Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.051
Stel je voor dat Werchter zich gaat richten op dertigers, the horror...

Iedereen die hier blijft opperen dat een Xink live show anno 2023 te vergelijken valt met Samson & Gert of Spring is wat mij betreft al zijn geloofwaardigheid aan het verliezen.

Ik blijf erbij, ze moeten zeker niet op Werchter van mij. Maar als acts als Meltheads, Bazart, Maneskin, High Hi allemaal een plaats (zouden kunnen) krijgen op RW, dan is xink echt geen vreemde eend in de bijt. Die passen echt meer in dat rijtje dan Samson & Gert, Spring, W817,...


Los daarvan wishlist voor vrijdag: Porcupine Tree, Incubus, Gaz Coombes, Florist, dirk, Genesis Owusu, Personal Trainer

Op de Spotify-pagina van Xink kijken zegt al genoeg natuurlijk. En Samson en Gert staan op het tweede rijtje hier. W817 ook wat verder.

Screenshot 2023-02-28 at 14.25.03.png
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Op de Spotify-pagina van Xink kijken zegt al genoeg natuurlijk. En Samson en Gert staan op het tweede rijtje hier. W817 ook wat verder.

Bekijk bijlage 4189
Daarom dat ik ook zei "een Xink live show anno 2023" valt niet te vergelijken met die namen.

Dat veel mensen de vriendschapsband in hun nostalgische vlaamse playlist slepen staat daar los van. Moest Slipknot opeens fulltime schlager gaan spelen. Gaan ze binnen een paar jaar nog altijd geassocieerd worden met Goijira, Korn, System Of A Down,... zo'n Spotify algoritme buig je natuurlijk niet op 1, 2, 3 om ;)
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.183
982
Mwa, ik dan oprecht liever Samson & Gert. Als we het dan echt over nostalgie naar onze kindertijd hebben hé.
daar heb ik dan weer minder mee.
ik was als kind doodsbang van samson want een sprekende hond... dat kan toch niet
en dan met de schoofotos was dat met samson ernaast. en die sprak echt...
doodsangsten moeten doorstaan toen
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.486
1.994
Volgens Ken op eFest early march.

En zo net dit: 'One special Belgian band confirmed, nostalgic. More very soon.'
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Stiekeme hoop dat het over The Hickey Underworld gaat. Maar we weten ook goed genoeg dat Ken hier meeleest en "nostalgic" op die discussie van de voorbije dagen slaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.051
Stiekeme hoop dat het over The Hickey Underworld gaat. Maar we weten ook goed genoeg dat Ken hier meeleest en "nostalgic" op die discussie van de voorbije dagen slaat.
The Hickey Underworld zou ik echt subliem vinden. Ook echt een band waar ik nostalgische gevoelens voor koester ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Hickey Underworld zou heel mooi zijn. Maar ik denk dat die niet hoger mikken dan Rock Herk, Crammerock, indoor Lokerse Feesten, misschien kleine Pukkelpop tent. Al zie ik ze graag de Barn openen op vrijdag!

The Van jets waren hun laatste tour al niet meer wat het ooit geweest was. Die hadden die laatste paar shows beter niet meer gedaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.051
Hickey Underworld zou heel mooi zijn. Maar ik denk dat die niet hoger mikken dan Rock Herk, Crammerock, indoor Lokerse Feesten, misschien kleine Pukkelpop tent. Al zie ik ze graag de Barn openen op vrijdag!
Ze staan ook wel op die dEUS dag van Live is Live.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.579
4.323
Hoop altijd op nog een keer een reünie van Evil Superstars. Toch één van mijn favoriete Belgische bands ooit.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Gebruikers die dit onderwerp bekijken