Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Maar hoe hoog mag die nog ingeschat worden? Denk niet dat die de Klub C wilt komen afsluiten. Lijkt mij eerder een grote naam voor een kleiner festival. Lokerse? Les Ardentes?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Maar hoe hoog mag die nog ingeschat worden? Denk niet dat die de Klub C wilt komen afsluiten. Lijkt mij eerder een grote naam voor een kleiner festival. Lokerse? Les Ardentes?

Ik ben geen fan, maar Rihanna is toch veel te groot voor Klub C of de Lokerse Feesten? Als zij zou komen, lijkt me dat sowieso als (co-)headliner. Los van het feit dat ik het niet meteen zie gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.903
9.864
Maar hoe hoog mag die nog ingeschat worden? Denk niet dat die de Klub C wilt komen afsluiten. Lijkt mij eerder een grote naam voor een kleiner festival. Lokerse? Les Ardentes?
Rihanna? Lokerse? Als die komt, is het eerder Koning Boudewijnstadion.

Vrees ook nog altijd dat Swift in het KBS zou kunnen belanden... Veel dingen wijzen op Swift die vrijdag bekend gemaakt wordt maar heb toch ook een beetje schrik omwille van die "stadion tour". Fingers crossed...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.456
6.230
Rihanna? Lokerse? Als die komt, is het eerder Koning Boudewijnstadion.

Vrees ook nog altijd dat Swift in het KBS zou kunnen belanden... Veel dingen wijzen op Swift die vrijdag bekend gemaakt wordt maar heb toch ook een beetje schrik omwille van die "stadion tour". Fingers crossed...
Denk dat momentum Rihanna wel weg is. Heeft niet de legacy bvb van Beyoncé.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.903
9.864
Denk dat momentum Rihanna wel weg is. Heeft niet de legacy bvb van Beyoncé.
Heeft een enorme legacy maar heeft het vooral in België een beetje verkorven omwille van die ene show op Pukkelpop. KBS is dan wat hoog gegrepen misschien, wordt blijft het prijskaartje er niet minder op.

Maar idd, geen idee in hoeverre een comeback een knal zal geven.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.154
5.547
Voor mij zijn alle namen tot nu toe wel oké en zou ik wel gaan zien, maar er zit niets tussen waardoor ik echt denk, yessss ticket kopen
Het zal echt afhangen van die vrijdag naam, de rest van het programma en mijn FOMO
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.903
9.864
Ik vraag me af of Run The Jewels nog op tour gaat, nu RATM wegvalt.

Want deze naam eindelijk eens op Rock Werchter zien was een groot stuk waarom ik RATM zou graag zag komen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.456
6.230
gokje

Donderdag: Swift - Stromae
vrijdag: Guns & Roses
zaterdag: Ghost & Muse
zondag QOTSA & AM

zou ik met kunnen leven
Denk dat Ghost gewoon Graspop wordt. Kwestie dat ze daar headliners nodig hebben en die niet dik gezaaid zijn.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.668
2.286
Heeft een enorme legacy maar heeft het vooral in België een beetje verkorven omwille van die ene show op Pukkelpop. KBS is dan wat hoog gegrepen misschien, wordt blijft het prijskaartje er niet minder op.

Maar idd, geen idee in hoeverre een comeback een knal zal geven.
Ze stond eerst op Werchter Boutique. 'Politie-redenen', waar ik overigens weinig in geloof, zorgen voor de afgelasting. Vervolgens kwam ze met een bagger show opzetten op PKP die zo onthaald werd door Humo:

Rihanna (2016)​

Alhoewel wij hartgrondig geloven dat popsterren een wereldshow kunnen neerzetten, deed Rihanna in 2016 haar uiterste best om sceptici gelijk te geven. De popdiva slenterde vijftig (!) minuten te laat het podium op. Ze dook daarna nog regelmatig en minutenlang de coulissen in. Haar middelmatige begeleidingsband had de onmogelijke taak om de ongemakkelijke stiltes op te vullen. Er waren geen songs, enkel flarden. Er was geen choreografie, enkel stuipgetrek en kontgeschud. RiRi bleek dan nog, wonder boven wonder, in staat om te zingen zonder haar lippen te bewegen. Je hebt slechte optredens, je hebt regelrechte aanfluitingen, en dan heb je Rihanna op Pukkelpop 2016.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en randyrw

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
Ze stond eerst op Werchter Boutique. 'Politie-redenen', waar ik overigens weinig in geloof, zorgen voor de afgelasting. Vervolgens kwam ze met een bagger show opzetten op PKP die zo onthaald werd door Humo:

Rihanna (2016)​

Alhoewel wij hartgrondig geloven dat popsterren een wereldshow kunnen neerzetten, deed Rihanna in 2016 haar uiterste best om sceptici gelijk te geven. De popdiva slenterde vijftig (!) minuten te laat het podium op. Ze dook daarna nog regelmatig en minutenlang de coulissen in. Haar middelmatige begeleidingsband had de onmogelijke taak om de ongemakkelijke stiltes op te vullen. Er waren geen songs, enkel flarden. Er was geen choreografie, enkel stuipgetrek en kontgeschud. RiRi bleek dan nog, wonder boven wonder, in staat om te zingen zonder haar lippen te bewegen. Je hebt slechte optredens, je hebt regelrechte aanfluitingen, en dan heb je Rihanna op Pukkelpop 2016.
Ik vind Humo hier positiever in vergelijking met de laatste imagine Dragons passage op Pukkelpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken