Oh boy, ik begin mezelf stilaan te haten dat ik er zo blijf door drammen (want ben totaal niet de fanboy die ik waarschijnlijk doe uitschijnen) maar dus... vijfentachtigste en laatste keer: hoe hun nieuwste single live (en op radio en op recensies) onthaald word bewijst toch dat het meer is dan de nostalgie factor?
Ook die nieuwe single waar jij het over hebt, valt alleen in de smaak bij de toenmalige doelgroep die is opgegroeid met dit soort Eurosong for kids toestanden.
En dat zijn dus nu dertigers.
Ben je jonger of ouder dan dertig, dan heb je aan gans die hype werkelijk geen hol.
Zoals
@Yannick ook al schreef, voor de ene zal het Spring zijn, voor de ander X!NK en voor nog iemand anders de Zillion revival parties.
En ze mogen gerust allemaal bestaan (iedereen heeft recht op zijn stukje nostalgie), maar laat ze aub ook enkel en alleen bestaan binnen die doelgroepen en die context.
Zillion en Studio 100 toestanden in het Sportpaleis, Xink in de AB, ... , maar laat ze maar voorbij gaan op kwaliteitsfestivals.
Vind het trouwens straf dat er nog maar geopperd wordt hier door sommigen om deze een plaats te geven op Werchter.
Zullen we misschien meteen een Studio 100 stage bijplaatsen met de comeback van Gertje en de zoveelste reünie van Spring met bleitsmoel Jelle Cleymans ("ik wil er eigenlijk niks meer mee te maken hebben, maar doe het toch om te cashen")?