Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waar zijn we het 'zekerst' van, van alle vernoemde namen de voorbije drie pagina's, dat ze gaan touren?
Lijkt me Eminem, The Rolling Stones en Guns N' Roses.
Het lijkt mij ook geen co-headlineconstructie te zijn, want dan konden ze al één naam ervan bekend gemaakt hebben. Het lijkt mij om de grootste naam van het festival te gaan.
Eerlijk gezegd gok ik dan nu wel echt op Guns 'n Roses. Zou verklaren waarom ze nu nog een popnaam aankondigen. Ze weten dat er een harde naam ter vervanging van RATM aankomt.
Eerlijk gezegd gok ik dan nu wel echt op Guns 'n Roses. Zou verklaren waarom ze nu nog een popnaam aankondigen. Ze weten dat er een harde naam ter vervanging van RATM aankomt.