om haar een exclusieve festivalshow te laten doen?
Komt niet naar België werd meegedeeld
 
  • Confetti
Waarderingen: Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken