Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.669
3.392
Zullen we voordat de kaartverkoop start nog de laatste headliner krijgen? Het lijkt erop dat de gehele kaartverkoop dit weekend start, dus ook de vrijdag. Ik zou het onzinnig vinden om de vrijdag-verkoop ook al in te zetten zonder 1 naam. Dit is bij een weekendticket toch wel anders; mijn beleving is dat mensen wel blind een heel festival zouden willen bezoeken, maar niet slechts op 1 dag. En al helemaal niet op een doordeweekse dag.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zullen we voordat de kaartverkoop start nog de laatste headliner krijgen? Het lijkt erop dat de gehele kaartverkoop dit weekend start, dus ook de vrijdag. Ik zou het onzinnig vinden om de vrijdag-verkoop ook al in te zetten zonder 1 naam.
Is onzinnig, maar niet de eerste keer dat dit zou gebeuren.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.201
1.238
Queens of the Stone Age of Ghost bv kunnen ze inderdaad aankondigen wanneer ze willen. Voor Taylor Swift of Guns N' Roses is het wachten op een aankondiging van de artiest.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Ik mag alvast hopen dat die "anderen" effectief anderen zijn en dat je daarmee niet mij viseert, want dat lijkt dan al de 2de keer te zijn dat je woorden in mijn mond zou leggen.
Ik reageerde op festirock, niet op jou.

Voor de rest eens wat je daar onder allemaal schrijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
Ik gok op Taylor vandaag, zodat die presale kan hebben in de dag op vrijdag. Vrijdag dan een harde naam als QOTSA of Ghost.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.156
2.368
Amai, dat gaat nogal een verschil worden tussen QOTSA en de Monkeys. Bijna van het ene uiterste naar het andere.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

elo

Headliner
3 dec 2013
5.383
4.359
Dan weet je ook dat AM -logischerwijs- gewoonweer als afsluiter op de planken gaat staan.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
129
80
Inkoppertje maar wel mooie combo met AM op zondag. Zou dan toch vrijdag Taylor bekend worden gemaakt… begin er toch zo’n onderbuikgevoel bij te krijgen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.388
9.144
QOTSA op zich een mooie naam! Blij mee.

Alleen hoopte ik op een mooiere combo voor AM. Want dit betekent dat die band zal afsluiten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken