Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
"Deze ster" doet toch wel meer denken aan een solo-artiest en minder aan een band.
Ik zie de kansen toch ook meer richting de Metejoors en Camilles gaan, dan een internationale grootheid.
Dat iemand dit vermeld op Stubru heeft dat daarom niet meteen redactionele waarde. Kan ook gewoon even vermelden zijn om zijn/haar programma vol te lullen... Als morgen blijkt dat het om Niels Destadsbader of zo gaat, dan zullen ze er zich ook wel kort weer uitpraten. Of zelfs niets meer over zeggen.
Idd, zie het niet (meer) staan. Zal mij dan vergist hebben met de FB van Sportpaleis, vrees ik.
Werken en tegelijkertijd op dit forum zitten is niet altijd een goed combinatie precies...
Heb een Kendrick gevoel bij vrijdag. Ideaal om hem aan te kondigen de ochtend van zijn concert. En dan inderdaad op de donderdag. Lijkt me meest logisch.
Da's toch een veel te snelle conclusie? Misschien was AM wel oorspronkelijk in een zaal geboekt of is Muse een latere vervanger voor RATM. Wie weet was Stromae wel als late night party act na RATM geboekt ofzo ... Zoveel opties die zouden kunnen. Als ze Swift op vrijdag zouden hebben, ligt dat al even vast vermoed ik hoor.
AM zou sowieso afsluiten, ik kan me heel weinig namen bedenken die daar nog na hadden kunnen staan.
En QOTSA is juist zo'n beetje de mooist mogelijke combo met AM!
Zit heel veel overlap tussen, ook qua fanbase denk ik. Jarenlang heeft de sound en stijl van de Monkeys stevig op QOTSA geleund. Dat is duidelijk terug te horen op een hoop songs van Humbug, SIAS en AM, maar ook de stijl en het gedrag van Alex rond 2010-2015 was volgens mij ingegeven door Josh Homme. En ze hebben natuurlijk regelmatig met Josh samengewerkt, zelfs meerdere albums samen opgenomen in de bekende studio in de Californische woestijn. Josh zingt ook mee op meerdere nummers (onder andere het nog veel gespeelde Knee Socks) en Alex zingt dan weer mee op If I Had A Tail van de Queens. Matt Helders drumde ook nog voor de band van Josh en Iggy Pop. Kortom, de bands hebben een hechte band met elkaar en wie weet komen ze nog bij elkaar op het podium! Josh die zijn stuk op Knee Socks komt zingen zou echt geweldig zijn (al moet ik zeggen dat Nick O'Malley hem altijd goed nadoet).
Voor Editors moet het concert vanavond toch ook een wake-up call zijn.. ik ga nog zelf wel nog tickets scoren via ticketswap, maar in België Vorst niet meer uitverkopen (er zijn volgens het plannetje toch nog veel plaatsen vrij), zal hun toch ook wel doen beseffen dat ze ook hier geen headliner meer zullen zijn
Wil niet pessimistisch zijn maar in mijn spam zat net een mail van Ticketmaster. Met de 4 namen van Werchter en de melding dat verkoop zaterdag begint... Zouden ze dat nu uitsturen als er vrijdag nog een naam zit aan te komen?
Wil niet pessimistisch zijn maar in mijn spam zat net een mail van Ticketmaster. Met de 4 namen van Werchter en de melding dat verkoop zaterdag begint... Zouden ze dat nu uitsturen als er vrijdag nog een naam zit aan te komen?