Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Voor degenen die hoopten op Lana Del Rey als vervanger van Stromae. Ze treed volgende week dinsdag 4 juli op in Ziggo Dome. Met je brakke kop kun je aanstaande vrijdag om 10:00 tickets bemachtigen om dinsdag nog niet geheel uitgerust naar haar concert te gaan šŸ™ƒ
Ik heb nog nooit zo hard gehoopt dat Marcus Mumford, Anthony Kiedis, Matt Bellamy of Alex Turner een been breken als vandaag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.680
Ik heb nog nooit zo hard gehoopt dat Marcus Mumford, Anthony Kiedis, Matt Bellamy of Alex Turner een been breken als vandaag.
Dan gaan ze Lana echt niet zover krijgen om last minute een ommetje te maken hoor...

Maar net nog eens dat akelige Little Lion Man gehoord, pfff. Ik denk altijd, misschien nog eens een kans geven en gewoon genieten, totdat ik die nummers aanklik om mezelf warm te maken. Echt balen dat dit de eerste dag moet afsluiten.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Everyknight en Greyhound

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Dan gaan ze Lana echt niet zover krijgen om last minute een ommetje te maken hoor...
A guy can dream...

En trouwens, in haar eigen woorden :
"I love Europe and after playing Glastonbury, have decided to play a few more shows in various countries [...]"

Als ze zo graag in Europa speelt, dat ze het dan bewijst !
 

woeterman_94

Playlistbediener
19 jun 2023
19
14
A guy can dream...

En trouwens, in haar eigen woorden :
"I love Europe and after playing Glastonbury, have decided to play a few more shows in various countries [...]"

Als ze zo graag in Europa speelt, dat ze het dan bewijst !
Denk je nu echt dat ze nog naar Werchter gaat komen? Wees blij met de zalige lineup die er reeds is :ROFLMAO:
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Denk je nu echt dat ze nog naar Werchter gaat komen? Wees blij met de zalige lineup die er reeds is :ROFLMAO:
Ik ben heel blij met de line-up hoor en ik kijk heel erg uit naar Muse en Arctic Monkeys, Maar ik zou elke naam op de affiche ruilen voor Lana Del Rey.

Hopelijk zijn deze paar last-minute concerten het voorproefje voor een uitgebreide Europese tournee. Dat wordt in elk geval wel tijd, na haar gecancelde Europese NFR! tour. Stond ik daar, in Keulen, met waardeloze tickets...
 
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
755
1.272
Pas daar mee op, deze artiest zegde op Sziget ook pas op de dag van optreden af...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.916
Dan gaan ze Lana echt niet zover krijgen om last minute een ommetje te maken hoor...

Maar net nog eens dat akelige Little Lion Man gehoord, pfff. Ik denk altijd, misschien nog eens een kans geven en gewoon genieten, totdat ik die nummers aanklik om mezelf warm te maken. Echt balen dat dit de eerste dag moet afsluiten.
Haal je ook het slechtste nummer van ze er uit. Spijtig wel het nummer van de doorbraak.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.680
Haal je ook het slechtste nummer van ze er uit. Spijtig wel het nummer van de doorbraak.
Ja dat dan weer wel. Al is I Will Wait toch ook van het kaliber tenenkrulled. I came home, like a stone.

Woman vind ikzelf een mooi liedje. Thompkins Square Park ook wel. Maar weinig parels in een bak vol middelmaat toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

woeterman_94

Playlistbediener
19 jun 2023
19
14
Ja dat dan weer wel. Al is I Will Wait toch ook van het kaliber tenenkrulled. I came home, like a stone.

Woman vind ikzelf een mooi liedje. Thompkins Square Park ook wel. Maar weinig parels in een bak vol middelmaat toch.
Moet je maar eens opzoeken hoe ze in 2019 afsloten met Delta. Wat een knaller was dat
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Goedemiddag,

Geen idee of het hier mag, anders is verwijderen geen probleem.

Wij gaan dit jaar voor het eerst een heel weekend Rock Werchter, met tickets voor Camping A1. Nu hebben wij ongeveer 2 uur nodig om bij de camping aan te komen vanuit thuis. Voor degene met Camping A1 ervaring, wat is een "gangbare tijd" om aan te moeten sluiten in de rij voor 8 personen (5 tenten). ik hoor namelijk verhalen dat het Donderdagochtend tussen 8-9u al bomvol staat... Alvast bedankt!
Om 9:00 uur staat het nog niet bomvol. In de loop van de ochtend zal het iets meer passen en meten worden.
Achter op de camping (kant van de parking blauw 1) is ook altijd nog wel plek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken