Rock Werchter 2024

swissepfan

Support act
7 dec 2022
895
785
Toen de wedstrijd was afgelopen, stond het gewoon vol hoor.
Wij zijn na de wedstrijd ook pas naar daar getrokken maar hebben nog steeds vrij alleen op de witte platen gestaan. Mabon ik zie hen heel graag nog eens weer, want die stem van Hannah Reid is gewoon te goed live!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Nu nog even een wensenlijstje waarvan ik hoop dat ze komen en die ik allen nog niet heb gezien.

Do; Tame Impala - Stromae (barn Lana Del Rey)
Vr; The National - Depeche Mode (barn London Grammar)
Za; Angele - Dua Lipa (barn Nine Inch Nails)
Do; RATM - SOAD (barn LCD Soundsystem)

Oke SOAD wel gezien dus die krijgen de wildcard 🤣
 

Bert

Support act
14 nov 2014
947
938
Nu nog even een wensenlijstje waarvan ik hoop dat ze komen en die ik allen nog niet heb gezien.

Do; Tame Impala - Stromae (barn Lana Del Rey)
Vr; The National - Depeche Mode (barn London Grammar)
Za; Angele - Dua Lipa (barn Nine Inch Nails)
Do; RATM - SOAD (barn LCD Soundsystem)

Oke SOAD wel gezien dus die krijgen de wildcard 🤣
The National en LCD soundsystem staan beiden op mijn lijstje vannog moeten zien
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Nu nog even een wensenlijstje waarvan ik hoop dat ze komen en die ik allen nog niet heb gezien.

Do; Tame Impala - Stromae (barn Lana Del Rey)
Vr; The National - Depeche Mode (barn London Grammar)
Za; Angele - Dua Lipa (barn Nine Inch Nails)
Do; RATM - SOAD (barn LCD Soundsystem)

Oke SOAD wel gezien dus die krijgen de wildcard 🤣
Waar kunnen we tekenen?
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
In ieder geval geen Paramore, speelt voorprogramma van Taylor Swift.
 

SvenH23

Randprogramma
17 dec 2021
103
68
Gewoon wat persoonlijke voorkeur, geen idee uiteraard in hoeverre dit haalbaar is. Maar we zijn ook nog maar net begonnen met plannen natuurlijk.
MGMT // Gary Clark JR // Tame Impala // Fink // Nick Waterhouse // Paul Weller // Amyl and the sniffers // Typhoon // The National // Howl and the Hum
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Eerst zit iedereen hier moord en brand the schreeuwen dat het niet kan dat je niet meer de Barn in kan, dat die overgebooked was, dat het een schande is dat je 300 euro betaald en dan een act niet kan zien...

... om vervolgens 2 dagen later doodleuk lijstjes samen te stellen met acts als Kings Of Leon, Lana Del Rey, Lorde, Anderson Paak, The XX, Massive Attack,...

Je moet wel een beetje weten wat je wil hé :ROFLMAO:
 

SvenH23

Randprogramma
17 dec 2021
103
68
Eerst zit iedereen hier moord en brand the schreeuwen dat het niet kan dat je niet meer de Barn in kan, dat die overgebooked was, dat het een schande is dat je 300 euro betaald en dan een act niet kan zien...

... om vervolgens 2 dagen later doodleuk lijstjes samen te stellen met acts als Kings Of Leon, Lana Del Rey, Lorde, Anderson Paak, The XX, Massive Attack,...

Je moet wel een beetje weten wat je wil hé :ROFLMAO:
Mee eens! Persoonlijk denk ik ook dat veel stormzy fans in de Barn zaten vanwege de regen en niet voor Iggy Pop. Fred en Charlotte later plannen, oftewel meer overlap met de afsluiter had misschien ook verschil gemaakt. En de Editors is gewoon foute planning geweest, Noël (of Liam) komt bijna elk jaar.
Daarnaast vond ik buiten minder ruimte om te schuilen door het veranderen van de Slope.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken