Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
159
188
Ik herinner me dat in 2018 Kendrick zichzelf aankondigde voor PKP (bij zijn show in het sportpaleis)
Is het geen mogelijkheid dat dit vandaag ook gebeurd?:)
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Leuke naam! Heel logische naam om te boeken. Als dit tijdens Muse is, dan vind je me in de Barn.

Klein ding, wel mogelijk een dure Barn headlineplek minder nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Leuke naam! Heel logische naam om te boeken. Als dit tijdens Muse is, dan vind je me in de Barn.

Klein ding, wel mogelijk een dure Barn headlineplek minder nu.

Lijkt me iets als Alt-J - Moderat of NIN - Parov Stelar te gaan worden. Constructie waarbij de grootste act van de dag niet als laatste staat, zodat er feestend de nacht in gegaan wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Lijkt me iets als Alt-J - Moderat of NIN - Parov Stelar te gaan worden. Constructie waarbij de grootste act van de dag niet als laatste staat, zodat er feestend de nacht in gegaan wordt.
Ja precies. Of Beck - Disclosure, Jorja Smith - Jamie XX

Blij hoor. Eigenlijk wil ik 4 van de 5 namen wel zien, alleen is er nog geen enkele waar ik echt reikhalzend naar uitkijk. Maar voor mij wel een beter begin dan vorig jaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Ja, rare strategie imo. Heb het gevoel dat er toch wat moeilijkheden zijn om een goede vervanger van RATM te vinden, een andere verklaring vind ik niet. Maar neemt niet weg dat een pakketje (met Fred Again.. als grootste naam) ook perfect had gekund, lijkt me. Met de ticketverkoop die morgen start voor iedereen, verwacht je toch dat ze willen uitpakken over verschillende dagen en genres heen. Deze aankondiging lijkt me alleen voor de zaterdagtickets goed te zijn (wat normaal sowieso al geen probleem is) om de niet-Muse fans (waaronder ikzelf) iets te gunnen.
Maar neen 😅 … belangrijkste media partner is met andere dingen bezig, dan ga je niet een heel pakket lossen.

Er wordt vaak echt te hard nagedacht over alles. Gewoon fijn dat ze een grote, niet headliner, naam nog delen net voor de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Godverttt. Ook precies tijdens de enige headliner tot nu toe die ik niet per se hoef te zien..

Ga je straks zien dat Paolo Nutini (en The Black Keys maar dat lijkt me heel sterk) ook een mooie plek in de barn krijgen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Lijkt me iets als Alt-J - Moderat of NIN - Parov Stelar te gaan worden. Constructie waarbij de grootste act van de dag niet als laatste staat, zodat er feestend de nacht in gegaan wordt.
Krijg je ook makkelijker verkocht. Denk dat de grote Barnnamen vaak eisen niet te willen clashen met de headliner en dan krijg je idd zo'n constructies. Charlotte De Witte sloot zo ook eens de Klub C af, Lous & The Yakuza dit jaar etc.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Wat niet genoeg is. Bij Stromae verwachten we ook iets, bij Muse ook. Dan hebben we nog 4 co headline waardige namen nodig. Die zijn er niet he. Florence was zelfs niet de grootste in 2019...
Klopt. Ben maar wat aan het poken. Arcade Fire kan natuurlijk ook nog steeds. Editors. Kendrick. Etc. En weet dat veel van de normaal voorziene namen van Mad Cool voor hen al zijn weggesnoept. Er is dus wel nog wat op til.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Klopt. Ben maar wat aan het poken. Arcade Fire kan natuurlijk ook nog steeds. Editors. Kendrick. Etc. En weet dat veel van de normaal voorziene namen van Mad Cool voor hen al zijn weggesnoept. Er is dus wel nog wat op til.
Kendrick zie ik wel op die donderdag, zou ook een mooie zijn. AF-Florence, Editors-Muse. Niet spannend maar wel een mooie bovenlijn om te presenteren.
Bon Iver iemand?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Kendrick zie ik wel op die donderdag, zou ook een mooie zijn. AF-Florence, Editors-Muse. Niet spannend maar wel een mooie bovenlijn om te presenteren.
Bon Iver iemand?
Bon Iver kan ook een plek innemen.

Maandag Roskilde in de gaten houden dan maar! En NOS Alive die heel binnenkort met wat komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Bon Iver-Swift met the National in de barn het zou zomaar kunnen als de puzzelstukjes goed vallen op Werchter.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Dus geen Robbie Williams toch?
Wat wel opvalt bij Williams is dat hij zeer vlot een Sportpaleis uitverkoopt, maar geen extra data krijgt. Dit terwijl in NL verschillende Ziggo’s geboekt zijn + Pinkpop.

Doet dus sterk vermoeden dat er nog iets in de pipeline zit hier.
Misschien niet op Werchter, maar een zomerdatum ergens in België lijkt er wel te komen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Wat wel opvalt bij Williams is dat hij zeer vlot een Sportpaleis uitverkoopt, maar geen extra data krijgt. Dit terwijl in NL verschillende Ziggo’s geboekt zijn + Pinkpop.

Doet dus sterk vermoeden dat er nog iets in de pipeline zit hier.
Misschien niet op Werchter, maar een zomerdatum ergens in België lijkt er wel te komen.
Of er is gewoon minder animo voor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken