Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

12 nov 2016
692
446
Heeft een enorme legacy maar heeft het vooral in België een beetje verkorven omwille van die ene show op Pukkelpop. KBS is dan wat hoog gegrepen misschien, wordt blijft het prijskaartje er niet minder op.

Maar idd, geen idee in hoeverre een comeback een knal zal geven.
Die hele Europese stadiontour van Rihanna deed het niet zo goed in 2016, worden denk ik eerder arenashows met de opties tot meerdere datums.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.185
3.127
Snap het gebrek aan enthousiasme rond Rihanna wel(heel goed zelfs). Maar rechtvaardigen 55 miljoen maandelijkse luisteraars geen headline spot?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Noel Gallagher komt maandag met een aankondiging. Nieuw album en bijhorende tour?
Om de lineup nog weer wat meer op 2018 te laten lijken!

Noel is een geweldige artiest en een van mijn favorieten, maar die show in 2018 viel toch een beetje dood op de mainstage vond ik. Ben bang dat ze hem niet in de Barn willen zetten maar dat zou wel het beste werken. Lowlands 2016 in de oude Bravo had ook een stuk meer sfeer.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.848
Snap het gebrek aan enthousiasme rond Rihanna wel(heel goed zelfs). Maar rechtvaardigen 55 miljoen maandelijkse luisteraars geen headline spot?
Nee, dat is nl niet relevant. Hoeveel van die luisteraars komen uit België? Hoeveel fans heeft ze in België (en omstreken), hoevel hits etc.
Op Werchter zou ze gewoon coheadliner zijn hoor, maar denk niet RW haar wil boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.433
6.198
Om de lineup nog weer wat meer op 2018 te laten lijken!

Noel is een geweldige artiest en een van mijn favorieten, maar die show in 2018 viel toch een beetje dood op de mainstage vond ik. Ben bang dat ze hem niet in de Barn willen zetten maar dat zou wel het beste werken. Lowlands 2016 in de oude Bravo had ook een stuk meer sfeer.
Ook wat beu gezien eigenlijk. Een plek in de tent is meer op zijn plek voor hem dezer dagen.
Opkomst op Pukkelpop 2016 voor hem was zelfs zielig.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Uiteraard is ze dan de grote headliner. Ik vermoed en hoop dat alle andere voorstellen hier sarcastisch of grappend bedoeld waren.
Je hebt twee kampen... Diegenen die ze absoluut als headliner willen zien en diegenen die ze absoluut niet willen zien.
Ik heb ze niet gezien op Pukkelpop, maar ik herinner mij wel de commotie rond haar concert.
Persoonlijk zou ik haar heel graag zien opduiken op een affiche bij ons, maar ik snap wel dat niet iedereen er gelukkig mee zou zijn.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Noel is een geweldige artiest en een van mijn favorieten, maar die show in 2018 viel toch een beetje dood op de mainstage vond ik.
Ik vond het toen alvast super! Zeer relaxed en professioneel.
Alleen was er niet zo veel publiek toen aan de main. Je kon echt van de ene naar de andere plaats wandelen in de frontvakken.
Maar het concert zelf was top!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
We mogen ook niet vergeten dat ze nog een Boutique en Classic affiche hebben op te vullen.
Noel misschien sub bij Bruce?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.753
Je hebt twee kampen... Diegenen die ze absoluut als headliner willen zien en diegenen die ze absoluut niet willen zien.
Ik heb ze niet gezien op Pukkelpop, maar ik herinner mij wel de commotie rond haar concert.
Persoonlijk zou ik haar heel graag zien opduiken op een affiche bij ons, maar ik snap wel dat niet iedereen er gelukkig mee zou zijn.
Als je een uur te laat komt en dan de show zat (?) playbackt, dan begrijp ik de commotie wel haha.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: slyke en Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken