Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hmmm vind het tot nu toe uitermate tegen vallen, het enige wat ik trek is, The Hu, The interrupters, Dean Lewis, en Xavier Rudd….sam fender ook wel oke…
Welke moet ik absoluut gaan zien? Luisteren? Heb al combi dus no way back hahaha
Om terug te komen op Jacob Collier. Geen flauw idee wie dat is, maar voelde als een plant gezien de hoge posities op MC en Nos, dus maar er op gezet.. En low and behold, staat die erop.
Jacob Collier is wel gaaf hoor. Jazz/pop wonderkind die heel veel doet met zang harmonieën enzo. Ken hem vooral omdat muziektheorie youtube nogal fan van hem is. Sws grote naam in de VS. heeft geloof ik vorig jaar een Grammy gewonnen oid.
Jacob Collier is wel gaaf hoor. Jazz/pop wonderkind die heel veel doet met zang harmonieën enzo. Ken hem vooral omdat muziektheorie youtube nogal fan van hem is. Sws grote naam in de VS. heeft geloof ik vorig jaar een Grammy gewonnen oid.
De zondag ging hem voor mij wellicht al worden, maar dan heb je gewoon Amenra-Puscifer-Porcupine Tree-QOTSA en Arctic Monkeys.
We zagen dan wel veel, maar da’s wel uitstekend.
Vier dagen kan ik dan wel weer niet trekken met deze line-up. Al staan er hier en daar wel interessante dingen. Maar dan trek ik liever naar Primavera om mijn centen uit te geven.
Verder, heb er geen posters bij ofzo, gewoon puur het beeld wat ik heb door hoe er in mijn bubbel over gepraat wordt. Maar kan het mis hebben. Zag dat er naar gevraagd werd dus ik dacht, laat ik eens proberen behulpzaam te zijn
Fijn nieuwtje van Wet Leg. Tel daar nog eens Christine and The Queens (die koninklijke hint) en de onvermijdelijke dEUS bij, en dan zijn dat weer 3 fijne namen.
Fijn nieuwtje van Wet Leg. Tel daar nog eens Christine and The Queens (die koninklijke hint) en de onvermijdelijke dEUS bij, en dan zijn dat weer 3 fijne namen.
dEUS stond dit jaar op Live Is Live, dus vandaar misschien de verwarring?
Zie ze nu ze voor de eerste keer in een eeuw met een album komen nu niet overgeslagen worden door RW eigenlijk. En als dat wel gebeurt, dan zie ik ze nooit meer op RW staan.
dEUS stond dit jaar op Live Is Live, dus vandaar misschien de verwarring?
Zie ze nu ze voor de eerste keer in een eeuw met een album komen nu niet overgeslagen worden door RW eigenlijk. En als dat wel gebeurt, dan zie ik ze nooit meer op RW staan.