Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.257
5.610
Natuurlijk zijn de Queens 1 van Alex zijn voorbeelden. Dat speelt natuurlijk ook mee. Had Homme Humbug niet mee geproduced?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Natuurlijk zijn de Queens 1 van Alex zijn voorbeelden. Dat speelt natuurlijk ook mee. Had Homme Humbug niet mee geproduced?
Vroeger zou je gezegd hebben dat die twee goed bij elkaar pasten, maar gezien Turner liever met strijkers etc. aan het werk gaat.. Misschien heeft het wel een invloed op de setlist, wie weet!
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
Vrijdag die andere dan!
Here We Go Again GIF
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.516
2.037
QOTSA op zich een mooie naam! Blij mee.

Alleen hoopte ik op een mooiere combo voor AM. Want dit betekent dat die band zal afsluiten.
Had eigenlijk niets anders verwacht. Zie AM niet ineens terugvallen naar een spot rond 21h-21h30.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
880
353
Wat me dan ook weer opvalt is dat AM en queens niet de zelfde style achter hebben dus daar zit ook geen systeem in
 

festirock

Support act
1 dec 2015
948
641
Mijn mening is gestaafd op niets. Enkel mijn eigen ervaringen. Weet je wel wat je schrijft offuh.

Ik weet niet hoor, maar volgens mij is er nog een verschil tussen effectief bepaalde artiesten / fanbases al gezien hebben en louter vanuit een soort buikgevoel spreken omdat je dénkt dat iets 'is'. Indien iemand bovenstaande artiesten reeds heeft gezien en daar een mening over heeft, prima. Maar enkel spreken omdat je iets denkt dat iets is, is spreken in vooroordelen (zie ook de negatieve connotatie over fans die uren wachten voor een popartiest, maar wanneer mensen de hele dag gaan kamperen voor Rammstein in Oostende is het helemaal prima. Same thing nochtans, niet?).
Mijn mening is ook gebaasd op ervaringen. Van Tokio hotel in the old days tot Billy eilish nu.
Dat je rammstein in oostende aanhaalt klopt niet , dat was een aparte show, geen festivaldag. Lijkt me niet raar dat er daar heel rammsteinfans kamperen. Had het raar gevonden moest t daar vollopen met wachtende harry styles fans
Offuuuh ben ik fout?
Het gaat in je posts over ouderen en vrouwelijke acts . Terwijl niemand dat onderscheid maakt behalve jij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken