Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Billie komt waarschijnlijk niet. Heeft nog data voor december aangekondigd in New York en vertelde hierbij in een interview dat dit de laatste aankondiging was in kader van de Happier Than Ever-Tour
Billie komt waarschijnlijk niet. Heeft nog data voor december aangekondigd in New York en vertelde hierbij in een interview dat dit de laatste aankondiging was in kader van de Happier Than Ever-Tour
Dit gaat over The Forum... In LA hè? En in dat interview (ik veronderstel die met Zane Lowe?) zegt ze helemaal niéts van dat het haar laatste aankondiging is. In de caption van de aankondiging staat enkel dit: "LA i am so excited to see you one last time for the year!!! " Wat uh.. weinig wil zeggen.
Happier Than Ever krijgt dus geen nieuwe touraankondigingen want die tour eindigt december zoals Bommer zegt. Betekent inderdaad niet perse dat er dus geen nieuwe data komen, zie Lollapalooza, maar dat zal dan onder een andere (of geen als het alleen festivals zijn) naam zijn. Te vroeg om te concluderen dat ze niet komt zoals Yannick zegt.
Dedicated festivaltour zou tof zijn. Al verwacht ik haar als ze blijft touren eerder op Pukkelpop ivm de Reading and Leeds geruchten.
Hopelijk komen The Hives mee met de Arctic Monkeys .
Zouden in het voorjaar een nieuw album uitbrengen en doen de UK Tour mee met de band.
Daarnaast hoop ik zeker op een herkansing van Goldband die we dit jaar mistte door het vroege aanvangsuur.
Lijkt me geen reden om hen op RW te verwachten. Gaan ook niet mee op de Europese tour van AM (Inhaler daar). Daarnaast lijkt me dit geen band meer voor Werchter anno 2023. Eerder Shockrock of Rock Zottegem denk ik dan.
Lijkt me geen reden om hen op RW te verwachten. Gaan ook niet mee op de Europese tour van AM (Inhaler daar). Daarnaast lijkt me dit geen band meer voor Werchter anno 2023. Eerder Shockrock of Rock Zottegem denk ik dan.
ben ik hier nu de enige die de goldband hype totaal niet begrijpt? Ik heb het geprobeerd maar ik zou zelfs durven zeggen dat ik het ronduit slecht vindt.
ben ik hier nu de enige die de goldband hype totaal niet begrijpt? Ik heb het geprobeerd maar ik zou zelfs durven zeggen dat ik het ronduit slecht vindt.
De hype is gewoon groot. Gisteren nog gehoord van mensen die een ticketswap geprobeerd hebben, voor de AB show, dat ze in de lotterij terecht kwamen met 800 anderen voor 1 ticketje.
En eerlijk, die mannen hebben dat afgelopen editie wel echt gewoon goed gedaan als opener. Het veld ging goed los. En de randzaken, die breuk bijvoorbeeld, gaven het ook een extra dimensie, hoe raar dat dat ook moge klinken.