Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
594
379
Vrijdag word gewoon RATM! Hun tour is alleen gecanceld maar na zolang een reünie aan te kondigen waarbij vervolgens alles alsnog gecanceld word willen hun vast ook heel graag optreden!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.750
4.821
Vrijdag word gewoon RATM! Hun tour is alleen gecanceld maar na zolang een reünie aan te kondigen waarbij vervolgens alles alsnog gecanceld word willen hun vast ook heel graag optreden!
Ik hoop er nog een klein beetje op en het zou me meteen overtuigen om combi te gaan. Toch vermoed ik dat het niet voor deze zomer zal zijn als je het bericht over de annulering van de Amerikaanse shows leest
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.286
4.454
Als we Pinkpop volgen, dan komt Williams ook ergens erbij.
Ik zeg het, vreemde naam, maar liever iets wat ik nog niet gezien heb, dan voor de zoveelste keer Editors.
En als ik echt mag kiezen, dan liever nog Queen, want dat moet echt wel epic zijn op een volle weide.

Maar echt waar, gezien StuBru en Werchter Editors altijd boven hun stand heeft verheven, zou Editors als headliner (op main) echt wel een breekpunt zijn voor velen.
Werchter volgt op dit soort namen (Williams, Bieber etc) gelukkig Pinkpop niet.
Editors als sterke sub (of dansafluiter) wat mij betreft dikke prima. Editors heeft op Werchter een serie sterke optredens gegeven, dus waarom je dat een breekpunt zou noemen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.682
913
dus waarom je dat een breekpunt zou noemen?
Velen hebben hebben hier tijd geleden al aangegeven dat ze het wel gehad hebben met Editors.
Ik zeg niet dat ze er niet mogen staan, hoor... alleen niet als main act... 🙂
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.286
4.454
Velen hebben hebben hier tijd geleden al aangegeven dat ze het wel gehad hebben met Editors.
Ik zeg niet dat ze er niet mogen staan, hoor... alleen niet als main act... 🙂
Als main act, ok dat nie. Maar editors hebben zichzelf ook wel weer nieuw leven ingeblazen (nieuw album, laatste optreden in Vorst met positieve recensies). Dus zet ze voor of na Muse en dat is dan toch prima?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en slyke

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Neen, het gaat intern rond dat het niet meer voor 2023 gaat zijn.
Hopelijk kan Zack herstellen en zonder pijn verder. En dan zien we wel.
Zou er geen push komen van alle festivals die ratm hadden om SOAD toch een jaar vroeger te laten komen? Als er toch een band RATM moet vervangen lijkt mij dit de beste keuze
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.044
Zou er geen push komen van alle festivals die ratm hadden om SOAD toch een jaar vroeger te laten komen? Als er toch een band RATM moet vervangen lijkt mij dit de beste keuze
Lijkt me heel logisch, maar Serj heeft al laten weten dat hij om gezondheidsredenen niet zal touren volgend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.682
913
En is er dan geen echte alternatieve grote band meer over die headliner zou kunnen zijn?
Toen we hier het 2023 topic startten, leek het wel alsof 2023 het jaar ging zijn waarin zowat elke band ging touren.
Intussen al veel moeten schrappen, helaas...
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.044
En is er dan geen echte alternatieve grote band meer over die headliner zou kunnen zijn?
Toen we hier het 2023 topic startten, leek het wel alsof 2023 het jaar ging zijn waarin zowat elke hand ging touren.
Intussen al veel moeten schrappen, helaas...
Er zullen nog wel wat dingen bijkomen...

En nu Swift out lijkt te zijn, schuiven Blur en Kendrick op naar de bovenkant van mijn wishlist. Ook benieuwd wanneer we de eerste festivalshows van The National en Bon Iver gaan zien. Indielovertje hier.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.750
4.821
Er zullen nog wel wat dingen bijkomen...

En nu Swift out lijkt te zijn, schuiven Blur en Kendrick op naar de bovenkant van mijn wishlist. Ook benieuwd wanneer we de eerste festivalshows van The National en Bon Iver gaan zien. Indielovertje hier.
Zijn allemaal mooie namen, maar spijtig genoeg lijken die me niet groot genoeg om een dag te dragen
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Je gaat het samen met oa Roskilde het echt de moeite moeten maken voor Bon Iver om dan in Europa te blijven. Dus dan moet je die minimaal voorlaatste main stage geven lijkt me. Want op Roskilde zou hij headlinen. Barn lijkt me niet genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.044
Je gaat het samen met oa Roskilde het echt de moeite moeten maken voor Bon Iver om dan in Europa te blijven. Dus dan moet je die minimaal voorlaatste main stage geven lijkt me. Want op Roskilde zou hij headlinen. Barn lijkt me niet genoeg.
Waren er niet ooit al eens plannen geweest met Bon Iver?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Trouwens, spiritbox is in de buurt zagen we omdat ze support van Ghost zijn in hun mini Frankrijk tour. Stonden al vorig jaar op Graspop en zijn vrij toegankelijke metal en dan nog eens heel erg gehyped. Zien jullie hier een barn opener / slope band in?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken