Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.668
2.286
Zeer benieuwd voor overmorgen. Veel wijst in de richting van Taylor. En dan heb ik nog de indruk dat er iets mist in de te voorspellen namen die we al besproken hebben.
Zie AF ook nog opduiken maar dan mis je nog grote namen.
Kendrick? Blur? SOAD? Kleine kansen.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Zeer benieuwd voor overmorgen. Veel wijst in de richting van Taylor. En dan heb ik nog de indruk dat er iets mist in de te voorspellen namen die we al besproken hebben.
Zie AF ook nog opduiken maar dan mis je nog grote namen.
Kendrick? Blur? SOAD? Kleine kansen.
Wat ik mij eigenlijk afvraag is wat een impact artiesten als AF en QOTSA hebben op andere artiesten als deel van me-too, los van of ze iets gedaan hebben of niet. Weet bijvoorbeeld dat Taylor Swift zeer uitgesproken is hierover, en vraag me dan altijd af of dat geen negatieve impact kan hebben op boekingen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.903
9.864
Zeer benieuwd voor overmorgen. Veel wijst in de richting van Taylor. En dan heb ik nog de indruk dat er iets mist in de te voorspellen namen die we al besproken hebben.
Zie AF ook nog opduiken maar dan mis je nog grote namen.
Kendrick? Blur? SOAD? Kleine kansen.
Voor de duidelijkheid: fijne namen tot nu toe eigenlijk. Maar eentje van de 4 die ik zou skippen.

Maar hoop dat de volgende aankondiging iets minder klassiek is. Het is tot nu toe nog een beetje braafjes. Vorige keer dat QOTSA er stond was het samen met Gorillaz, toen een spannende boeking die nog nooit op Werchter stond.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Ik zie 3 opties voor overmorgen:

- Taylor Swift: geruchten over nakende touraankondiging
- Kendrick Lamar: wachten tot zijn Sportpaleis show (maar: zou RW als allereerste data lossen?)
- Pakketje met middelgrote namen: logische oplossing indien RATM op vrijdag stond en nog niet vervangen is
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
Clutch zou anders ook wel passen ergens op de QOTSA-dag. Hebben een nieuw album uit en stonden in 2022 nog op Pukkelpop. Zal voor 2023 dus gaan tussen Graspop en Rock Werchter.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
QOTSA, meh. In 2018 best goed, maar ik heb niet echt de drang ze nogmaals te zien. Ligt meer in de lijn, als ik er toch ben.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.321
1.178
mooie naam, als ik er voor naar hongarije ga om QOTSA te zien, ja dan moet ik er hier ook wel bij zijn

Swift en of Kendrick mogen zeker nog op de affiche komen, maar dan graag ook nog Faith no More & Ghost
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
QOTSA, meh. In 2018 best goed, maar ik heb niet echt de drang ze nogmaals te zien. Ligt meer in de lijn, als ik er toch ben.
Ja dat heb ik ook met ze. Nummer vier in de rij met aankondigingen die te verwachten zijn. Zou toch mooi zijn als ze een echte verrassing of dwarsligger weten te programmeren die niet typisch RW is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.903
9.864
In elk geval er wordt ook grote artiest aangekondigd voor Sportpaleis.
Dat is iemand die ‘in de lift ‘ zit. Denk dus eigenlijk een Camille- achtige Belg. Ook pas voor een show in november. Dus niet echt relevant voor RW…
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.999
4.067
Het zijn misschien nog niet de meest spannende en vernieuwende namen, maar vind het tot nu toe wel allemaal prima namen. Wel vooral voor de festivalganger die niet altijd naar hetzelfde festival gaat en niet te veel moeite met herhaling vindt (door een nieuw album of wat dan ook).
Want toch nu 3 van de 4 die er op de laatste 3 hebben gestaan. Ik was die keren bijvoorbeeld elders, ik zou QOTSA, Stromae en Arctic Monkeys erg graag zien want het zijn voor mij wel bands die ik heel graag luister. Muse iets minder door het laatste werk dus als er een mooi alternatief is dan dat, maar anders geen straf.

Hoop niet dat er nu nog veel meer persoonlijke favorieten gaan komen (in de barn)... Anders moet ik echt gaan slijmen bij de baas om vrijaf te krijgen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.536
7.521
‘Rihanna maakt vrijdag muzikale comeback’

Het lijkt erop dat Rihanna deze week haar muzikale comeback gaat maken. De zangeres brengt vrijdag voor het eerst in vijf jaar een nieuwe single uit, melden althans verschillende Amerikaanse media op basis van een tweet van Marvel Studios.

Zou dat ook de act kunnen zijn waar de festivals vrijdag mee komen of is dat vergezocht?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken