Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Werchter heeft de verkoop in 2020 ook gestart met een lege vrijdag.
Nog niet te vroeg conclusies trekken zou ik denken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Ik ken wel een band die in de lift zit.

"Deze ster" doet toch wel meer denken aan een solo-artiest en minder aan een band.

Ik zie de kansen toch ook meer richting de Metejoors en Camilles gaan, dan een internationale grootheid.
Dat iemand dit vermeld op Stubru heeft dat daarom niet meteen redactionele waarde. Kan ook gewoon even vermelden zijn om zijn/haar programma vol te lullen... Als morgen blijkt dat het om Niels Destadsbader of zo gaat, dan zullen ze er zich ook wel kort weer uitpraten. Of zelfs niets meer over zeggen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.062
Waar? Ik zie enkel het bericht over Rammstein en QOTSA op RW.
Idd, zie het niet (meer) staan. Zal mij dan vergist hebben met de FB van Sportpaleis, vrees ik.
Werken en tegelijkertijd op dit forum zitten is niet altijd een goed combinatie precies... 🥴
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.848
Werchter heeft de verkoop in 2020 ook gestart met een lege vrijdag.
Nog niet te vroeg conclusies trekken zou ik denken.
Ik denk dat we aanstaande vrijdag de coheadliner voor de donderdag krijgen en dat de ticketverkoop dus start zonder dat er een vrijdagnaam bekend is.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.271
1.338
Ik denk dat we aanstaande vrijdag de coheadliner voor de donderdag krijgen en dat de ticketverkoop dus start zonder dat er een vrijdagnaam bekend is.
Zou goed kunnen. Dat wil zeggen dat Rage against the Machine voor vrijdag stond of staat geprogrammeerd.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Die Rammstein show kon qua timing ook wel gelukkiger voor RW denk ik. Vlak na het veel kleinere QOTSA en voor de presale.

Want dat zijn 55K rockfans die 100 euro misschien gaan vasthouden tot volgende week, wanneer de Rammstein verkoop begint...
Greenhouse Talent he, concurrent van.
Anderzijds bepaalt Rammstein vooral zelf denk ik.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zou goed kunnen. Dat wil zeggen dat Rage against the Machine voor vrijdag stond of staat geprogrammeerd.
Da's toch een veel te snelle conclusie? Misschien was AM wel oorspronkelijk in een zaal geboekt of is Muse een latere vervanger voor RATM. Wie weet was Stromae wel als late night party act na RATM geboekt ofzo ... Zoveel opties die zouden kunnen. Als ze Swift op vrijdag zouden hebben, ligt dat al even vast vermoed ik hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en mattman

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
QOTSA op zich een mooie naam! Blij mee.

Alleen hoopte ik op een mooiere combo voor AM. Want dit betekent dat die band zal afsluiten.
AM zou sowieso afsluiten, ik kan me heel weinig namen bedenken die daar nog na hadden kunnen staan.

En QOTSA is juist zo'n beetje de mooist mogelijke combo met AM!
Zit heel veel overlap tussen, ook qua fanbase denk ik. Jarenlang heeft de sound en stijl van de Monkeys stevig op QOTSA geleund. Dat is duidelijk terug te horen op een hoop songs van Humbug, SIAS en AM, maar ook de stijl en het gedrag van Alex rond 2010-2015 was volgens mij ingegeven door Josh Homme. En ze hebben natuurlijk regelmatig met Josh samengewerkt, zelfs meerdere albums samen opgenomen in de bekende studio in de Californische woestijn. Josh zingt ook mee op meerdere nummers (onder andere het nog veel gespeelde Knee Socks) en Alex zingt dan weer mee op If I Had A Tail van de Queens. Matt Helders drumde ook nog voor de band van Josh en Iggy Pop. Kortom, de bands hebben een hechte band met elkaar en wie weet komen ze nog bij elkaar op het podium! Josh die zijn stuk op Knee Socks komt zingen zou echt geweldig zijn (al moet ik zeggen dat Nick O'Malley hem altijd goed nadoet).
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Voor Editors moet het concert vanavond toch ook een wake-up call zijn.. ik ga nog zelf wel nog tickets scoren via ticketswap, maar in België Vorst niet meer uitverkopen (er zijn volgens het plannetje toch nog veel plaatsen vrij), zal hun toch ook wel doen beseffen dat ze ook hier geen headliner meer zullen zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Wil niet pessimistisch zijn maar in mijn spam zat net een mail van Ticketmaster. Met de 4 namen van Werchter en de melding dat verkoop zaterdag begint... Zouden ze dat nu uitsturen als er vrijdag nog een naam zit aan te komen?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Wil niet pessimistisch zijn maar in mijn spam zat net een mail van Ticketmaster. Met de 4 namen van Werchter en de melding dat verkoop zaterdag begint... Zouden ze dat nu uitsturen als er vrijdag nog een naam zit aan te komen?
Ik heb die mail gehad voor de mail met QOTSA die deze namiddag pas kwam.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Van Rock Werchter heb ik zelf nog niets gehad, terwijl ik me wel heb ingeschreven, dus er is nog hoop!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Wil niet pessimistisch zijn maar in mijn spam zat net een mail van Ticketmaster. Met de 4 namen van Werchter en de melding dat verkoop zaterdag begint... Zouden ze dat nu uitsturen als er vrijdag nog een naam zit aan te komen?
Kreeg ik ook vanmorgen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken