Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
Rock Werchter is heel hard op weg om de naar mijn mening slechtste line-up ooit samen te stellen xD Stromae, Oscar and the Wolf, Arctic Monkeys, Fred Again.... Wat een droefenis.

De zaterdag van 2022 was met recht een voorbode te noemen van de weg die het festival wil inslaan. Dit is wel goed nieuws voor Graspop, want dan kunnen zij ook eens aanspraak maken op de grotere rocknamen.
er zijn 6 namen bekend :) en hoezo arctic monkeys droefenis, brengen het beste album van de laatste 10 jaar uit...
 
  • Haha
Waarderingen: Oh Well en Vicarious

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
een dag helemaal uitverkopen? zo zijn er maar enkel denk ik, en daar is eminem niet meer bij vrees ik

wel:
Pearl Jam
Metallica
Taylor

dat zal het zowat zijn m.i. :)
 

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
ik zou zelf ook heel graag Blur hebben, maar dit is in België absoluut geen topnaam meer (en dan bedoel ik qua opkomst).
was er niet bij maar als je weet dat de wei vorig jaar na Stromae leegliep terwijl Gorrilaz nog moest beginnen dan weet je wat ik bedoel...
muziekanalfabeten.......
kennis van mij vroeg, "wie is die groep na Stromae, Godzilla ofz...."
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
ik zou zelf ook heel graag Blur hebben, maar dit is in België absoluut geen topnaam meer (en dan bedoel ik qua opkomst).
was er niet bij maar als je weet dat de wei vorig jaar na Stromae leegliep terwijl Gorrilaz nog moest beginnen dan weet je wat ik bedoel...
muziekanalfabeten.......
kennis van mij vroeg, "wie is die groep na Stromae, Godzilla ofz...."
Mja, op Rock Werchter stond de weide wel ramvol voor Gorillaz, publiek was toen ook echt in vorm.

Dat Stromae verhaal was toch een verhaal apart…
 

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
is natuurlijk het publiek van werchter Boutique, toch nog net iets anders dan Rock Werchter (en gelukkig maar)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken