Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.100
578
Een beetje geweend bij Habibi. No shame
Lees net in de recensie van Humo dat het nummer opgedragen is aan de ongeneeslijk zieke Tom Pintens.
Schrik hiervan, dit had ik nog niet gehoord.

Het concert wordt trouwens omschreven als het 'aller-aller-allermooiste dat we ooit op Werchter hoorden'.
 
  • Geweldig
Waarderingen: elo en randyrw

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.300
2.028
Lees net in de recensie van Humo dat het nummer opgedragen is aan de ongeneeslijk zieke Tom Pintens.
Schrik hiervan, dit had ik nog niet gehoord.

Het concert wordt trouwens omschreven als het 'aller-aller-allermooiste dat we ooit op Werchter hoorden'.


Ja, misschien is dat net wat overdreven, maar het komt in de buurt.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Lees net in de recensie van Humo dat het nummer opgedragen is aan de ongeneeslijk zieke Tom Pintens.
Schrik hiervan, dit had ik nog niet gehoord.

Het concert wordt trouwens omschreven als het 'aller-aller-allermooiste dat we ooit op Werchter hoorden'.
Klopt. Enkel tamino en man met cello. Prachtig
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.300
2.028
'If only i'd forget you after one last dance. But you're everywhere, yes you are, in every melody and in every little scar, you are..love.'

De tragiek van een gebroken hart gebald in de bloedmooie essentie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
471
635
Ben Howard zou ik op een festival blind overslaan, maar hij gaat weer op de lijst. Dit is prima.
The Hu heb ik ook opgeschreven (eigenlijk al na Pinkpop) en gisteren The Reytons.

De komende uren op de stream zijn veelbelovend
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.156
6.625
Waren er bij Bear's Den rode kruizen? Vond dat er nog redelijk veel plaats was waar ik stond.

Tamino had ik dan weer verwacht dat er vroeger kruizen gingen zijn. Was verrast dat je nog binnen kon 1 minuut voor hij begon.
Sluiten ze die dingen soms ook niet preventief? Denk dat @jimmywe dat vorig jaar / enkele jaren geleden eens had gezegd.
 

LanderV

Campingartiest
8 dec 2022
53
38
Hoe vroeg naar The Barn gaan voor Fred Again.. begint is redelijk? Hoor hier van vrienden dat ze al van plan zijn te blijven na blackwave. 😱
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken