Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Wij vertekken rond 7 uit Groningen en hopen rond 11 bij ons hotel aan te komen. Koffers dumpen , bier uit de supermarkt voor onderweg in de pendelbus en hopelijk op tijd binnen voor Holly Humberstone
Poeh, heel strakke planning
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Volgens mij enkel gewoon bekers aan de bar. Geen blikken (wel nabij The Hive geloof ik).

Zou ze iniedergeval gewoon bij je lokale super halen.
Tnx.

Ja maar wil gewoon koud bier en niet teveel slepen.

Nabij hive is in een van de kraampjes langs de weg dan?
 

Nimilo

Nieuw lid
27 jun 2023
2
0
Ik zou een berichtje sturen. Er zijn nog gewoon xl tickets te koop en die zijn even duur, dus wellicht kunnen ze ze omruilen. Ook lullig als je ter plekke wordt weggestuurd. En met een paar 100 auto's achter je gaan ze er ook niet even rustig over nadenken. Je staat dan sowieso ook een stuk dichter bij The Hive dan op blauw 1; die is meer voor de A1 camping.
Ik bedoelde reguliere parkeerplaats voor The Hive 😅. Ik ga dat eens proberen. Vind het ook zonde om twee keer een ticket te halen terwijl ze dezelfde prijs zijn.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
BELANGRIJK BETREFFENDE WEER!

Gisteren wilde ik het al posten maar dacht ik ach nee. De modellen overdrijven hierin. Maar vandaag kan ik met zekerheid zeggen dat er iets bijzonders aan de hand is.

Deze week komen er roetdeeltjes van de bosbranden in Canada over Europa. Het hoogtepunt voor België en Nederland zal waarschijnlijk aankomende donderdag zijn gedurende rock Werchter. Gevolg is abnormale mooie zonsondergangen mits helder weer en ook wat slechtere luchtkwaliteit.

IMG_0181.jpeg
 

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
BELANGRIJK BETREFFENDE WEER!

Gisteren wilde ik het al posten maar dacht ik ach nee. De modellen overdrijven hierin. Maar vandaag kan ik met zekerheid zeggen dat er iets bijzonders aan de hand is.

Deze week komen er roetdeeltjes van de bosbranden in Canada over Europa. Het hoogtepunt voor België en Nederland zal waarschijnlijk aankomende donderdag zijn gedurende rock Werchter. Gevolg is abnormale mooie zonsondergangen mits helder weer en ook wat slechtere
Aah das tof, houdt dat dan ook de regen tegen?😜
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Die buien lijken nog mee te vallen tijdens het weekend, niet?
Het voorspellen van buien is net zo lastig als het voorspellen of Lana Del Rey op tijd komt. Nee maar zonder gekkigheid dat is echt iets wat je de ochtend vantevoren via buienradar moet bekijken.

In juni zo lastig te voorspellen. Mijn tip neem gewoon een poncho mee….kun je die altijd aandoen en knoop een vestje om voor als het afkoelt!

Als het gaat regenen zijn het maximaal een paar buitjes.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
571
541
Moshpit vrijdag ziet er aardig nat uit inmiddels. Wel veel wat vooralsnog qua neerslag voorspeld wordt tussen donderdag en vrijdagnacht. Dat lijkt me dan ook een ideaal scenario.

Ik heb er alle vertrouwen in!
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Ik heb een dagticket voor vrijdag en ben benieuwd wat jullie in zouden schatten qua tijd om in de rij te staan voor een bandje bij de ingang? Ik wil heel graag om 13:00 The haunted youth zien maar heb geen idee of ik op die tijd een lange rij moet verwachten.
11:30/12:00 dan ben je zeker op tijd.
Alle combi’s hebben al bandjes dus binnenkomen gaat ietwat sneller…
 
  • Winning
Waarderingen: Moniek

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Om alle verkeersellende (mogelijke boeren bij Den Haag!) voor te zijn bedacht ik me net toch woensdagavond al richting Werchter te gaan.

Helaas blijken de regular campings dan nog niet open (A1, parking blauw 1).

Zit niks anders op dan op TicketSwap op een Hive ticket te hopen, toch??
 

Gaba

Nieuw lid
6 nov 2022
2
2
013 zaterdag 14 oktober op "Here's the Thing"

Kaarten á € 39,80

Ik ga sowieso The Murder Capital checken, maar als je nog zo twijfelt is dit wellicht een optie?

Verder spelen ze een dag eerder in Brussel (13 oktober). Solo show á € 28,50.
En niet te vergeten op maandag 16 okt net over de Franse grens : Le Grand Mix in Tourcoing à € 19 (!) + guest. Heerlijk zaaltje +- 300 man. The Murder Capital speelden het al plat in okt 2019. Nu nog niet 'complet', 't is maar dat je het weet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken