Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Hopelijk morgen wat melk bij het ontbijt.

dance milk GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Cisseman en Pukkelpopper

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.367
2.710
Amyl and the sniffers gaan zien in den Trix.

Herman, zet ze aan de Slope aub.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Dan luister je toch echt op andere tijden StuBru. Staat hier toch minimaal 8 uur per dag op. Vrijwel iedere dag komt er een nummer van Radiohead voorbij. Wel voornamelijk de bekende nummers van Ok Computer, The Bends, Amnesiac en Kid A.

Blur nogmaals sporadisch. Al zou ik graag vaker iets van 13 horen, maar dan zet ik de LP thuis gewoon op 😁.

Volgens hun last.fm (ja, die hebben ze!) is Radiohead dit jaar al 112 keer gedraaid, Blur 53 keer.

 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.367
2.710
Gewoon de Main laten openen zoals op Primavera én de Hella Mega Tour met Green Day, Fall Out Boy en Weezer vorige zomer.
Da's veel te vroeg he.
Laat dat maar aan onverlaten als die Joost vant jaar.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Uh. Nee, echt niet.

Radiohead bracht sinds de eeuwwisseling zes albums uit, waarvan vijf critically acclaimed (TKOL blijft toch altijd een beetje hun zwakste). Blur twee waarbij enkel Think Tank wat waves deed. Radiohead is niet alleen een compleet andere band geworden sinds hun dagen van The Bends. Ze zijn zich blijven heruitvinden, niet alleen in de studio maar evenwel live kregen ze een soort status net omwille van die shows. Blur niet. Jezus wat een slechte vergelijking als je er langer dan vijf seconden bij stil staat.
King of Limbs vind ik nu toevallig een briljante plaat. Beter dan een Hail to the thief. maar ja, off topic.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Bato_V en mattman

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Op eFestivals gelezen dat in Portugese media verschenen is dat NOS volgende week donderdag met namen komt. Let's go!!!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
740
918
Green Day officieel nieuw album aangekondigd.

Green Day (in het licht) en dan Stromae in het donker?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
707
*Dennis-modus in*

- Als de theorie rond de countdown van Mad Cool klopt, dan zou maandag het filmpje van 2022 volgen, en lijkt dinsdag een logische dag voor de eerste namen.
- NOS Alive komt dinsdag zeker met namen. Volgens de Portugese media zal dat een aardig pakketje zijn, dus lijkt erop dat die bewust op een bepaalde artiest/embargo gewacht hebben om te kunnen lossen.
- Pinkpop start eind volgende week met de ticketverkoop. Daar hoort ook een pre-sale bij, dus eind deze week of begin volgende week is het meest logische moment om nog iets te lossen voor alle verkopen van start gaan.
- RW, Pinkpop en Mad Cool zaten allen bij de sterke geruchten voor RATM. Dus het is aannemelijk dat ze ook gezamenlijk een vervanger overtuigd en geboekt hebben.
- RW heeft er niet voor gekozen om alvast een kleinere naam aan te kondigen voor de vrijdag, maar die dag gewoon leeg te laten in de eerste weken van de ticketverkoop. Dat zou erop kunnen wijzen dat de organisatie veel vertrouwen heeft in die headliner.
- Ken doorbreekt plots een maandenlange stilte om een gerucht over Foo Fighters te delen, wat me geen toevallige daad lijkt. Bovendien komt dat gerucht goed overeen met enkele uitspraken van de insiders op Festileaks.

Ergo: Foo Fighters worden dinsdag aangekondigd voor vrijdag 30 juni.

*Dennis-modus out*
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
*Dennis-modus in*

- Als de theorie rond de countdown van Mad Cool klopt, dan zou maandag het filmpje van 2022 volgen, en lijkt dinsdag een logische dag voor de eerste namen.
- NOS Alive komt dinsdag zeker met namen. Volgens de Portugese media zal dat een aardig pakketje zijn, dus lijkt erop dat die bewust op een bepaalde artiest/embargo gewacht hebben om te kunnen lossen.
- Pinkpop start eind volgende week met de ticketverkoop. Daar hoort ook een pre-sale bij, dus eind deze week of begin volgende week is het meest logische moment om nog iets te lossen voor alle verkopen van start gaan.
- RW, Pinkpop en Mad Cool zaten allen bij de sterke geruchten voor RATM. Dus het is aannemelijk dat ze ook gezamenlijk een vervanger overtuigd en geboekt hebben.
- RW heeft er niet voor gekozen om alvast een kleinere naam aan te kondigen voor de vrijdag, maar die dag gewoon leeg te laten in de eerste weken van de ticketverkoop. Dat zou erop kunnen wijzen dat de organisatie veel vertrouwen heeft in die headliner.
- Ken doorbreekt plots een maandenlange stilte om een gerucht over Foo Fighters te delen, wat me geen toevallige daad lijkt. Bovendien komt dat gerucht goed overeen met enkele uitspraken van de insiders op Festileaks.

Ergo: Foo Fighters worden dinsdag aangekondigd voor vrijdag 30 juni.

*Dennis-modus out*
Hide Reaction GIF by flor
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
*Dennis-modus in*

- Als de theorie rond de countdown van Mad Cool klopt, dan zou maandag het filmpje van 2022 volgen, en lijkt dinsdag een logische dag voor de eerste namen.
- NOS Alive komt dinsdag zeker met namen. Volgens de Portugese media zal dat een aardig pakketje zijn, dus lijkt erop dat die bewust op een bepaalde artiest/embargo gewacht hebben om te kunnen lossen.
- Pinkpop start eind volgende week met de ticketverkoop. Daar hoort ook een pre-sale bij, dus eind deze week of begin volgende week is het meest logische moment om nog iets te lossen voor alle verkopen van start gaan.
- RW, Pinkpop en Mad Cool zaten allen bij de sterke geruchten voor RATM. Dus het is aannemelijk dat ze ook gezamenlijk een vervanger overtuigd en geboekt hebben.
- RW heeft er niet voor gekozen om alvast een kleinere naam aan te kondigen voor de vrijdag, maar die dag gewoon leeg te laten in de eerste weken van de ticketverkoop. Dat zou erop kunnen wijzen dat de organisatie veel vertrouwen heeft in die headliner.
- Ken doorbreekt plots een maandenlange stilte om een gerucht over Foo Fighters te delen, wat me geen toevallige daad lijkt. Bovendien komt dat gerucht goed overeen met enkele uitspraken van de insiders op Festileaks.

Ergo: Foo Fighters worden dinsdag aangekondigd voor vrijdag 30 juni.

*Dennis-modus out*
Ik hoop van harte dat je er naast zit. Zit zelf echt niet te wachten op die overgehypete FF. Maarja...
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
740
918
Foo Fighters vind ik typisch zo'n band die ik amper op album aanzet (zo nu en dan een losse song) omdat ik het muzikaal gezien allemaal niet heel spannend vind. Live kan ik ze wel pruimen door het energieke van Dave Grohl + Taylor maar helaas valt daar nu de helft van weg.

Kan wel begrijpen dat het voor sommigen echt helemaal niks is.

Ben benieuwd, GNR niet de meer realistische optie omdat de situatie met Taylor nog te vers is?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken