Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Kies parking The Hive in zone BLAUW als je kampeert op The Hive. Ben je er al woensdag al? Opteer dan voor Parking The Hive XL. Verblijf je op camping A1 dan is parking BLAUW 1 aangewezen. Kampeerders op C3 kiezen best voor GROEN 3 of GROEN 5. Wie op C7 slaapt, opteert voor GROEN 2. Kampeerders van Rock Werchter Mobilhome raden we parking GROEN 8 aan. Wie verblijft op camping The Hive Resort & The Hive ADL heeft reeds een parkingticket dat is ingebrepen.
Bij The HIVE XL staat dus geen kleur. Maar op t omgevingskaartje staat ook nergens parking XL? Waar moet je dan heen? Blauwe The Hive parking gok ik dan? Dan is t gewoon dezelfde parking voor alle Hivers, alleen 2 verschillende kaarten zodat de organisatie weet hoeveel mensen ze kunnen verwachten op de woensdag.

Laatst bewerkt:
Te laat begonnen omdat haar stylist later was en haar haar nog niet goed zat. En ze is continu te laat. Topmuziek maar festivals zouden haar voorlopig maar even moeten vermijden.
Inderdaad. Uitgejouwd door eigen fans. Komt niet goed als dat zich blijft herhalen

Iemand het volledig artikel?
Ze doen bij HLN/DPG alvast hun best om zo veel mogelijk negatieve berichten te schrijven?

Iemand het volledig artikel?
Ze doen bij HLN/DPG alvast hun best om zo veel mogelijk negatieve berichten te schrijven?

https://archive.is/eIAMk

• Leuk
Waarderingen: TNFke en Raoul
Ik heb een dagticket voor vrijdag en ben benieuwd wat jullie in zouden schatten qua tijd om in de rij te staan voor een bandje bij de ingang? Ik wil heel graag om 13:00 The haunted youth zien maar heb geen idee of ik op die tijd een lange rij moet verwachten.

Bedankt!

Maar 6 miljoen winst is toch nog redelijk, met Graspop en die festivals in Werchter erbij komt dat op ongeveer 500.000€ winst per festivaldag. Das niet slecht, maar dat zou willen zeggen dat ze per bezoeker aan ons tussen 5a10 euro per dag verdienen.

Ik ben eerder benieuwd hoeveel winst die cateraars maken, want die jaarrekeningen zijn veel minder duidelijk.

Maar feit blijft: wat een gemiste kans zeg!!! Goh wat had ik graag een half uur extra willen wachten op Lana dan op tijd 90 minuten banjo-muziek...
Ik dan weer niet. Komt wel goed donderdag .
En het weer zal ook wel meevallen. Vrijdag en zondag zien er al droog en goed uit. Donderdag en zaterdag een enkele bui trotseren. Laat dat weekend maar komen

Laatst bewerkt:
Kies parking The Hive in zone BLAUW als je kampeert op The Hive. Ben je er al woensdag al? Opteer dan voor Parking The Hive XL. Verblijf je op camping A1 dan is parking BLAUW 1 aangewezen. Kampeerders op C3 kiezen best voor GROEN 3 of GROEN 5. Wie op C7 slaapt, opteert voor GROEN 2. Kampeerders van Rock Werchter Mobilhome raden we parking GROEN 8 aan. Wie verblijft op camping The Hive Resort & The Hive ADL heeft reeds een parkingticket dat is ingebrepen.
Bij The HIVE XL staat dus geen kleur. Maar op t omgevingskaartje staat ook nergens parking XL? Waar moet je dan heen? Blauwe The Hive parking gok ik dan? Dan is t gewoon dezelfde parking voor alle Hivers, alleen 2 verschillende kaarten zodat de organisatie weet hoeveel mensen ze kunnen verwachten op de woensdag.
Dit was dan behoorlijk onduidelijk toen ik een parking ticket kocht. Ik heb voor de blauwe zone gegaan maar heb geen xl ticket en ga woensdag al wel die kant op. Hopelijk doen ze daar dan niet moeilijk over..

Dit was dan behoorlijk onduidelijk toen ik een parking ticket kocht. Ik heb voor de blauwe zone gegaan maar heb geen xl ticket en ga woensdag al wel die kant op. Hopelijk doen ze daar dan niet moeilijk over..
Ik zou een berichtje sturen. Er zijn nog gewoon xl tickets te koop en die zijn even duur, dus wellicht kunnen ze ze omruilen. Ook lullig als je ter plekke wordt weggestuurd. En met een paar 100 auto's achter je gaan ze er ook niet even rustig over nadenken. Je staat dan sowieso ook een stuk dichter bij The Hive dan op blauw 1; die is meer voor de A1 camping.

• Leuk
Waarderingen: Nimilo
Maak je maar geen illusies. Vrijdag 10.01 zal Ziggo uitverkocht zijn.

En terecht. Voor geniale artiesten gelden andere regels.
Of ze denken dat er andere regels gelden, komen een half uur te laat, moeten stoppen, gedragen zich erna als een klein kind (wat ze ervoor ook al gedaan had tov Glastonbury), stellen alle fans teleur die haar terecht nu haten en willen dan hun ego strelen door nieuwe shows aan te kondigen. Soit, you get the point. Moest het iemand uit het hiphopgenre zijn zouden het debielen zijn hier op de fora, in dit geval wordt ze geniaal. Hilarisch toch soms hier.

Da’s gewoon parking the Hive in de blauwe zone inderdaad.

Heb je een blauw 1 ticket gekocht, terwijl je op the Hive staat dan zou ik die toch echt proberen om te ruilen. Vanuit blauw 1 is het een heel eind lopen.

Bedankt!

Maar 6 miljoen winst is toch nog redelijk, met Graspop en die festivals in Werchter erbij komt dat op ongeveer 500.000€ winst per festivaldag. Das niet slecht, maar dat zou willen zeggen dat ze per bezoeker aan ons tussen 5a10 euro per dag verdienen.

Ik ben eerder benieuwd hoeveel winst die cateraars maken, want die jaarrekeningen zijn veel minder duidelijk.

Ik weet niet of Graspop onder de winst valt. Bovendien is die 6 miljoen enkel van vorig jaar. Het zijn vooral die 120 miljoen in totaal die ik frappant vind en hoe ze toch maar weer mooi elke mogelijke prijsstijging weten door te drukken zonder al te veel gemor. Ergens moet de limiet toch bereikt worden?

• Leuk
Waarderingen: saurus
Ik mag me helaas pas donderdag om 11 uur melden bij de entree van RockVillage. Maar dan zal het hard gaan.
Wij vertekken rond 7 uit Groningen en hopen rond 11 bij ons hotel aan te komen. Koffers dumpen , bier uit de supermarkt voor onderweg in de pendelbus en hopelijk op tijd binnen voor Holly Humberstone

• Leuk
Waarderingen: Greyhound

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread