Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Waren 2 toppers in Antwerpen. In de Lotto heeft Bicep ook nog maar is de menigte verovert. Niet uitverkocht maar zal niet veel hebben gescheeld.
Headliner Core of afsluiter Pkp?

Kendrick in de Ziggo was ook mijn strafste show dit jaar. Denk dat geen enkele promotor dit kan negeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en Pukkelpopper

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
Waren 2 toppers in Antwerpen. In de Lotto heeft Bicep ook nog maar is de menigte verovert. Niet uitverkocht maar zal niet veel hebben gescheeld.
Headliner Core of afsluiter Pkp?

Kendrick in de Ziggo was ook mijn strafste show dit jaar. Denk dat geen enkele promotor dit kan negeren.
Vooral die laatste zin Jimmywe.... Die kunnen we dus wel verwachten op de festivals in 2023 of 24.......
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Die Fred Again eens opgezet op Spotify.
Da’s ni verkeerd.
Kans is groot dat ik Muse ga skippen voor een feestje in de Barn
Ook eens geluisterd. Zeker niet mis, maar voor mij verre van goed genoeg om me weg te houden van Muse.

'Marea (we've lost dancing)' vind ik wel een ongelofelijk kutnummer dat ik volledig beu gehoord ben nadat het constant door m'n strot werd geramd op StuBru.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
Ook eens geluisterd. Zeker niet mis, maar voor mij verre van goed genoeg om me weg te houden van Muse.

'Marea (we've lost dancing)' vind ik wel een ongelofelijk kutnummer dat ik volledig beu gehoord ben nadat het constant door m'n strot werd geramd op StuBru.
Dat heb ik met 'starlight' van Muse
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Muse heeft toch wel wat kleppers: hysteria, citizen erased, bliss, new born, time is running out,… gewoon te laatste 4-5 albums thuislaten aub.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
167
112
Vooral die laatste zin Jimmywe.... Die kunnen we dus wel verwachten op de festivals in 2023 of 24.......
Gaan we nu ieder zinnetje van Jimmywe analyseren en conclusies uittrekken? Sommige mensen op dit forum gaan ver! Hoewel je goede info geeft Jimmywe, daar niet van. Maar soms trekken mensen wel erg snel conclusies op dit forum.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.682
913
Editors? Ook een echte 00s band
Misschien mochten Werchter en Pinkpop ze op dezelfde dag aankondigen
Editors gewoon in tweede lijn (zoals op Pinkpop) of ergens als Barn-headliner.

Stel dat ze terug gebombardeerd worden als vrijdag-headliner (mits gebrek aan alternatieven) zou dit een grote domper zijn.

Rijtje Editors // Queen + Adam Lambert // Robbie Williams op vrijdag mag voor mij, gezien andere headliners als GnR en Swift geen optie meer blijken te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
850
1.079
Dan hoop ik dat er een sterke barn is die vrijdag, want na Editors vind je me niet meer aan de Main hoor 😅
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
Gaan we nu ieder zinnetje van Jimmywe analyseren en conclusies uittrekken? Sommige mensen op dit forum gaan ver! Hoewel je goede info geeft Jimmywe, daar niet van. Maar soms trekken mensen wel erg snel conclusies op dit forum.
Nou ja, hij zegt het ook vanuit zijn kennis/vakgebied vermoed Ik. Maar ik zal er proberen niet te veel meer op te letten 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Editors gewoon in tweede lijn (zoals op Pinkpop) of ergens als Barn-headliner.

Stel dat ze terug gebombardeerd worden als vrijdag-headliner (mits gebrek aan alternatieven) zou dit een grote domper zijn.

Rijtje Editors // Queen + Adam Lambert // Robbie Williams op vrijdag mag voor mij, gezien andere headliners als GnR en Swift geen optie meer blijken te zijn.
Ik zeg ook niet dat ze headliner zijn. Het leek mij alleen een logische aankondiging voor gisteren aangezien Pinkpop ze ook net bekend had gemaakt.
Editors zijn wel gewoon sub materiaal op Werchter, zou heel logisch zijn om ze voor Muse te zetten. En dat vind ik dan eigenlijk nog aan de lage kant aangezien de vorige Muse-subs Greta Van Fleet en Kasabian waren...

En Queen + Robbie Williams op dezelfde dag is natuurlijk zelfs voor Werchter nogal onrealistisch
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Nou ja, hij zegt het ook vanuit zijn kennis/vakgebied vermoed Ik. Maar ik zal er proberen niet te veel meer op te letten 😉
Was eerder uit eigen enthousiasme ook, als hij zou aankondigen beschikbaar te zijn voor festivals, en je hebt als promotor die show meegemaakt, dan wil je hem toch absoluut? Nog meer als ervoor.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.682
913
Ik zeg ook niet dat ze headliner zijn. Het leek mij alleen een logische aankondiging voor gisteren aangezien Pinkpop ze ook net bekend had gemaakt.
Als we Pinkpop volgen, dan komt Williams ook ergens erbij.
Ik zeg het, vreemde naam, maar liever iets wat ik nog niet gezien heb, dan voor de zoveelste keer Editors.
En als ik echt mag kiezen, dan liever nog Queen, want dat moet echt wel epic zijn op een volle weide.

Maar echt waar, gezien StuBru en Werchter Editors altijd boven hun stand heeft verheven, zou Editors als headliner (op main) echt wel een breekpunt zijn voor velen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Pukkelpopper

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.750
4.821
Ik zie Robbie Williams echt niet op Rock Werchter staan, net als GNR, gevoelsmatig passen die namen niet op het hoofdfestival. Toch zou ik niet weten wat ze wel nog zouden boeken voor die vrijdag, aangezien er toch niet veel meer de ronde gaat
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken