Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
ik hoop eindelijk nog eens op wat Duysternamen....

Local Natives
Godspeed you Black Emperor
Melissa Nadler
Beach House
.......

laat maar komen :)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
kendrick stond er al
Inderdaad.

Waar zijn we het 'zekerst' van, van alle vernoemde namen de voorbije drie pagina's, dat ze gaan touren?

Lijkt me Eminem, The Rolling Stones en Guns N' Roses.

Het lijkt mij ook geen co-headlineconstructie te zijn, want dan konden ze al één naam ervan bekend gemaakt hebben. Het lijkt mij om de grootste naam van het festival te gaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.161
Ken: geen Foos voor vrijdag, maar een naam die er nog nooit gestaan heeft.

Oef.
Guns N Roses dan toch? Of toch nog iets totaal anders? Ik kan niet meteen op een naam komen die er nog nooit stond en zou headlinen tbh.
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Guns N Roses dan toch? Of toch nog iets totaal anders? Ik kan niet meteen op een naam komen die er nog nooit stond en zou headlinen tbh.
Of Queen + Adam Lambert? Er zijn geruchten dat ze in 2023 gaan touren en zouden waarschijnlijk wel een dag kunnen dragen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Ja, de volgende namen gaan toch veel doen voor mij. Het kunnen zomaar eens Blur én Guns N' Roses of The Rolling Stones worden.

Maar voor hetzelfde geld komt Robbie Williams erbij de donderdag en zitten we vrijdag met Eminem.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Eerlijk gezegd gok ik dan nu wel echt op Guns 'n Roses. Zou verklaren waarom ze nu nog een popnaam aankondigen. Ze weten dat er een harde naam ter vervanging van RATM aankomt.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Of Queen + Adam Lambert? Er zijn geruchten dat ze in 2023 gaan touren en zouden waarschijnlijk wel een dag kunnen dragen.
Zou ik zwaar toejuichen. Kan wel een latere boeking zijn omdat een aantal alternatieven waren weggevallen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Eerlijk gezegd gok ik dan nu wel echt op Guns 'n Roses. Zou verklaren waarom ze nu nog een popnaam aankondigen. Ze weten dat er een harde naam ter vervanging van RATM aankomt.
In het GnR forum rekenen ze op een touraankondiging rond hun laatste concert volgens mij op 10 december dit jaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Eminem
Guns n Roses
The Strokes
Queen + Adam Lambert
Billie Eilish
Maroon 5
Bon Jovi
Elton John
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Dat Eminem maar ver wegblijft van het Werchter podium.
Die zijn show op Pukkelpop was één van de meest teleurstellende dingen die ik ooit gezien heb.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken