Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Vrijdag komt Sportpaleis wel met een naam, datum is bekend, zaterdag 4 november 2023. Deze ster zit al in een lift.

Is dit Taylor niet?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Vrijdag komt Sportpaleis wel met een naam, datum is bekend, zaterdag 4 november 2023. Deze ster zit al in een lift.

Is dit Taylor niet?
Of Billie, of Guns n Roses, of The Weeknd,...
Kunnen er veel zijn!
EDIT: was niet mee met de lift, geen meerwaarde dus men comment. Buiten GNR, die zittenn vaak in de lift gezien ik niet acht dat die nog veel trappen kunnen doen.
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje en Thisso

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
467
532
Ik vraag me af of Run The Jewels nog op tour gaat, nu RATM wegvalt.

Want deze naam eindelijk eens op Rock Werchter zien was een groot stuk waarom ik RATM zou graag zag komen.
Die zitten toch in de stal van Friendly Fire? Dan verwacht ik ze eerder op een festival waar zij of Scorpio aan gelinkt zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Vrijdag komt Sportpaleis wel met een naam, datum is bekend, zaterdag 4 november 2023. Deze ster zit al in een lift.

Is dit Taylor niet?
Dit wordt gemeld op efestivals mbt Swift:
Nov. Which isnt friday. And the only reason they even extended the window for pre sale access was to get some more sales out of it. Taylor wants you broke before the shows are announced so you go even more broke. Considering all these festivals are announcing stuff this week along with Pulp theres zero reason for Taylor to say a word. Its all coordinated to have as clean a sale window as possible and not step on others toes per say. Besides, you know the stadiums will tease when the time comes. And some leaks.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.817
Die Rammstein show kon qua timing ook wel gelukkiger voor RW denk ik. Vlak na het veel kleinere QOTSA en voor de presale.

Want dat zijn 55K rockfans die 100 euro misschien gaan vasthouden tot volgende week, wanneer de Rammstein verkoop begint...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.621
8.957
Die Rammstein show kon qua timing ook wel gelukkiger voor RW denk ik. Vlak na het veel kleinere QOTSA en voor de presale.

Want dat zijn 55K rockfans die 100 euro misschien gaan vasthouden tot volgende week, wanneer de Rammstein verkoop begint...

Is het publiek voor een los Rammstein concert heel erg geïnteresseerd in de huidige namen van RW?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Heeft een enorme legacy maar heeft het vooral in België een beetje verkorven omwille van die ene show op Pukkelpop. KBS is dan wat hoog gegrepen misschien, wordt blijft het prijskaartje er niet minder op.

Maar idd, geen idee in hoeverre een comeback een knal zal geven.
Heb nog maar weinig artiesten geweten die de Superbowl half time show én op de Lokerse Feesten staan.
 
  • Haha
Waarderingen: Nelios

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.063
Ik vrees dat de Sportpaleis toch een naam zal zijn die in de playlist zit van StuBru zit (anders zouden ze er geen promo rond maken).
Dus Metejoor, Clouseau, Pommelien, etc... kan wel, maar zou StuBru ontgaan.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Clutch zou anders ook wel passen ergens op de QOTSA-dag. Hebben een nieuw album uit en stonden in 2022 nog op Pukkelpop. Zal voor 2023 dus gaan tussen Graspop en Rock Werchter.
En vergeet niet, dat album is echt dik! Zou echt een leuke en passende naam zijn op QOTSA dag. Ook een act trouwens die wellicht Graspop en Rock Werchter aan kan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik vrees dat de Sportpaleis toch een naam zal zijn die in de playlist zit van StuBru zit (anders zouden ze er geen promo rond maken).
Dus Metejoor, Clouseau, Pommelien, etc... kan wel, maar zou StuBru ontgaan.
Verplaatdt concert RATM? Maar ook die datum... Zaterdag in de herfstvakantie is toch perfect voor een Vlaamse artiest imo
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.845
1.063
Verplaatdt concert RATM? Maar ook die datum... Zaterdag in de herfstvakantie is toch perfect voor een Vlaamse artiest imo
Heu nee, want ze spreken over een ster in de lift.
Dus die Clouseau van mij was ook al een slecht voorbeeld.

Zou het straf vinden als StuBru opeens Metejoor of Pommelien zou promoten, maar goed... wie weet...
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ghost zou tegenwoordig echt veel beter passen op Werchter. Maar begrijp wel waarom Graspop Ghost niet zal willen afstaan net nu ze bijna headliner niveau bereiken
Eens, Ghost is echt meer een Werchter band wat mij betreft. Zelfde straatje als Muse inmiddels
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken