Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.392
ben ik hier nu de enige die de goldband hype totaal niet begrijpt? Ik heb het geprobeerd maar ik zou zelfs durven zeggen dat ik het ronduit slecht vindt.
Op plaat vind ik het volledig ruk maar deel van hun show op RW gezien dit jaar en dat was eigenlijk best prima te verteren. Liveband bij uitstek denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
De hype is gewoon groot. Gisteren nog gehoord van mensen die een ticketswap geprobeerd hebben, voor de AB show, dat ze in de lotterij terecht kwamen met 800 anderen voor 1 ticketje.
En eerlijk, die mannen hebben dat afgelopen editie wel echt gewoon goed gedaan als opener. Het veld ging goed los. En de randzaken, die breuk bijvoorbeeld, gaven het ook een extra dimensie, hoe raar dat dat ook moge klinken.
hou den ehbo maar klaar volgende editie want er gaan er volgend jaar veel van dat podium "vallen"
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.485
1.989
Hoe laat kwam Roskilde met hun namen? Ticketprijzen zijn daar wel bekend, €322 voor alle dagen, €161 per dag, voor de geïnteresseerden. Wat ze wel goed doen is een mogelijkheid aanbieden om een ticket aan te kopen in schijven, zodat je niet direct de volle pot moet ophoesten.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
Ik was ook nieuwsgierig dus even gecheckt: vorig jaar kwamen de meeste van hun aankondigingen op het middaguur.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Wat denken jullie woensdag en vrijdag nieuwe naam of pakketje namen? Tot nu toe zijn alle namen woensdag of vrijdag bekend gemaakt dus ik zie niet in waarom dit deze week anders zou zijn, Hoop op een pakketje namen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.485
1.989
Alleen in de kerst- en paasvakanties. Een herfstvakantie is voor hen nooit een pauze geweest.

Maar door het lange weekend zie ik vandaag en morgen niets aangekondigd worden, nee.
Ik denk dat volgende week ook wel eens belangrijk kan worden. 7 november wordt toch ook door vele naar voren geschoven als aankondigingsdag, al is dat misschien meer voor Graspop relevant.

Vandaag stopt de europese vasteland tour van Kendrick ook :unsure: .
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.044
Ik denk dat volgende week ook wel eens belangrijk kan worden. 7 november wordt toch ook door vele naar voren geschoven als aankondigingsdag, al is dat misschien meer voor Graspop relevant.

Vandaag stopt de europese vasteland tour van Kendrick ook :unsure: .
Wie kondigt allemaal aan op 7 november?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.318
Porcupine Tree laat via Facebook weten dat ze volgend jaar langs de Europese zomerfestivals gaan. Hopelijk GMM of Werchter erbij.

"We are very excited to announce a major UK outdoor show on 29th June 2023 at Manchester's Castlefield Bowl, as part of the Sounds of the City 2023 concert series. Tickets go on sale Friday 4th November at 9.30am UK time. This show will be part of a series of European festival appearances in 2023, stay tuned for more announcements on those!"
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.044
Download, maar volgens de geruchten is dat ineens de touraankondiging van GnR of Metallica. Dus daar komen nog festivals bij dan.
Zou tof zijn. Maar zelfs dan is het vooral een spannende week voor Graspop, niet voor RW.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
De Downloads dacht ik? Kan ook dat dat een eigen leven gaan leiden is omdat dan die verkoop start. Maar buiten Novarock zijn die rock/metalfestivals veel stiller dan normaal.
7 november start inderdaad de download kaartverkoop, en het is de dag na dat Metallica hun tour eindigt.
kan natuurlijk ook gewoon alleen UK tour zijn aangezien meerdere insiders hier op het forum al hebben gezegd dat Metallica niet naar Europa zal komen.
lijkt me inderdaad niet heel interessant voor Werchter
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Waarom zouden ze dan niet gewacht hebben met de kaartverkoop tot 7 november? Want zo kort er na als nog je vrijdag headliner bekend maken zou toch gek zijn dan?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.485
1.989
Waarom zouden ze dan niet gewacht hebben met de kaartverkoop tot 7 november? Want zo kort er na als nog je vrijdag headliner bekend maken zou toch gek zijn dan?
Uiteindelijk niet zo zeer he. Iedere aankondiging zorgt voor een boost in verkoop, dus denk dat het niet veel uitmaakt. Roskilde zal vandaag ook nog niet al zen headliners er uit gooien lijkt me ondanks dat de verkoop daar gestart is.
Kunnen we stellen dat 25 november ook een belangrijke dag is? Gezien dat Pinkpop dan in verkoop gaat.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.485
1.989
Roskilde:

Burna Boy (NG)
Christine and the Queens presents Redcar (FR)
Kesi (DK)
Denzel Curry (US)
Rina Sawayama (JP/UK)

070 Shake (US)
Bru-C (UK)
eee gee (DK)
Florence Adooni (GH)
Hudson Mohawke (UK)
Karpe: Omar Sheriff (NO)
LEENALCHI (KR)
Lorna Shore (US)
Lous and the Yakuza (CD/BE)
PRISMA (DK)sist
SOUL GLO (US)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
lorna shore, die mannen gaan daar ook hun peren zien. Laat werchter dat maar alleen laten en aan graspop laten. Hebben een veel te goed album gereleased om voor een niet metal publiek weg te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken