Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Ja, rare strategie imo. Heb het gevoel dat er toch wat moeilijkheden zijn om een goede vervanger van RATM te vinden, een andere verklaring vind ik niet. Maar neemt niet weg dat een pakketje (met Fred Again.. als grootste naam) ook perfect had gekund, lijkt me. Met de ticketverkoop die morgen start voor iedereen, verwacht je toch dat ze willen uitpakken over verschillende dagen en genres heen. Deze aankondiging lijkt me alleen voor de zaterdagtickets goed te zijn (wat normaal sowieso al geen probleem is) om de niet-Muse fans (waaronder ikzelf) iets te gunnen.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Het begint een beetje lachwekkend te worden, begrijpelijke naam, maar een aparte aankondiging is er weer wat over natuurlijk
Is gewoon dé dance naam die je volgend jaar hoog op de affiche moet hebben.
Was niet normaal goed op Pukkelpop en heeft nieuwe plaat, pure binnenkopper van RW.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Maar niet perse een naam die je los dropt.
Bwa, met de uitverkochte AB en geen alternatief niet onlogisch. Verkoopt gewoon tickets als zoete broodjes die Fred Again. Weet alleszins dat heel onze vriendengroep met deze aankondiging blijer is dan met die van Muse, AM of QOTSA.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
heb ik nu onder een steen geleefd ofzo? maar ik heb nu echt nog nooit van die mens gehoord, met 'maar' 18 duizend volgers of facebook lijkt het mij misschien niet verwonderlijk dat er nog wel gaan zijn die hem niet kennen
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
heb ik nu onder een steen geleefd ofzo? maar ik heb nu echt nog nooit van die mens gehoord, met 'maar' 18 duizend volgers of facebook lijkt het mij misschien niet verwonderlijk dat er nog wel gaan zijn die hem niet kennen
Ken hem ook alleen doordat velen op dit forum hem liggen op te hemelen, maar nog nooit een nummer van horen voorbijkomen eigenlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V, Joslittel en Joe

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
heb ik nu onder een steen geleefd ofzo? maar ik heb nu echt nog nooit van die mens gehoord, met 'maar' 18 duizend volgers of facebook lijkt het mij misschien niet verwonderlijk dat er nog wel gaan zijn die hem niet kennen
Zijn naam passeert hier vaak. Anders was ik wellicht ook uit de lucht gevallen.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
389
308
heb ik nu onder een steen geleefd ofzo? maar ik heb nu echt nog nooit van die mens gehoord, met 'maar' 18 duizend volgers of facebook lijkt het mij misschien niet verwonderlijk dat er nog wel gaan zijn die hem niet kennen
Anno 2022 is volgers op Facebook natuurlijk ook niet meer echt een maatstaf voor nieuwe artiesten. Leuke naam, maar gek als losse aankondiging want zullen inderdaad wel nog een heel aantal mensen zijn die hem niet kennen.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
heb ik nu onder een steen geleefd ofzo? maar ik heb nu echt nog nooit van die mens gehoord, met 'maar' 18 duizend volgers of facebook lijkt het mij misschien niet verwonderlijk dat er nog wel gaan zijn die hem niet kennen
Welke jonge mensen volgen er nog artiesten op fb? Op insta heeft ie er 540k 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en mattman

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
M.u.v. op dit forum heb ik er ook nog nooit van gehoord. Dus ja, voor mij vreemd dat dit afzonderlijk aangekondigd wordt, maar het ligt dus duidelijk aan mij 🤣
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken