Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
661
745
Door heel de situatie met Metallica afgelopen editie, na annulatie van GVF (wel eerder beginnen, uiteindelijk niet eerder beginnen) hebben velen volgens mij The Chats gemist? Heb er zelf helaas maar een klein stuk van gezien omdat ik Metallica dus niet wilde missen.

Mogen van mij op herhaling komen, ze verdienen meer aandacht. Laat dat crowdsurfen maar weer komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: guillaume

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
248
134
Goedenavond! Heeft iemand enig idee waar op de Werchter site nu de "History" pagina te vinden is, met alle historische edities' posters en line-ups? Die vind ik altijd fijn om als naslagwerk te gebruiken, maar ik kon hem op de nieuwe site niet vinden...
Ze staan nu in de app onder “albums” dan doorklikken kom je bij alle posters uit ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.184
1.210
Na dat 'volgen op Instagram' van Opener dacht ik echt dat er een grote kans was dat ze rond die tijd Europese festivals zou doen. Niet dus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Nog niet lang geleden hopen op RATM en Swift op onze festivals. Beetje jammer dat bij dezen de 2 meest speciale geruchten eruit zijn…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Na dat 'volgen op Instagram' van Opener dacht ik echt dat er een grote kans was dat ze rond die tijd Europese festivals zou doen. Niet dus.
Misschien al contact mee gelegd voor 2024…

Ferme voorprogramma’s ook. HAIM, Phoebe Bridgers, Paramore, Girl In Red,…
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Als je die tour ziet van Taylor dan lijkt dat al een tijdje allemaal vast te liggen, en dan hebben toch een aantal mensen te hard in dit scenario geloofd, terwijl dit duidelijk nooit op tafel heeft gelegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: micvet en Pukkelpopper

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.235
1.771
We zullen wel zien met welke acts die er al tien keer gestaan hebben ze op de proppen gaan komen om die laatste headline slots in te vullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.413
2.539
Misschien al contact mee gelegd voor 2024…

Ferme voorprogramma’s ook. HAIM, Phoebe Bridgers, Paramore, Girl In Red,…
Girl in Red kun je daarmee ook afschrijven voor Pinkpop of Best Kept Secret.

Edit: laat maar - is in Pinkpopforum al door ons aller Dennis geconstateerd!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.235
1.771
Er moet die donderdag gewoon echt nog een Kendrick komen en op vrijdag een Billie. Dan gooien ze er voor mijn part nog Editors bij op zaterdag en Placebo of Volbeat op zondag, maar er moeten voor mij echt wel twee frisse acts in die line up zitten om me te overtuigen om combi te gaan.

Ik betaal niet tegen de 300 Euro voor uitsluitend voorspelbare degelijkheid, het mag echt wel wat spannender en avontuurlijker op die main.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Ik betaal niet tegen de 300 Euro voor uitsluitend voorspelbare degelijkheid, het mag echt wel wat spannender en avontuurlijker op die main.
Dat vooral. Geen slechte namen maar vooral erg… degelijk. Saai.

Gorillaz die in 2018 voor de eerste keer op een Belgisch festival staat. Tool die ineens gaat touren. SOAD plots op de lineup. Eindelijk een Arcade Fire of Nick Cave die het moet waarmaken als headliner. Paul f*cking McCartney plots op je festival. Kendrick en The Strokes die er ineens stonden. Een keertje Iron Maiden, gek doen! Dat soort namen ontbreken echt nog. Een RATM of Swift was wel zo’n naam geweest. AM en Muse en QOTSA zijn allemaal wel degelijke namen maar ook zo beige… Vind ik dan he.
 
Laatst bewerkt:

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.485
1.989
GnR zou een naam zijn die niet positief zal onthaald worden hier maar past weliswaar niet in de categorie beige natuurlijk.
Al zal het graspop worden voor die mannen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Ik verwacht toch vooral veel herhalende headliners in elk geval. Lijkt me geen verrassende Werchter te worden. Ik vergis me graag!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.112
2.293
Door heel de situatie met Metallica afgelopen editie, na annulatie van GVF (wel eerder beginnen, uiteindelijk niet eerder beginnen) hebben velen volgens mij The Chats gemist? Heb er zelf helaas maar een klein stuk van gezien omdat ik Metallica dus niet wilde missen.

Mogen van mij op herhaling komen, ze verdienen meer aandacht. Laat dat crowdsurfen maar weer komen!
Komen met Pinksteren naar ons land. Ticketje voor gekocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken