Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
NOS Alive op 22 november
Sziget op 24 november
Pinkpop verkoop op 26 november
Graspop verkoop op 28 november

Hmm

Edit: en van volgens die leaker schijnt de Sziget lineup de moeite te zijn…
 
  • Geweldig
Waarderingen: gerrie

Verwijderd lid 37800

Campingartiest
21 mrt 2018
68
32
Wat ik niet begrijp is dat The Lumineers, die we niet meteen als solo dropnaam verwachten, zichzelf al heeft bevestigd. Wil volgens mij toch wel zeggen dat ze wel degelijk met vele artiesten al in een vergevorderd stadia zitten en het dus toch stilaan tijd wordt voor een bundeltje namen ...
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
RHCP werd door een insider getipt voor de periode Pinkpop. Rock Am Ring. (EDIT: geen festival insider maar een RHCP insider, of die betrouwbaar is geen idee)

Los daarvan Libertines op Vida Festival in Spanje tijdens het Werchter weekend. Vond het altijd jammer dat die sinds hun reünie nog steeds niet op RW hebben gestaan. Hun optreden een paar weken terug was iedereen zeer enthousiast over.

Geen idee wat hun eisen zijn. Ik denk de laatste jaren wel wat lager als net na hun reünie. Zou een zeer toffe Barn headliner zijn! Of 3e laatste op de Main mag van mij ook!
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Everyknight

Logic

Campingartiest
23 okt 2017
61
128
Los daarvan Libertines op Vida Festival in Spanje tijdens het Werchter weekend. Vond het altijd jammer dat die sinds hun reünie nog steeds niet op RW hebben gestaan. Hun optreden een paar weken terug was iedereen zeer enthousiast over.
Zou een fijne boeking zijn, al zie ik ze eerder op Rock Zottegem, Cactusfestival of Lokerse Feesten staan...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Los daarvan Libertines op Vida Festival in Spanje tijdens het Werchter weekend. Vond het altijd jammer dat die sinds hun reünie nog steeds niet op RW hebben gestaan. Hun optreden een paar weken terug was iedereen zeer enthousiast over.

Geen idee wat hun eisen zijn. Ik denk de laatste jaren wel wat lager als net na hun reünie. Zou een zeer toffe Barn headliner zijn! Of 3e laatste op de Main mag van mij ook!
Ze kregen het koninklihk circus niet/moeilijk uitverkocht. Dan is barnheadliner wel wat te hoog gegrepen. Al zullen ze het allicht wel vragen en daarom verwacht ik ze dus ook eerder op de Lokerse.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Het zou me toch raar lijken dat FF er een tour uitgooit zonder eerst met een statement over hun toekomst te komen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ach ja FF. Je weet perfect waaraan je je kan verwachten. Slecht zal het nooit zijn, maar helaas ook niet briljant. Ze kunnen een set vol hits spelen en doen dat ook telkens weer. Het is een beetje voorspelbaar. Daarnaast zijn die laatste albums ook helemaal niets . Beter wat tijd nemen om te herbronnen. Als ze er al mee doorgaan natuurlijk.

Ik denk oprecht dat er meer energie op de wei zou zijn voor Guns 'n Roses.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Everyknight

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Misschien doen ze dat wel bij die aankondiging bij.
Kan zeker. Zijn wel 2 grote bekendmakingen in 1 dan.
Het is niet zo dat ze uit hiatus ofzo komen, ze moeten Dave's rechterhand gaan vervangen om het zo te zeggen.
Wel het uitgelezen moment voor de band om zichzelf op live vlak terug uit te vinden, die ronde covers werd altijd gedragen door Taylor.
 

larsm19

Playlistbediener
8 okt 2022
22
8
Aantal kanshebbers voor een mooi plekje waarvan ik hoop dat ze komen (past in hun tourschema)
- Evanescence
- Hollywood Undead
- Architects
- Florence + TM
- Nothing, Nowhere.
- Papa roach
en dan nog hopen op een 2e keer Nothing But Thieves op rij
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Aantal kanshebbers voor een mooi plekje waarvan ik hoop dat ze komen (past in hun tourschema)
- Evanescence
- Hollywood Undead
- Architects
- Florence + TM
- Nothing, Nowhere.
- Papa roach
en dan nog hopen op een 2e keer Nothing But Thieves op rij
Zou de derde keer Nothing But Thieves op rij zijn…
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
met die nieuwe architects plaat zijn ze echt wel een mogelijkheid, papa roach en evanescence voor last resort en my immortal en hollywood undead is nu ook niet bepaald heavy. ik zie al die artiesten wel echt als mogelijk op werchter. maar misschien toch een tikkeltje meer kans voor graspop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken