Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Lion

Support act
7 mrt 2017
803
1.686
Ik ken weinig festival-anthems die zo goed zijn als Everlong. Goede albums hebben ze ook met de eerste twee en Wasting Lights.

Laat maar komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
334
392
Ik ben zeker niet tegen FF. Benieuwd naar (maar ook wat bevreesd voor) het post-Taylor tijdperk.
Maar de houding en het toontje van Grohl hoeft voor mij echt niet. Heeft de band niet nodig ook, de songs zijn sterk genoeg.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.179
982
Met die logica mogen ze er wat mij betreft staan. Nul keer gezien, dus laat maar komen ;)
begrijpelijk,
ik vond het de eerste keer zeer tof, de 2 keer was eigenlijk gewoon exact hetzelfde als de eerste keer en had ik het wel gehad op het einde met de langere versies, speel gewoon een setlist van 40 nummers als je bijna 3 uur speelt ipv al die uitgerokken versies.

maar ik besef goed dat dit een persoonlijk dingetje/ergernis is.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
*Dennis-modus in*

- Als de theorie rond de countdown van Mad Cool klopt, dan zou maandag het filmpje van 2022 volgen, en lijkt dinsdag een logische dag voor de eerste namen.
- NOS Alive komt dinsdag zeker met namen. Volgens de Portugese media zal dat een aardig pakketje zijn, dus lijkt erop dat die bewust op een bepaalde artiest/embargo gewacht hebben om te kunnen lossen.
- Pinkpop start eind volgende week met de ticketverkoop. Daar hoort ook een pre-sale bij, dus eind deze week of begin volgende week is het meest logische moment om nog iets te lossen voor alle verkopen van start gaan.
- RW, Pinkpop en Mad Cool zaten allen bij de sterke geruchten voor RATM. Dus het is aannemelijk dat ze ook gezamenlijk een vervanger overtuigd en geboekt hebben.
- RW heeft er niet voor gekozen om alvast een kleinere naam aan te kondigen voor de vrijdag, maar die dag gewoon leeg te laten in de eerste weken van de ticketverkoop. Dat zou erop kunnen wijzen dat de organisatie veel vertrouwen heeft in die headliner.
- Ken doorbreekt plots een maandenlange stilte om een gerucht over Foo Fighters te delen, wat me geen toevallige daad lijkt. Bovendien komt dat gerucht goed overeen met enkele uitspraken van de insiders op Festileaks.

Ergo: Foo Fighters worden dinsdag aangekondigd voor vrijdag 30 juni.

*Dennis-modus out*
Yup, zo dacht ik er dus ook over. Te veel dingen die samen komen. Roskilde kan overigens ook maar in eens namen aankondigen natuurlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
*Dennis-modus in*

- Als de theorie rond de countdown van Mad Cool klopt, dan zou maandag het filmpje van 2022 volgen, en lijkt dinsdag een logische dag voor de eerste namen.
- NOS Alive komt dinsdag zeker met namen. Volgens de Portugese media zal dat een aardig pakketje zijn, dus lijkt erop dat die bewust op een bepaalde artiest/embargo gewacht hebben om te kunnen lossen.
- Pinkpop start eind volgende week met de ticketverkoop. Daar hoort ook een pre-sale bij, dus eind deze week of begin volgende week is het meest logische moment om nog iets te lossen voor alle verkopen van start gaan.
- RW, Pinkpop en Mad Cool zaten allen bij de sterke geruchten voor RATM. Dus het is aannemelijk dat ze ook gezamenlijk een vervanger overtuigd en geboekt hebben.
- RW heeft er niet voor gekozen om alvast een kleinere naam aan te kondigen voor de vrijdag, maar die dag gewoon leeg te laten in de eerste weken van de ticketverkoop. Dat zou erop kunnen wijzen dat de organisatie veel vertrouwen heeft in die headliner.
- Ken doorbreekt plots een maandenlange stilte om een gerucht over Foo Fighters te delen, wat me geen toevallige daad lijkt. Bovendien komt dat gerucht goed overeen met enkele uitspraken van de insiders op Festileaks.

Ergo: Foo Fighters worden dinsdag aangekondigd voor vrijdag 30 juni.

*Dennis-modus out*
als je hier ook nog een aankondiging van Glastonbury langs zet... zou het ook net zo goed een aankondiging kunnen zijn van Guns N' Roses die langs mainstream festivals gaan ipv de rockfestivals en losse concerten... (volgens mij ook op al deze genoemde festivals niet gestaan sinds de reunion)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.778
6.523
als je hier ook nog een aankondiging van Glastonbury langs zet... zou het ook net zo goed een aankondiging kunnen zijn van Guns N' Roses die langs mainstream festivals gaan ipv de rockfestivals en losse concerten... (volgens mij ook op al deze genoemde festivals niet gestaan sinds de reunion)
Het zou me nog altijd verbazen als Glastonbury met Guns n Roses op de proppen komt. Best bijzonder hoe één post op Efestivals die rumors zo groot kan maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Staat Dave Grohl smorgens in jouw kantoor te brullen?

nou, toevallig............. :coffee:

fresh-pots.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69, nikita en Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken