Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Ik heb het gevoel dat half Werchter al voor die Barn staat te kamperen nog voor Ben Howard gestopt is.

Dit gaan taferelen worden…
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Je leest op social media veel comments van mensen die niet de Barn binnenmochten terwijl er wel veel volk naar buiten liep. Ervaren jullie dat ook zo?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.006
2.064
40 minuten gewacht. Maar het is gelukt.

Dat ze nu voor de moeite een knaller van een optreden geven.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Sluiten ze die dingen soms ook niet preventief? Denk dat @jimmywe dat vorig jaar / enkele jaren geleden eens had gezegd.
Dit vroeg ik me ook af.

Ik zie dat ze de gordijnen voor de in en uitgangen van The Barn meestal sluiten, maar niet altijd (Spoon bijvoorbeeld).

Misschien dat ze bij een band die in het donker wil spelen ze de boel bij aanvang dichtgooien als ze vinden dat er genoeg volk binnen is ?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.182
1.649
Ik ga nu ook wel Fred en Rosalia skippen denk ik. Barn is nu al ontzettend vol. Mensen hier zeiden dat de sfeer buiten grimmig is en dat er geduwd en getrokken werd om binnen te komen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.590
4.554
Ik ga nu ook wel Fred en Rosalia skippen denk ik. Barn is nu al ontzettend vol. Mensen hier zeiden dat de sfeer buiten grimmig is en dat er geduwd en getrokken werd om binnen te komen.
Veel geduw en getrek idd, grimmig vind ik er wat over, maar dat zal mss meer naar achter zijn geweest bij zij die niet binnen konden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken