Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
lorna shore, die mannen gaan daar ook hun peren zien. Laat werchter dat maar alleen laten en aan graspop laten. Hebben een veel te goed album gereleased om voor een niet metal publiek weg te zetten.
Wat denken jullie woensdag en vrijdag nieuwe naam of pakketje namen? Tot nu toe zijn alle namen woensdag of vrijdag bekend gemaakt dus ik zie niet in waarom dit deze week anders zou zijn, Hoop op een pakketje namen.
ben ik hier nu de enige die de goldband hype totaal niet begrijpt? Ik heb het geprobeerd maar ik zou zelfs durven zeggen dat ik het ronduit slecht vindt.
Ah ik ben wel fan zowel mijn vrouw als 2 vrienden van ons zijn vorig jaar zelfs mede door Goldband een dagje afgekomen naar Werchter. Ik heb ze vorig jaar ook nog gezien in de Vooruit in Gent. Is gewoon muziek om u eens goed op te amuseren ik probeer ook aan tickets te geraken voor in AB, maar het gaat dus idd via loting op ticketswap. Dan zit je daar met 800 man in een loting voor 1 ticket