Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.194
4.350
lorna shore, die mannen gaan daar ook hun peren zien. Laat werchter dat maar alleen laten en aan graspop laten. Hebben een veel te goed album gereleased om voor een niet metal publiek weg te zetten.
Lijkt mij ook niet een band voor Werchter.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.194
4.350
Wat denken jullie woensdag en vrijdag nieuwe naam of pakketje namen? Tot nu toe zijn alle namen woensdag of vrijdag bekend gemaakt dus ik zie niet in waarom dit deze week anders zou zijn, Hoop op een pakketje namen.
Ik verwacht deze week eigenlijk geen namen. En 11 november ook niet. Mijn gok is 18 november het eerste pakketje.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Pukkelpopper

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.192
5.530
Roskilde:

Burna Boy (NG)
Christine and the Queens presents Redcar (FR)
Kesi (DK)
Denzel Curry (US)
Rina Sawayama (JP/UK)

070 Shake (US)
Bru-C (UK)
eee gee (DK)
Florence Adooni (GH)
Hudson Mohawke (UK)
Karpe: Omar Sheriff (NO)
LEENALCHI (KR)
Lorna Shore (US)
Lous and the Yakuza (CD/BE)
PRISMA (DK)sist
SOUL GLO (US)
Raken we niet echt wijzer uit dus…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
ben ik hier nu de enige die de goldband hype totaal niet begrijpt? Ik heb het geprobeerd maar ik zou zelfs durven zeggen dat ik het ronduit slecht vindt.
Ah ik ben wel fan 🤣 zowel mijn vrouw als 2 vrienden van ons zijn vorig jaar zelfs mede door Goldband een dagje afgekomen naar Werchter. Ik heb ze vorig jaar ook nog gezien in de Vooruit in Gent. Is gewoon muziek om u eens goed op te amuseren 🤣 ik probeer ook aan tickets te geraken voor in AB, maar het gaat dus idd via loting op ticketswap. Dan zit je daar met 800 man in een loting voor 1 ticket 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.098
8.757
Denzel Curry graag.

Kan hij dienen als doekje voor het bloeden nu RATM niet meer komt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.098
8.757
Hoe is een hiphop-act die overdag staat precies een doekje voor het bloeden voor het afwezig zijn van een rock-headliner?!...
Qua energie toch heel erg vergelijkbaar met RATM. Beetje zoals RTJ dat ook hebben. RATM heeft ook hiphop in zijn DNA he.

En ‘doekje voor het bloeden’ he, dus geen vervanger natuurlijk.

Oh, en ken er weinig die RATM zo hard gecoverd hebben als Curry:

 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.418
3.390
Qua energie toch heel erg vergelijkbaar met RATM. Beetje zoals RTJ dat ook hebben. RATM heeft ook hiphop in zijn DNA he.

En ‘doekje voor het bloeden’ he, dus geen vervanger natuurlijk.

Oh, en ken er weinig die RATM zo hard gecoverd hebben als Curry:

Ah oké, ik kende die cover wel, maar had het geïnterpreteerd als 'vervanger', excuus.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.192
5.530
Op Core is Denzel Curry nog op het laatste toegevoegd toen. Was goed. Maar nu ook niet waanzinnig onvergetelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken