Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Morgenmiddag rond deze tijd, de auto in! Zo'n zin in 4 (+1) dagen in Werchter zijn! Morgenmiddag het eerste pintje op de camping zal goed smaken en dan eens in the Hive tent kijken 👯‍♂️
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiefs en Greyhound

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik mag me helaas pas donderdag om 11 uur melden bij de entree van RockVillage. Maar dan zal het hard gaan.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Ik ben heel blij met de line-up hoor en ik kijk heel erg uit naar Muse en Arctic Monkeys, Maar ik zou elke naam op de affiche ruilen voor Lana Del Rey.

Hopelijk zijn deze paar last-minute concerten het voorproefje voor een uitgebreide Europese tournee. Dat wordt in elk geval wel tijd, na haar gecancelde Europese NFR! tour. Stond ik daar, in Keulen, met waardeloze tickets...
Ik denk dat bezoekers van Glastonbury jaloers zijn op mumford na de passage van Lana Del rey daar
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.520
6.190
Denk je ?
Ja ze is een half uur te laat begonnen en dat is niet ok. Maar van wat ik lees was het wel fucking goed...
Te laat begonnen omdat haar stylist later was en haar haar nog niet goed zat. En ze is continu te laat. Topmuziek maar festivals zouden haar voorlopig maar even moeten vermijden.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Paddy en Joe

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
700
641
Woensdag parkeren bij The Hive is toch altijd blauw? Of heb ik iets gemist. Op mijn kaartje staat geen zone.
Blijkbaar mag je ook een roos parkeerkaartje kopen.

"Wil je de drukke blauwe zone vermijden? Neem dan de E314 afrit 21 Holsbeek en parkeer in de roze zone op wandelafstand van camping The Hive. Vergeet niet op voorhand je parkingticket aan te kopen. Meer info hier."

maar ik vraag mij af in welke wereld de roze zone op wandelafstand is van The Hive.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Blijkbaar mag je ook een roos parkeerkaartje kopen.

"Wil je de drukke blauwe zone vermijden? Neem dan de E314 afrit 21 Holsbeek en parkeer in de roze zone op wandelafstand van camping The Hive. Vergeet niet op voorhand je parkingticket aan te kopen. Meer info hier."

maar ik vrij mij af in welke wereld de roze zone op wandelafstand is van The Hive.
ziet er niet echt lekker wandelafstand achtig uit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken