Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

bommer

Playlistbediener
3 mrt 2019
15
11
Billie komt waarschijnlijk niet. Heeft nog data voor december aangekondigd in New York en vertelde hierbij in een interview dat dit de laatste aankondiging was in kader van de Happier Than Ever-Tour
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Joe, PJ en Pukkelpopper

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Billie komt waarschijnlijk niet. Heeft nog data voor december aangekondigd in New York en vertelde hierbij in een interview dat dit de laatste aankondiging was in kader van de Happier Than Ever-Tour
Da's raar, want ze doet gewoon de Lollapalooza's in Zuid-Amerika, maar oké. 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: Nielso

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Billie komt waarschijnlijk niet. Heeft nog data voor december aangekondigd in New York en vertelde hierbij in een interview dat dit de laatste aankondiging was in kader van de Happier Than Ever-Tour
Dit gaat over The Forum... In LA hè? En in dat interview (ik veronderstel die met Zane Lowe?) zegt ze helemaal niéts van dat het haar laatste aankondiging is. In de caption van de aankondiging staat enkel dit: "LA i am so excited to see you one last time for the year!!! " Wat uh.. weinig wil zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
LA was inderdaad de laatste Happier Than Ever tour aankondiging.



Happier Than Ever krijgt dus geen nieuwe touraankondigingen want die tour eindigt december zoals Bommer zegt. Betekent inderdaad niet perse dat er dus geen nieuwe data komen, zie Lollapalooza, maar dat zal dan onder een andere (of geen als het alleen festivals zijn) naam zijn. Te vroeg om te concluderen dat ze niet komt zoals Yannick zegt.

Dedicated festivaltour zou tof zijn. :) Al verwacht ik haar als ze blijft touren eerder op Pukkelpop ivm de Reading and Leeds geruchten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Hopelijk komen The Hives mee met de Arctic Monkeys :D.
Zouden in het voorjaar een nieuw album uitbrengen en doen de UK Tour mee met de band.
Daarnaast hoop ik zeker op een herkansing van Goldband die we dit jaar mistte door het vroege aanvangsuur.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Hopelijk komen The Hives mee met de Arctic Monkeys :D.
Zouden in het voorjaar een nieuw album uitbrengen en doen de UK Tour mee met de band.
Lijkt me geen reden om hen op RW te verwachten. Gaan ook niet mee op de Europese tour van AM (Inhaler daar). Daarnaast lijkt me dit geen band meer voor Werchter anno 2023. Eerder Shockrock of Rock Zottegem denk ik dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Lijkt me geen reden om hen op RW te verwachten. Gaan ook niet mee op de Europese tour van AM (Inhaler daar). Daarnaast lijkt me dit geen band meer voor Werchter anno 2023. Eerder Shockrock of Rock Zottegem denk ik dan.

Buh, blijft toch gewoonweg één van de beste livebands!
Daarnaast komen ze met nieuw materiaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Lijkt me geen reden om hen op RW te verwachten. Gaan ook niet mee op de Europese tour van AM (Inhaler daar). Daarnaast lijkt me dit geen band meer voor Werchter anno 2023. Eerder Shockrock of Rock Zottegem denk ik dan.
Inhaler daarentegen zie ik wel op repeat komen. Middagslot Main deze keer?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Lijkt me geen reden om hen op RW te verwachten. Gaan ook niet mee op de Europese tour van AM (Inhaler daar). Daarnaast lijkt me dit geen band meer voor Werchter anno 2023. Eerder Shockrock of Rock Zottegem denk ik dan.
Inderdaad… zeer passe

En zoals al meerdere keren gezegd, goldband zal er dit jaar prominent staan, logica zelve
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Zelfs hun aftermovie van 2022 werd begeleid door Goldband.
De hype is gewoon groot. Gisteren nog gehoord van mensen die een ticketswap geprobeerd hebben, voor de AB show, dat ze in de lotterij terecht kwamen met 800 anderen voor 1 ticketje.
En eerlijk, die mannen hebben dat afgelopen editie wel echt gewoon goed gedaan als opener. Het veld ging goed los. En de randzaken, die breuk bijvoorbeeld, gaven het ook een extra dimensie, hoe raar dat dat ook moge klinken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken